02146011014 پشتیبانی سریع

سئو سایت دانلود

1371 بازدید
سئو سایت دانلود

دانلودها یکی از مهم ترین اهداف اکثر افراد برای ورود به دنیای اینترنت می باشند. یکی از پربازدید ترین وب سایت ها در گوگل، سایت های دانلود می باشند. اکثر افراد نیازهای گوناگون خود را با دانلود از سایت های مختلف برطرف می کنند.

متاسفانه با ورود به اکثر سایت های دانلودی متوجه می شویم که این نوع سایت ها به صورت صحیح سئو نشده اند و گاهی اوقات دارای خطاها و باگ هایی نیز می باشند که این کار موجب اذیت شدن مخاطبین می شود.

اکثر مدیران سایت های دانلودی به جای مدیریت صحیح سایت خود به دنبال ایجاد محتوای بیشتر هستند که این کار کاملا اشتباه است.

به طور معمول سایت های دانلود دارای محتوای موضوعی پراکنده ای می باشند و اکثرا این سایت ها دارای محدوده و موضوع خاصی نمی باشند . به همین دلیل بهینه سازی سایت دانلود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و تاثیر زیادی نیز در افزایش رتبه این گونه سایت ها و موفقیت آن ها دارد.

با شنیدن نام سایت دانلود، خیلی ها به یاد جنگ جهانی اول می افتند. مطالب در این اینگونه سایت ها دسته بندی صحیح نداشته و سئو صحیحی در آن ها بکار نرفته است. در میان شلوغی این سایت ها هر مطلبی قصد اعلام موجودیت خود را دارد.

در نتیجه موجب سختی دسترسی کاربران به مطالب مورد نیاز خود می شود. سایت دانلود از سری سایت هایی می باشد که محتوای موضوعی پراکنده دارد. یعنی محدود به یک عنوان یا موضوع مشخص نمی شود، به همین دلیل نیز بهینه سازی سایت دانلود از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تاثیر بسزایی در موفقیت اینگونه سایت ها دارد.
تبلیغات زیاد، عناوین “دانلود کنید” بیشمار و تکراری و از همه مهمتر وجود مقالات و محتوای داستان و شعر، عکس های متفرقه و غیره موجب شده این سایت ها هیچگونه جذابیت داخلی نداشته و کاربر با دانلود نرم افزار مورد نظر “البته اگر آن را بیابد” سایت را ترک کند و وقت بیشتری در آن ها صرف نکند. نیاز سایت های دانلود به سئو و بهینه سازی سایت اساسی، بیش از دیگر سایت ها می باشد.

 

ویژگی ساختاری سایت های دانلود

 

پس از ورود به این سایت ها متوجه خواهیم شد که این سایت ها از تکرار عناوین ساختاری همچون؛ تبلیغات زیاد، عناوین “دانلود کنید” و مقالات متنوع، عکس های متفرقه و … تشکیل شده است که همین عوامل موجب عدم ایجاد یک ساختار صحیح سایتی چنین وبسایت هایی شده است.

مخاطب با ورود به چنین سایتی فقط به دنبال رفع نیاز خود است و پس از دانلود سریعا سایت را ترک می کند، که این موضوع موجب دور شدن سایت از هدف اصلی طراحی سایت می شود.

 

ویژگی ساختاری سایت های دانلود

ویژگی ساختاری سایت های دانلود

 

سئو سایت دانلود چیست؟

 

سئو به طور کلی به معنای مدیریت و بهینه سازی سایت می باشد. یکی از مشکلات رایج سایت های دانلود این است که نمی توان این گونه سایت ها را مطابق کلمات کلیدی محدودی سئو کرد و سئو سایت دانلود باید به صورت استاندارد و کلی انجام شود.

 سئو سایت دانلود نیز مانند بهینه سازی سایت فروشگاهی و بهینه سازی سایت تفریحی باید توسط متخصصین سئو انجام گیرد.از موارد بسیار مهم در سئو سایت دانلود می توان به این موارد اشاره کرد:

·       بهینه سازی سایت های دانلود از نظر دسته بندی محصولات، ساختار لینک ها، بهینه سازی حجم نرم افزار ها و …

·       حذف فایل های فلش چشمک زن، که در حال حاضر به عنوان یک المان مزاحم در سایت های دانلود شناخته می شوند و موجب کاهش سرعت و دانلود در سایت ها می شود.

