02146011014 پشتیبانی سریع

سئو سایت تفریحی

1574 بازدید
سئو سایت تفریحی
یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین وب سایت ها در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی، سایت های تفریحی می باشد. سایت های تفریحی دارای زیر شاخه های زیادی می باشند که هرکدام از این شاخه ها با توجه به نیاز مخاطبین طراحی شده و بهینه سازی می شوند.

یکی از اولین قدم ها برای طراحی و پایه ریزی یک سایت تفریحی، تعیین موضوع سایت تفریحی است. برای مثال، شما می توانید یک سایت تفریحی را تنها به سایت فروش اسباب بازی اختصاص دهید و حتی می توانید موضوع سایتتان را در محور اخبار و وقایع بازیها و مشاهیر و فیلمها قرار دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی نکات مهم در رابطه با سایت های تفریحی و نکات سئو سایت تفریحی بپردازیم.

سایت های تفریحی جزء آن دسته از سایت هایی هستند که می توانند در صورت عملکرد خوب در بهینه سازی سایت تفریحی بیشترین بازدیدکنندگان در تمام گروه های سنی را داشته باشند.

تصوری که در مورد یک سایت تفریحی رایج است، یک صفحه طول و دراز حاوی تصاویر فلش چشمک زن و موضوعات متعدد که از آموزش، شعر، داستان و مطالب مذهبی و علمی گرفته تا سخت افزار، نرم افزار و اندروید. نه تنها سئو این سایت ها با مشکل مواجه خواهد شد، بلکه از نظر تولید محتوای اصولی نیز دارای ضعف های بیشماری می باشد.

سوال : موضوع سایت تفریحی شما چیست؟
اجازه دهید با ذکر یک مثال به این مبحث بپردازیم:
در دنیای واقعی مشتریان را در نظر بگیرید. در صورتی که کسی نیاز به گلاب داشته باشد به کجا مراجعه خواهد کرد؟ احیانا به خوار و بار فروشی. اما اگر کسی بخواهد گلاب خوب تهیه کند، مسلما به عطاری مراجعه می کند، یعنی جایی که در زمینه محصولش یک متخصص سراغ دارد. حال شما نیز حیطه کاری خود را مشخص نمایید تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به مشتری بالفعل و ثابت تبدیل نمایید.

منظور از انواع بهینه سازی سایت تفریحی ، استفاده از روش های متعدد سئو نیست. سئو دو روش بیشتر ندارد که به سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه شناخته شده اند. در روش سئو سایت تفریحی باتوجه به موضوعیت کلی سایت، کلمات کلیدی، ساختار، قالب، اصلاح عناوین، دسته بندی و چیدمان، لینک های مناسب اینگونه سایت ها و بسیاری جزئیات دیگر به روش خاصی توسط فست سئو انجام می گیرد.

 

سئو سایت های تفریحی سرگرمی

 

همانطور که می دانید سئو یکی از اصلی ترین اجزای طراحی سایت است. سئو در حقیقت به بهینه سازی و مدیریت و در نهایت پیشرفت سایت تفریحی و سرگرمی شما کمک زیادی می کند.

یکی از نکات بسیار مهمی که در رابطه با سئوی سایت های تفریحی وجود دارد این است که، سئوی سایت های تفریحی نباید دارای چندین کیورد متفاوت باشد. معمولا قدرت دامنه سایت های تفریحی، یکی از اصلی ترین فاکتورهای رشد رتبه گوگل این وب سایت ها می باشد.

پس از خواندن این پاراگراف شاید با خود فکر کنید، که یکی از کلمه کلیدی های اصلی برای سئو سایت های تفریحی، کلمه های ((سایت تفریحی)) یا ((سایت سرگرمی)) می باشد.

 

سئو سایت های تفریحی سرگرمی

سئو سایت های تفریحی سرگرمی

 

اما باید گفت هرگز نباید چنین کلماتی را به عنوان اصلی ترین کلمات کلیدی در این گونه وبسایت ها به کارببرید. شما باید سعی کنید با شناسایی مخاطب خلاقانه ترین کلمات کلیدی را بیابید.

در حقیقت، در فرایند سئو سایت های تفریحی سرگرمی، بخش Keyword Research ، دیگر معنایی ندارد و نقش بسیار کمرنگی در رشد سایت ایفا می کند. در رشد سایت های تفریحی فاکتورهای موثری وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

1-    ساختار سایت تفریحی خود را مشخص کنید

یکی از مهم ترین اقدامات برای طراحی وب سایت های تفریحی، تعیین ساختار سایت است. شما می توانید ساختار سایت تفریحی خود را با موضوعاتی از قبیل: سایت های تفریحی ورزشی ، خبری ، اداری ، شخصی و گیمینگ انتخاب نمایید.

