02146011014 پشتیبانی سریع
آموزش سئو

سئو پست ها

1290 بازدید
سئو پست ها

کاربران با اهداف مختلف وارد سایت ها شده و به دنبال موضوعات مورد نظر خود هستند که مهمترین انگیزه هر کاربر این است که به مطالب باارزش دست یافته و بتوانند چه در زمینه های علمی و چه درمورد کالا و خدماتی خاص، اطلاعات به روز را به دست بیاورند. هر چه محتوای تولید شده باکیفیت تر و جذاب تر باشد، جذب کاربر و ماندگاری آن در سایت بیشتر خواهد شد و این به معنای موفقیت در کسب رتبه بالا از طریق گوگل است. لذا با توجه به این که پست ها و مطالب نقش مهمی را بهینه سازی و افزایش رتبه ایفا می کنند توجه به سئو پست ها را نباید نادیده گرفت.

سئوی سایت از بخش های مختلف تشکیل شده است که کوتاهی در هر بخش لطمه بزرگی را به سئوی سایت وارد خواهد کرد. شاید بتوان مهمترین بخش سئوی سایت را سئو پست ها دانست چرا که محتوای تولید شده برای سایت بیشترین تاثیر را در جذب کاربر دارد.

سئو پست ها

سئو پست ها

ترفندهای سئو پست های سایت

ممکن است الان این سوال رای شما پیش آمده باشد که برای بهینه کردن سئو پست های سایت باید چه اقداماتی را انجام داد. ما به شما راهکارهایی را پیشنهاد می کنیم که از این طریق می توانید کیفیت مطالب را ارتقا داده و نهایتا منجر به بهینه شدن سئو پست ها شود:

1-   انتخاب کلمات کلیدی مناسب

مهمترین رکن در سئو مطالب این است که شما کلمات کلیدی مناسب را برای نگارش مطالب انتخاب کنید. برای این منظور باید به کمک Google Keyword Planner  لیست کلماتی کلیدی برتر پیرامون موضوع مورد نظر خود را به دست آورده و از آن ها در نگارش مطالب استفاده کنید.

2-   تراکم مناسب کلمات کلیدی در متن

در استفاده از کلمات کلیدی اعتدال را رعایت کنید. کم و یا زیاد بودن این کلمات هر دو منجر به تاثیر منفی بر سئو پست ها و سئوی سایت خواهد داشت.

3-   استفاده به جا از کلمات کلیدی

توصیه می شود که حتما از کلمات کلیدی در پاراگراف اول و آخر پست ها استفاده کنید چرا که گوگل در زمان رنکینگ سایت زودتر می تواند این از این قسمت ها کلمات کلیدی را بیابد.

4-   لینک دهی در مقالات

یکی از ترفندهای سئو پست ها این است که شما در یک مقاله به مقالات دیگر لینک دهید. برای این کار کافی است برخی از کلمات موجود در مقاله که مرتبط با عنوان مقالات دیگر هست را برای لینک دهی انتخاب کنید.

5-   استفاده از تصاویر

یک مقاله جذاب و خواندنی باید دارای تصاویر مناسب با وضوح کافی باشد و این نکته به طرز عجیبی بر سئو پست ها تاثیر خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 02146011014