·       حذف لینک های دانلود درون صفحه ای زیاد، عکس های متعدد مزاحم، پست هایی در زمینه داستان و شعر که در این سایت ها موجب انحراف در موضوع سایت می شوند و از نظر  سئو نیز تاثیر منفی روی سایت داشته و در نهایت موجب ترک کاربران یعنی Bounce Rate بالای سایت خواهد شد.

 

مشکلات رایج سئوی سایت های دانلود

 

1.     استفاده از قالب سایت نامناسب در سایت های دانلودی

2.     سئو ضعیف و غیر اصولی سایت

3.     طبقه بندی موضوعی ضعیف و نامناسب

4.     رعایت نکردن اصول لینک دهی در محتواها

5.     شلوغی ظاهری سایت و ایجاد لینک های نامناسب در آن

6.     محتوای نامناسب و غیر مرتبط با عنوان و موضوع وب سایت

7.     دسترسی مشکل مخاطبین به مطالب سایت

8.     سرعت پایین سایت

 

اصول سئوی سایت های دانلود

 

1.     بهره بری از اصول سئو و بهینه سازی سایت مربتبط با استاندارد ها و استراتژی های گوگل

2.     به روز رسانی های مداوم محتواها با پیروی از نظم و قواعد

3.     رعایت اصول تولید محتوا

4.     استفاده از لینک ها و کلمات کلیدی مناسب محتوا

 

بررسی سایت های دانلود از نظر تکنیکال یا بررسی سئو تکنیال وب‌سایت چگونه انجام می شود؟

 

به طور کلی به بهینه سازی سایت دانلودی که از نظر فنی، باعث بررسی بهتر سایت دانلودی، توسط خزنده های گوگل می شود، سئو تکنیکال گفته می شود. سئو تکنیکال سایت دانلودی شامل مواردی مانند: سرور میزبانی سایت، ایندکس سایت و سرعت بارگذاری و لود شدن صفحه آن است. مراحل بررسی سایت از نظر تکنیکال شامل موارد زیر می باشد:

1.     اولین مرحله بررسی تکنیکال سایت دانلودی، بررسی وضعیت ایندکس سایت در موتورهای جستجو است. برای این کار شما می‌توانید از سرچ کنسول بهره بگیرید.

2.     یکی از موارد ضروری در چنین سایت هایی، وجود SiteMap می باشد. این فایل ساختار سایت شما را مشخص می‌کند و به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد تا صفحات سایت شما را بهتر بشناسند. مطمئن شوید SiteMap را دقیق طراحی کرده‌اید، همیشه آن را آپدیت کنید و در کنسول گوگل نیز آن را تعریف کنید.

3.     دائما سرعت سایت دانلودی تان را بررسی نمایید. سرعت بارگذاری سایت یکی از عوامل بسیار مهمی‌است، چرا که موجب افزایش مخاطبین سایت شما می شوند.

4.     در بررسی سئو تکنیکال سایت می توانید از ابزار page speed insight  و  lighthouse کمک بگیرید.

5.     توجه داشته باشید آدرس سایت باید تحت HTTPS بارگذاری شود. ۷۰ درصد نتایج گوگل مربوط به سایت هایی می‌شود که تحت https بارگذاری می‌شوند. اگر سایت شما در حال حاضر دارای گواهی SSL هست، بررسی کنید مشکلات رایج و خطاهای مربوط به HTTPS بر روی سایت شما وجود نداشته باشد.

 

بررسی وضعیت سئو وب‌ سایت با بهترین ابزار سئو به صورت آنلاین

 

در حال حاضر ابزار‌های زیادی برای ارزیابی سئو سایت های مختلفی، طراحی شده است. ابزار سئو سایت در دنیای اینترنت را شرکت گوگل، وارد دنیای سئو کرده است. یکی از بهترین ابزارهای رایگان سئو سایت، سرویس گوگل آنالیتیک می باشد.