2-    توجه به تولید محتوای سایت تفریحی

یکی از فاکتورهای بسیار موثر در سئ وب سایت های تفریحی، محتوای آن می باشد. برای تولید محتوای سایت های تفریحی شما باید مجتوایی با هدف برطرف کردن نیاز های مخاطبین تولید کنید و صرفا از تولید محتوا برای بهبود سئو سایت خود بپرهیزید.

3-    ایجاد دسته بندی در وب سایت های تفریحی

همانطور که بارها در این مطلب اشاره کردیمم، وب سایت های تفریحی دارای موضوعات مختلفی هستند که شما باید برای بهبود آن به دسته بندی موضوعات آن بپردازید. شما می توانید برای دسته بندی موضوعات مختلف از صفحه های جداگانه استفاده کنید تا مخاطبین در صورت نیاز بتواند سریع به صفحه مورد نظر برود و به هدف خود بپردازند.

4-    تبلیغات در وب سایت های تفریحی

مساله ی تبلیغات یکی از مسائل مهمی است که امروزه باید به آن توجه ویژه داشت. معمولا یکی از اهداف در تاسیس سایت های تفریحی فروش تبلیغات می باشد ، به عبارت دیگر فرد تلاش می کنید با افزایش بازدید وب سایت تفریحی، از طریق دریافت تبلیغات به درآمد بالایی دست پیدا نماید. در این رابطه باید به این موضوع توجه داشته باشید که لینک های خروجی می تواند به وب سایت شما ضربه وارد کند و اتورتی وب سایت شما را کاهش دهد. پس سعی کنید از حداقل لینک های خروجی استفاده کنید یا از خاصیت لینک نوفالو استفاده کنید.

5-    ریسپانسیو بودن سایت تفریحی

واژه ی ریسپانسیو بودن سایت به معنای واکنشگرا بودن و باز شدن وب سایت تفریحی بدون مشکل برای دستگاه های مختلف در سایز های نمایش متفاوت مانند تبلت و انواع گوشی های هوشمند است . این مساله در سایت های تفریحی نقش مهمی دارد زیرا همانطور که می دانید امروزه تعداد افرادی که از گوشی های هوشمند برای جستجو کردن استفاده می کنند از کامپیوتر های رومیزی به شدت بیشتر شده است و شما باید به این مساله توجه ویژه ای کنید.

6-    توجه به فاکتور سرعت سایت تفریحی

سرعت در تمامی سایت ها علی الخصوص سایت های بازی و سرگرمی یکی از مهم ترین فاکتورهای سئویی به حساب می آید. شما برای بهبود سرعت سئو سایت خود می توانید اقدامات مختلفی را امتحان کنید. پیش از هرچیزی شما باید بررسی کنید چه عاملی موجب شده است تا وب سایت شما با کاهش سرعت روبه رو شود. پس از بررسی شما می توانید مشکلات پیش رو را از بین برده و به افزایش سرعت وب سایت خود کمک زیادی کنید.

7-    لینک های داخلی سایت تفریحی

معمولا در سئوی سایت ها، از لینک های داخلی برای موارد مختلفی استفاده می شود. این لینک ها می توانند موجب افزایش اعتمار کلمات لینک داده شده پیش گوگل شود و پس از مدنی موجب بهبود رتبه آنها شوند. البته این موضوع تنها مزیت این نوع لینک ها نمی شود. به کمک لینک های داخلی همچنین می توان به  افزایش زمان ماندگاری کاربران در وب سایت نیز کمک زیادی کرد به طوری که کاربران با برخورد با این لینک ها می توانند از سایر مطالب وب سایت شما نیز بازدید کنند .

8-    پیدا کردن لیست کلمات کلیدی

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین بخش ها در سئوی سایت ها، مدیریت کلمات کلیدی می باشد. در رابطه با کلمات کلیدی سایت های تفریحی در ابتدای مطلب صحبت هایی کردیم و دریافتیم کلمات کلیدی مورد استفاده در این سایت ها باید مطابق با نیاز های مخاطبین باشد و نباید از کلمات کلیدی روتین وار در چنین سایت هایی بهره برد.

9-    افزایش سرعت ایندکس مطالب

یکی دیگر از موارد مهم برای بهبود سئو سایت تفریحی، بالا بردن سرعت ایندکس مطالب می باشد . ایندکس شدن مطالب به معنای ثبت سریع مطالب در دیتابیس گوگل است. شما می توانید برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در سایت تفریحی، وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید. همچنین از دیگر روش ها برای بهبود سرعت ایندکس می توان به ایجاد نقشه سایت و فچ دستی مطالب در گوگل وبمستر اشاره نمود.

