02146011014 پشتیبانی سریع

سئو سایت شخصی

1499 بازدید
سئو سایت شخصی
سایت های شخصی سایت هایی هستند که مالک آن ها یک شخص خاص می باشد که اطلاعات شخصی خود را مانند یک پروفایل شخصی و خصوصی از قبیل زندگی نامه، علائق شخصی، تجربه های کاری، تخصص ها و نمونه کار هایشان و … در آن درج کرده و به نمایش می گذارد.
علاوه بر آن اطلاعات تماس شخصی از قبیل شماره تلفن تماس، ایمیل شخصی، مقالات، نوشته ها و تبلیغات طبق سلیقه و نیاز فرد در سایت های شخصی درج می شود.

علاوه بر شبکه های اجتماعی رایج، افراد نیاز به یک سایت شخصی دارند تا با سئو و بهینه سازی سایت در نتایج موتور های جستجوگر توسط کاربران دیده شوند.

کاربرد سئو وب سایت شخصی جهت نمایش اطلاعات اشخاص هنگام جستجوی نام، حرفه و یا شغل آن ها در موتور های جستجوگر می باشد که موجب می شود اینگونه سایت ها در صفحات ابتدایی و بالاترین رتبه جهت دیده شدن توسط افراد قرار گیرند.

اگر برای خود کسب و کار تازه ای راه انداخته اید و سایتی را راه اندازی کرده اید بهتر است یکسری اصول اولیه را رعایت کنید تا بتوانید در بین رقبا و دیگر افراد خبره حوزه کاریتان حرفی برای گفتن داشته باشید. از مهم ترین و اصلی ترین ارکان برای بالا آمدن سایت و دیده شدن آن، محتوای درست و اصولی و سئو کردن آن است.

اگر این کار را به طور دقیق و اصولی انجام دهید، می توانید بین خود و رقبای کسب و کارتان وجه تمایزی ایجاد کنید و ترافیک مناسبی برای سایتتان کسب کنید. سئوی محتوای داخل سایت به نسبت ابزار های دیگر، می تواند هزینه بسیار کمتری را برای شما داشته باشد.

اما اگر آن را به طور مداوم و اصولی انجام دهید، متوجه تاثیر شگفت انگیز آن خواهید بود. پس اگر درباره این موضوع کنجکاو هستید و سوالاتی دارید با ما در این مقاله همراه باشید.

 

سئو سایت شخصی چیست؟

 

به سایت هایی که به نام هر فرد و یا حرفه و برند او باشند، سایت های شخصی گفته می شوند که اگر به درستی سئو شوند می توانند در بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که سئو سایت شخصی چیست؟

سئو وبلاگ به عملیات بهینه سازی محتوا های موجود در داخل وبلاگ، ساختار سایت و کد های HTML برای موتور های جستجو می باشد. کارهای معمولی سئو صفحه شامل مواردی نظیر SEO-on-page ، نصب انواع پلاگین ها، بهبود سرعت بارگذاری صفحه وبسایت و پیوند داخلی سایت می باشد.

سایت شخصی که با نام خود فرد و حرفه او سئو شده باشد می تواند رتبه ی بالاتری در گوگل به خود اختصاص دهد و فرد میتواند امیدوار باشد که مرور زمان افزایش جذب مشتری و کاربر داشته است.

 

سئو سایت شخصی چیست؟

سئو سایت شخصی چیست؟

 

نکاتی در مورد سئو سایت شخصی

 

نکته ۱.
همانطور که گفتیم، هر سایتی با هر موضوعی که داشته باشد، رقیبانی در فضای اینترنت دارد. این رقبا گاهی در سرچ گوگل بالاتر از شما قرار خواهد گرفت. پس گام اول برای شروع رقابت، بررسی کامل سایت رقبا است.

نکته۲.
بعد از این که سایت های رقیبان خود، در حوزه کاری تان را بررسی کردید، نکات مثبت و منفی آن ها را در لیستی برای خود بنویسید. برای این کار باید از دید یک کاربر و با وسواس تمام موارد داخل سایت را بررسی کنید.

اگر موضوعاتی را مشاهده کردید که مورد علاقه کاربران است و رقبایتان روی آن کاری انجام نداده اند، این جا می تواند نقطه مناسبی برای ایجاد کردن مزیت رقابتی شما باشد.

نکته ۳.
بعد از بررسی رقبا و چیدن استراتژی مناسب، می توانید روی مواردی مثل طراحی سایت و تولید محتوای مناسب، کار کنید.