از جمله ابزارهایی که می توان برای بررسی سئو و بررسی بهینه بودن سایت از آنها استفاده کرد می توان از موارد زیر نام برد:

·       سرچ کنسول گوگل

·       ابزار ahrefs

·       ابزار semrush

·       ابزار screaming frog

 

بررسی وضعیت سئو وب‌ سایت با بهترین ابزار سئو به صورت آنلاین

بررسی وضعیت سئو وب‌ سایت با بهترین ابزار سئو به صورت آنلاین

 

سایت های دانلودی خارج از رده چه ویژگی هایی دارند؟

 

گاهی اوقات پیش می آید که ما با سرچ سایت های دانلودی به سایت هایی برخورد می کنیم که در صفحه اصلی گوگل ظاهر می شوند اما با کلیک بر روی آن وارد سایتی با مطالب مرتبط می شویم. به چنین سایت هایی، سایت های خارج از رده گفته می شود. دلیل تبدیل این سایت های دانلودی به سایت های دانلودی خارج از رده این موارد می باشد:

·       عدم استفاده از سئو اصولی و اخلاقی یعنی سئو کلاه سفید White Hat Seo

·       ایجاد مزارعی از کلمات کلیدی و خریداری لینک به صورت غیر اصولی

·       استفاده از سئو کلاه سیاه Black Hat Seo که باعث می شود تا مطالب و محتوای نامرتبط با موضوع سایت نمایش داده شود.

·       افزایش نرخ فرار بازدیدکنندگان سایت

·       خارج شدن از رده و قرار گرفتن در بلک لیست گوگل

 

چرا باید از مشاوره سئو سایت دانلود بهره بگیریم؟

 

یکی از مهم ترین اقدامات برای رفع مشکلات سایت دانلود و افزایش رتبه آن، بهره بری از مشاوره ی سئو سایت دانلود است. یکی مهم ترین دلایل استفاده از خدمات مشاوره سئو سایت دانلود، زمان بر بودن سئو در این گونه سایت ها است.

مشاور سئو با بررسی سایت های دانلودی ابتدا بر دو موضوع اصلی تمرکز می کند:

·       ساختار و قالب سایت که باید به طور تخصصی و اصولی توسط متخصصین سئو بهینه شود.

·       محتوای سایت که خود شامل دو بخش است:

1.     سئو کامل On Page , Off Page که باید به صورت صحیح و مطابق استاندارد های گوگل توسط متخصصین سئو انجام شود. این بخش متشکل از: تولید محتوای اصولی و سئو صحیح مطالب، لینک ها، شبکه های اجتماعی و… می باشد.

2.     آموزش تیم کارفرما که این امر نیز توسط مشاورین سئو انجام می شود تا بعد از اتمام کار سئو و بهینه سازی سایت، کارفرماها بتوانند سئو سایت دانلود خود را انجام دهند.

 

همراه با فست سئو

 

 

کاربرد سئو و بهینه سازی سایت دانلود

 

در این قسمت کاربرد بهینه سازی سایت دانلود را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار می دهیم. سایت های دانلود بسیار کم و انگشت شماری هستند که برخی از قوانین سئو و بهینه سازی سایت را رعایت کرده اند، اما با این حال باز هم ایده آل نیستند. مشکل سایت های دانلود:
• برخی از سایت های دانلود با انتشار هزاران مطلب، همچنان در انتهای نتایج موتور های جستجوگر قرار می گیرند و بازدیدکننده آنچنانی ندارند. به چند علت:
1) نامناسب بودن استراکچر و قالب کلی سایت
2) سئو ضعیف و غیر اصولی
3) طبقه بندی موضوعی ضعیف و نامناسب
4) رعایت نکردن اصول لینک دهی در بخش مطالب مرتبط
5) شلوغی ظاهری سایت و لینک های نامناسب
6) محتوای نامناسب و غیر مرتبط با عنوان و موضوع سایت
7) دسترسی مشکل به مطالب سایت
8) از همه مهمتر سرعت پایین سایت
• برخی از سایت های دانلود، به علت رعایت و انجام موارد سئو و بهینه سازی سایت، با وجود تعداد مطالب اندک همچنان از رتبه خوبی برخوردار هستند اما می توانند ایده آل تر عمل کنند.
1) اصول سئو و بهینه سازی سایت با توجه به استاندارد ها و استراتژی های گوگل
2) بروز رسانی های مرتب با موضوعات مشخص و تفکیک شده
3) رعایت تولید محتوای اصولی و صحیح با توجه به قوانین سئو سایت
4) استفاده از لینک ها و کلمات کلیدی مناسب هر مطلب
• حال، سایت های خارج از رده کدام سایت ها هستند؟
سایت های خارج از رده سایت هایی هستند که در نتایج موتور های جستجوگر ظاهر می شوند اما هنگام کلیک، مطالب غیر مرتبطی نمایش داده می شود.
1) عدم استفاده از سئو اصولی و اخلاقی یعنی سئو کلاه سفید White Hat Seo
2) ایجاد مزارعی از کلمات کلیدی و خریداری لینک
3) استفاده از سئو کلاه سیاه Black Hat Seo که موجب می شود مطالب نامرتبط با موضوع سایت به نمایش در آید.
4) افزایش نرخ فرار بازدیدکنندگان سایت
و در نهایت خارج شدن از رده و قرار گرفتن در بلک لیست گوگل.
خدمات سئو سایت دانلود توسط فست سئو در تمامی این سایت ها با استفاده از سئو کلاه سفید انجام می شود و پس از مدت زمان مشخص با حصول بهترین نتیجه هم از نظر رتبه سایت و هم ویژگی های داخلی سایت (از نظر سئو و بهینه بودن در تمامی موارد) در لیست نتایج موتور های جستجو ظاهر می شوند.