 

کاربرد سئو و بهینه سازی سایت تفریحی

 

در صورتی که بخواهید کاربرد سئو سایت تفریحی را بدانید، نگاهی به پیکربندی سایت خود بیاندازید.
• آیا قالب سایت شما بهینه است؟
• آیا به عنوان یک بازدیدکننده، سرعت لود سایت خود را آزمایش کرده اید؟
• در صورتی که نظر بازدیدکنندگان سایتتان برایتان مهم است، آیا قسمت پرسش و پاسخ سایتتان فعال و بروز می باشد؟
• اگر بازدیدکننده سایت شما به دنبال مطلبی باشند، راحت آن را پیدا خواهد کرد و نقشه سایتی در کار می باشد تا بداند در کدام بخش از سایت شما قرار دارد؟
هشدار : لطفا جهت ارتقا رتبه سایت خود دست به دامان هر گونه اقدامات و خدمات سئو نشوید. منظور استفاده از سئو کلاه سیاه می باشد.

 

کاربرد سئو و بهینه سازی سایت تفریحی

کاربرد سئو و بهینه سازی سایت تفریحی

 

ویژگی خاص اینگونه سایت ها از نظر فست سئو، که موجب می شود نیاز به یک سئو سایت تفریحی صحیح و اصولی داشته باشند:
گرو ه های سنی متفاوت کاربران در اینگونه سایت ها می باشد.
بهینه سازی سایت تفریحی نیاز به یک استراتژی در استراکچر و محتوا دارد که در قسمت صفر تا صد بهینه سازی سایت به آن پرداخته ایم. در نتیجه اینگونه سایت ها نیاز به طراحی حرفه ای و سئو اصولی دارد.
خدمات سئو حرفه ای و اصولی فست سئو (استفاده از سئو کلاه سفید) و انتخاب کلمات کلیدی مناسب جهت اینگونه سایت ها که حاوی موضوعات مختلف می باشند، یکی از تخصص های فست سئو است. مقاله مشاوره سئو سایت را نیز مطالعه بفرمائید.
یکی اصول مد نظر فست سئو در سئو سایت تفریحی در نظر گرفتن گروه های سنی مختلف می باشد.
• ایجاد یک استراکچر، قالب، گرافیک و محتوای مناسب، طبق اصول سئو بطوری که بتواند جوابگوی تمام این گروه های سنی باشد.
نکته : سایت های وردپرسی مناسب ترین انتخاب برای سایت هایی با حجم بالا می باشد و سئو و بهینه سازی سایت در سایت های وردپرسی، بهترین نتیجه را خواهد داشت و فست سئو متخصص در سئو اینگونه سایت ها می باشد.

در صورتی که شرکتی ادعای سئو سایت تفریحی و مشابه اینگونه سایت ها را کمتر از مدت تعیین شده یعنی بین شش ماه تا 1 سال داشته باشد، این ادعا تنها با استفاده از سئو کلاه سیاه Black Hat Seo صورت خواهد گرفت. در مقاله سئو کلاه سیاه جزئیات آن را شرح داده ایم.

 

اولین دلیل مشاوره سئو و بهینه سازی سایت تفریحی

 

دلیل مشاوره سئو سایت تفریحی توسط فست سئو به طور کلی 2 مورد است:
پراکندگی موضوعی
گروه های سنی مختلف سایت
1) مرحله اول شروع کار در بهینه سازی سایت تفریحی ، بهینه سازی ساختار کلی سایت و تعیین زمان مورد نیاز جهت سئو سایت می باشد. (حدود 1 سال و یا بیشتر)

 

همراه با فست سئو

 

 

دومین دلیل مشاوره سئو و بهینه سازی سایت تفریحی

 

2) مرحله دوم سئو سایت تفریحی می باشد که مستلزم انجام مرحله 1 می باشد.
فست سئو حدود کلمات اصلی یک سایت تفریحی را مشخص نموده و بطور تخصصی و اصولی با استفاده از White Hat Seo، سئو کامل آن را انجام داده و پس از حصول نتیجه ایده آل با توجه با بالا آمدن سایت در موتور های جستجوگر و رتبه سایت، کار سئو سایت تفریحی در مرحله اول به پایان می رسد.
• پس از خدمات سئو تخصصی توسط فست سئو، نوبت به آموزش تیم کارفرما در نحوه تولید و انتشار محتوا، نحوه بهینه سازی عکس ها و سئو On Page و سئو Off Page می باشد تا پس از آن خود بتوانند روی سئو سایت خود کار کرده و رتبه خود را حفظ و حتی بهبود بخشند. برای اطلاع از جزئیات کامل این بخش به پروپوزال سئو و همچنین مشاوره سئو سایت را نیز مطالعه فرمائید.

 جمع بندی

تا اینجای مطلب ما به معرفی اصول طراحی سایت تفریحی و نکات سئو سایت تفریحی پرداختیم. شما می توانید با خواندن این مطلب و بهره گیری از تجربیات مشاورین سئو، به بهبود و پیشرفت سایت تفریحی خود پرداخته و به افزایش درآمد خود کمک زیادی نمایید.

 02146011014