سئو چیست؟

به طور کلی، سئو به مجموعه ای از روش ها و کارهایی گفته می شود که شما بر روی سایت خود انجام می دهید تا زمانی که کاربر، نام شما و یا نام برندتان را سرچ می کند، در صفحه اول گوگل شما را پیدا کند.

این کار ها باعث می شود تا بازدید از سایت شما افزایش پیدا کند. با وجود این اتفاقات افراد بیشتری با حرفه شما آشنا می شوند و استعداد ها و مهارت شما را بیشتر می شناسند.

 

مهمترین عوامل در سئو وبلاگ چیست؟

 

* تعداد دامنه های منحصر به فردی که به شما لینک دارند و به آنها به اصطلاح referring domains گفته می شود.

* نرخ کلیک های ارگانیک سایت که از طریق سئو سایت بدست می آید.

* ارتباط دامنه با موضوع کار شما

* ریسپانسیو بودن سایت. این مورد به معنی این است که سایت شما در صفحه موبایل و تبلت خوب عمل می کند یا خیر.

* تعداد کل بک لینک ها

* کیفیت محتوا

 

همراه با فست سئو

 

 

نکات اصلی برای سئو محتوای داخل سایت

 

برای سئو محتواهایی که نوشتید باید یک سری نکات اولیه و کلیدی را رعایت کنید که این نکات عبارت اند از:

۱. انتخاب کلمه کلیدی هدف برای هر پست
برای هر موضوع و پست داخل سایت خود، باید به طور جداگانه یک کلمه کلیدی اصلی انتخاب کنید. کلمه کلیدی به این معنا نیست که حتما فقط یک کلمه ای باشد، بلکه می تواند عبارتی مانند “ فروش آنلاین کفش” باشد.

پس اگر وبلاگتان تازه و جدید است به دنبال عبارات و موضوعات پر سرچ حوزه کاری خود بگردید و طبق آنها شروع به مقاله نویسی کنید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی می توانید از ابزار هایی مانند  keyword planner،  keyword pro و … استفاده کنید.

۲. پست وبلاگ خود را بهینه کنید
بعد از پیدا کردن کلمه کلیدی اصلی و مترادف ها، باید پست خود را بهینه کنید. در گذشته برای سئو کردن پست وبلاگ، چندین بار کلمه کلیدی را به صورت بی معنی و پشت سر هم می نوشتند.

اما امروزه و با بروز شدن الگوریتم گوگل این کار، سایت شما را به کشتن خواهد داد و سایت شما جریمه می شود. پس از کلمه کلیدی و مترادف های آن به طور معقول و با چگالی مناسب استفاده کنید. ابزار های سئو وردپرس در انجام این کار به شما کمک خواهد کرد.

۳. عنوان پست و برچسب و دسته بندی ها
بهتر است برای هر پست خود، یک عنوان جذاب که شامل عبارت کلیدی هم می شود، استفاده کنید. همچنین برای هر کدام برچسب و دسته بندی مناسب را انتخاب کنید.

۴. رعایت زیر عنوان ها
بهتر است زیر عنوان های شما، شامل کلمات کلیدی و مترادف های آن باشد. باید از زیر عنوان های  H2،  H3 و… به طور مناسب در متن خود به کار ببرید و از آن ها استفاده کنید.

 

نکات اصلی برای سئو محتوای داخل سایت

نکات اصلی برای سئو محتوای داخل سایت

 

مزایای سئو سایت شخصی

 

سئو سایت شخصی هم برای صاحب و یا صاحبان سایت مفید است و هم برای افراد دیگر کسب و کار ها و… اینکه شما برای خود سایتی طراحی کنید و در آن رزومه خود، پروژه ها و… را قرار دهید و یا اینکه اگر درباره حوزه کاری خود توضیحاتی دهید، باعث می شود که افراد دیگر و سایر کسب و کار ها که به دنبال فردی مانند شما هستند، شما را پیدا کنند.

پس به طور کلی سئو سایت شخصی می تواند یک رزومه آنلاین برای شما باشد تا افراد دیگر بتوانند به راحتی با شما ارتباط گیرند.