 

کاربرد سئو و بهینه سازی سایت دانلود

کاربرد سئو و بهینه سازی سایت دانلود

 

دلیل مشاوره سئو سایت دانلود

 

مهمترین دلیل مشاوره سئو سایت دانلود به دلیل طولانی و زمان بر بودن سئو (منظور سئو اصولی طبق استاندارد ها و قوانین گوگل) در این نوع سایت ها (حدود 1 سال یا بیشتر) بطول می انجامد و بطور دائمی باید انجام شود که در قسمت صفر تا صد سئو سایت بطور کامل به آن پرداخته ایم.
در این مورد فست سئو به دو موضوع اصلی اشاره دارد:
– ساختار و قالب سایت
– محتوای سایت
ساختار و قالب کلی سایت : این مورد توسط فست سئو به طور تخصصی و اصولی بهینه می شود.
1) بهینه سازی سایت، قالب، دسته بندی صحیح موضوعی مطالب، لندینگ ها، منو ها و … بطور صحیح و استاندارد انجام می شود.
محتوای سایت : خدمات سئو فست سئو در این قسمت شامل 2 بخش می باشد:
1) بخش اول: سئو کامل On Page , Off Page بطور کامل و طبق استاندارد های گوگل توسط فست سئو تا حصول نتیجه ایده آل و بالا آمدن سایت انجام می شود. از جمله: تولید محتوای اصولی و سئو صحیح مطالب، لینک ها، شبکه های اجتماعی و…
2) بخش دوم: آموزش تیم کارفرما توسط فست سئو انجام می شود تا پس از اتمام کار سئو و بهینه سازی سایت، بتوانند سئو سایت دانلود خود را انجام دهند. امیدواریم این مقاله در رفع ابهامات و اطلاعات مورد نیازتان مثمر ثمر بوده باشد.

 

سئو سایت دانلود چیست؟

 

مشکل سایت دانلود این است که نمی توان این سایت ها را طبق کلمات کلیدی محدودی سئو کرد و سئو سایت دانلود باید بصورت استاندارد انجام شود که در مقاله مشاوره سئو در مورد آن توضیح داده ایم. سئو سایت دانلود همانند بهینه سازی سایت فروشگاهی و بهینه سازی سایت تفریحی، توسط فست سئو بصورت استاندارد و با بهینه سازی ساختار کلی سایت آغاز می شود.
بهینه سازی سایت های دانلود از نظر دسته بندی محصولات، ساختار لینک ها، بهینه سازی حجم نرم افزار ها و … بصورت ایده آل و کلیک پذیر باید اصلاح شود.
• فایل های فلش چشمک زن، دیگر جوابگو نبوده و بعنوان یک المان مزاحم در اینگونه سایت ها شناخته می شوند، همچنین موجب کاهش سرعت و دانلود در سایت می شود.
• لینک های دانلود درون صفحه ای بیشمار، عکس های متعدد مزاحم، پست هایی در زمینه داستان و شعر در این سایت ها باعث انحراف در موضوع سایت می شوند و از نظر سئو نیز تاثیر منفی روی سایت داشته و در نهایت موجب ترک کاربران یعنی Bounce Rate بالای سایت خواهد شد.

 02146011014