02146011014 پشتیبانی سریع
آموزش سئو

چگونه رتبه یک سایت را مشاهده کنیم

371 بازدید
چگونه رتبه یک سایت را مشاهده کنیم

در زمان استفاده از بک لینک، ارسال پست‌های مهمان یا تبلیغ در سایت، از سایت‌های محبوب استفاده می‌کنیم. در حالیکه هیچ یک از الگوریتم‌های رتبه بندی کامل نیستند و نمی‌توانیم مطمئن باشیم که سایت هایی که انتخاب کرده ایم خوب هستند (یا خوب خواهند ماند)، روش‌های زیر رتبه سایت مربوطه را مشخص می کنند.

1- پیچ رنک

این سرویس گوگل، محبوب ترین روش برای سنجش کیفیت و محبوبیت سایت است. در این سرویس، سایت‌ها به 11 دسته بندی از صفر تا 10 تقسیم بندی می‌شوند. هرچه این عدد بالاتر باشد، سایت بهتر خواهد بود.

2- الکسا

برخلاف پیچ رنک گوگل، الکسا سایت‌ها را فهرست می‌کند. هرچه سایت‌ها رتبه الکسای کمتر داشته باشند، کیفیت بالاتری دارند.

3- کامپیت

Compete.com مانند دو سرویس اول نیست چون آنها داده‌ها را از نمونه ای از 2 میلیون کاربر ایالات متحده می‌گیرند، اما این سرویس نیز خوب یا بد بودن سایت‌ها را در ایالات متحده مشخص می‌کند.

4- کوانتکست (Quancast)

تمرکز این سرویس نیز بازار ایالات متحده است و داده‌ها را از ISPها و شرکت‌های تبلیغاتی دریافت می‌کند. اما بسیاری از سایت‌های خوب از این سرویس استفاده نمی‌کنند.

چگونه رتبه یک سایت را مشاهده کنیم

چگونه رتبه یک سایت را مشاهده کنیم

5- کاستوم رنک

CustomRank.com سرویسی ارائه می‌کند که چندین ابزار سنجش مانندMozTrust ، MozRank، PageAuthority ، DomainAuthority، Alexa و همچنین زمان بارگذاری، داده‌های ایجاد شده و قرار داشتن در لیست DMOZ را ترکیب می‌کند تا رتبه بندی مشترکی ارائه شود.

6- MozTrust  و MozRank

MozTrust وMozRank  همراه با DomainAuthority و PageAuthority، همگی روش‌هایی هستند که SEOmoz ، یکی از مشهورترین نام‌ها در حوزه سئو ، توسعه داده است. MozTrust  امتیاز اعتماد لینک جهانی و MozRank  محبوبیت آن لینک را می‌سنجد.

7- کام اسکور (ComScore)

کام اسکور نیز از نمونه 2 میلیون کاربر ایالات متحده برای رتبه بندی استفاده می‌کند.

8- گوگل ترندز

جستجوی کلمات کلیدی و مقایسه روند پیشرفت دو سایت در زمان و مکان‌های مختلف از وظایف این سرویس است.

9- رنکینگ

اگر از موارد فوق راضی نبودید به این گزینه متوسل شوید. این رتبه بندی محدود است و تنها 1میلیون سایت برتر را رتبه بندی می‌کند. اما اگر سایت مورد نظر شما در این لیست نبود، در محبوبیت آن درنگ کنید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 02146011014