 

معایب سئو سایت شخصی

 

امکان دارد در زمان سئو سایت شخصی و سئو نام شما مشکلاتی هم به وجود آید. اگر سایتتان را به درستی سئو نکرده باشید می تواند مشکلاتی از قبیل موارد زیر به وجود آید:

۱. هویت آنلاین نادرست
ممکن است که فرد دیگری که هم نام شماست و در حوزه شما کار می کند، در اینترنت فعالیت داشته باشد و در زمان سرچ، بالاتر از سایت شما قرار داشته باشد و در این صورت این امکان وجود دارد که کاربر علاقه اش را نسبت به شما از دست بدهد.

۲. عکس ها و تصاویر نامناسب
این احتمال وجود دارد که افرادی با نام یکسان با شما، در فضای اینترنت محتوای نامناسبی قرار داده باشد که ممکن است اندکی برایتان مشکل ایجاد کند.

۳. یکسان بودن نام شما با یک فرد معروف

اگر کمی بد شانس باشید، امکان دارد که نام شما با نام یک فرد معروف یکسان باشد. در این صورت اگر تمام تلاش خود را هم بکنید باز هم احتمال کمی وجود دارد تا نام شما بالاتر از آن فرد قرار گیرد.

در این صورت بهتر است که به طور کامل از نام خود استفاده کنید و اگر نام فامیلتان پسوند دارد از آن استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از نام کسب و کارتان هم در آخر نام خود استفاده کنید.

 

مهمترین کلمه کلیدی نام شماست

 

در بخش بالا از انتخاب کلمه کلیدی صحبت کردیم. برای سئو سایت شخصی، مهم ترین کلمه کلیدی نام شما است. طبق تحقیقات صورت گرفته، بیش از ۷۹٪ کارفرمایان قبل از بررسی رزومه هر فرد، نام او را در اینترنت سرچ می کنند.

به همین علت است که سئو سایت شخصی شما بسیار مهم  و با اهمیت است. نامی که در سایت از آن استفاده کرده اید باید با نامی که در شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنید یکسان باشد تا کارفرمایان راحت تر شما را پیدا کنند.

 

استراتٰژی سئو شخصی

 

اگر برای خود سایتی راه اندازه گیری کرده اید، بهتر است تا فعالیت هایتان را در شبکه های اجتماعی هم افزایش دهید. حتما در سایت یک بیوگرافی کامل از خود داشته باشید و اطلاعات کامل خود، مانند انواع کار های هنری، پروژه ها و … را بر روی سایت بگذارید.

 

استراتٰژی سئو شخصی

استراتٰژی سئو شخصی

 

اصول خدمات سئو سایت شخصی

 

۱. نام دامنه مرتبط
اگر قصد دارید سایتتان با نام شما شناخته شود بهتر است تا نام دامنه با اسم شما یکی باشد. این مورد می تواند یکی از مهم ترین اصول در سئو سایت شخصی شما باشد.

۲. ایجاد صفحه بیوگرافی
بهتر است یک صفحه از سایت به طور کامل درباره اطلاعات مالک سایت باشد. با این کار بازدیدکنندگان به طور کامل اطلاعاتی درباره مالک سایت بدست خواهند آورد.

۳. ایجاد راه های ارتباطی
شما این سایت را با هدف لینک دادن دیگران با خود راه اندازی کرده اید. در نتیجه خیلی مهم است تا افراد بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. پس اگر از تلفن تماس و یا سایر راه های ارتباطی استفاده کرده اید، حتما باید به آنها سر بزنید.

۴. طراحی اصولی سایت
امروزه کاربران سایت های مختلفی را مشاهده می کنند و به راحتی می توانند یک سایت خوب را از بد تشخیص دهند. در نتیجه ظاهر زیبا برای سایت شما می تواند بسیار به جذب مخاطب کمک کند.

۵. دریافت ای نماد
نماد الکترونیک یا ای نماد می تواند راهی باشد تا کاربران راحت تر بتوانند به سایت شما اعتماد کنند.

۶. محتوای جذاب و مناسب
سایت های شخصی هم مانند سایر سایت ها، برای جذب مخاطب به محتوای جذاب نیاز دارند. این محتوا ها اگر نیاز کاربران را بر طرف کنند و به آن ها اطلاعات مورد نیازشان را بدهد، می تواند به جذب مخاطب برای سایتتان بسیار کمک کند و اعتبار سایتتان را بالا ببرد.

 

هزینه ایجاد و سئو سایت شخصی

 

به این خاطر که صاحب و مالک دامنه و سایت، یک فرد است، بهتر است برای کاهش هزینه ها، سئو و طراحی سایت را خود فرد انجام دهد. اما به این دلیل که این کار به تخصص و وقت احتیاج دارد که همه افراد به تنهایی از پس انجام آن بر نمی آیند.

در نتیجه در ازای پرداخت مبلغی انجام آن را به فرد دیگری می سپارند. پس بهتر است تا در آغاز کار، سایت را بدست یک فرد خبره دهید تا بتواند برای شما مفید واقع شود.

 

هزینه ایجاد و سئو سایت شخصی

هزینه ایجاد و سئو سایت شخصی

 

صفر تا صد سئو و بهینه سازی سایت شخصی

 

به علت ویژگی های خاص سایت شخصی و محدود بودن تعداد صفحات آن، فست سئو خدمات صفر تا صد سئو وب سایت شخصی را بطور کامل ارائه می دهد. روشی که فست سئو در بهینه سازی سایت شخصی بکار می برد، سئو کلاه سفید White Hat SEO می باشد و مدت زمان سئو و بهینه سازی اینگونه سایت ها نسبت به سایت های خبری، فروشگاهی و … به علت کم و محدود بودن تعداد صفحات سایت، کم تر می باشد.
– سئو و بهینه سازی سایت شخصی بطور اختصاصی و یکتا، سازگار با موتور های جستجوگر

برخی اقدامات فست سئو جهت بهینه سازی سایت شخصی عبارتند از:
1) اصلاح و بهینه سازی ظاهر و پیکربندی سایت
2) سئو قالب و بهینه سازی بر اساس تکنیک های روز سئو
3) ثبت نقشه سایت در وبمستر تولز که در قسمت Web Master Tools در مورد آن توضیح داده ایم.
4) ایجاد نسخه موبایل پسند Mobile Friendly
5) استراتژی محتوای با کیفیت و اصولی طبق استاندارد های سئو
6) استراتژی کلمات کلیدی مناسب
7) گزارش دهی روتین و مرتب از روند کار و نتیجه آن

 

بهینه سازی سایت شخصی چیست؟

 

بهینه سازی سایت شخصی شامل ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت های شخصی می باشد که افراد نیاز دارند که در فضای مجازی، در میان کسب و کار ها و کارفرمایان بهتر دیده شوند و ارتباطات شغلی و حرفه ای خود را در این فضا حفظ کرده و گسترش دهند.

از این رو نیاز به بهینه سازی سایت شخصی مطرح می شود تا رزومه شما در میان میلیون ها رزومه، از دید کاربران فضای مجازی پنهان نمانده و شانس دیده شدن بعنوان نفرات اول در نتایج جستجو ها را داشته باشید.
بهینه سازی سایت شخصی علاوه بر بهینه سازی سایت و دیده شدن در نتایج جستجو را دارد بلکه که تاثیر بسزائی در کسب شغل، حرفه، پیدا کردن روابط شغلی داشته و موجب یافتن حرفه های مرتبط و همکاری را فراهم می می سازد.
نکته : سایت های شخصی می توانند بصورت اختصاصی طراحی شوند، یعنی منحصر بفرد و یکتا. تا از مشابهت به سایت های دیگر جلوگیری شود. در این صورت سئو سایت آن طبق موارد مطرح شده در بهینه سازی  سایت اختصاصی انجام خواهد شد.

 

بهینه سازی سایت شخصی چیست؟

بهینه سازی سایت شخصی چیست؟

 

مزایای بهینه سازی وب سایت شخصی

 

مزایای بهینه سازی سایت شخصی نه تنها برای صاحبان آن ها بلکه برای دیگر کسب و کار ها در جهت پیدا کردن افراد و مشاغل مرتبط خود، بسیار حائز اهمیت می باشد.

همانطور که داشتن یک سایت شخصی موجب شناسایی افراد در فضای مجازی توسط کسب و کار ها، دوستان، آشنایان، کارفرما ها و یا کارمندان می شود، سئو وب سایت شخصی نیز موجب می شود تا اینگونه سایت ها در صفحات انتهایی موتور های جستجوگر بدون دسترس باقی نمانده و به سهولت قابل رویت باشند.
از جمله مزایای بهینه سازی سایت شخصی بطور کلی موارد زیر می باشد:
1) داشتن رزومه دیجیتالی آنلاین جهت معرفی حرفه و کسب و کارتان
2) در دسترس بودن برای افرادی که اطلاعاتی از شما ندارند.
3) یافتن شغل و حرفه شما از طریق فضای مجازی با بهترین شیوه دسترسی

 02146011014