
فست سئو در سال 95
نگاهی سریع به فست سئو در سال 95
- خواندن ادامه
- 2018/08/20
افزونه Google Analytics by Yoast ؛ آنالیزسایت در دل وردپرس
یک سری از افزونههای وردپرسی که خیلی در گوگل بازار داغ و پرسر و صدایی دارند و به نظر میرسد تولیدشان هرگز متوقف نمیشود پلاگینهای سئو هستند. از آن جایی که کاربران برای هر ابزاری که ربطی به سئو داشته باشد سر و دست میشکنند طبیعی است که هر روز نمونههای بیشتری از آنها مثل قارچ اطراف ما سبز شوند!
بعد از گزینش و نصب بهترین افزونه سئو این کاربر است که با هزار سوال بیجواب تنها میماند. در حقیقت اصلا نمیتوان مطمئن بود که عملکرد این افزونهها مطابق با همان شعارها است یا این که تمام مدت وقت تلف کردهایم. به همین خاطر کمپانی بنام Yoast این بار محصول تازه Google Analytics by Yoast را معرفی کرده است تا کاربران بتوانند مستقیما با دسترسی به سرویس معتبر Google Analytics اوضاع سایت و تاثیر افزونههایی که نصب کردهاند را تا همان لحظه مشاهده کنند.
این شما و این افزونه Google Analytics by Yoast برای آنالیزسایت در دل وردپرس!
قبل از این که بتوانید کاملا موفقیتآمیز افزونه را نصب کنید و در وردپرس بگنجانید بهتر است با ویژگیهای عمومی این افزونه که قطعا به دردتان میخورد آشنا شوید.
دنبال کردن نوع ترافیک در سایت
افزونه Google Analytics by Yoast که عینا سرویس Google Analytics را به فضا وردپرس اضافه میکند قادر است ترافیک کل سایت را در مدت زمان مشخصی به شما نشان دهد. اما مهمتر از آن ترافیک حاصل از موتورهای جستجو یا همان ترافیکی است که به واسط فعالیتهای خود برای بهبود سئو سایت انجام دادهاید که به عنوان ترافیک ارگانیک یا طبیعی شناخته میشود.
به طور کلی افزایش یا کاهش ترافیک ارگانیکی که در این افزونه مشاهده میکنید معیار خوبی برای ارزیابی پیشرفت یا پسرفت سایت شما خواهد بود.
افزونه Google Analytics by Yoast
نظارت بر صفحات خاص سایت
در افزونه Google Analytics by Yoast مطابق با آن چه که در Google Analytics پیش از این شاهد بودیم بخشی برای مشاهده 10 صفحه برتر سایت که بیشترین بازدید و بازخورد را داشتهاند وجود دارد. در این بخش کاربران میتوانند URL یا آدرس مهمترین صفحه سایت که احتمالا از آن کسب درآمد میکنند را وارد کنند.
مقایسه این بخش با کل ترافیک ارگانیک تاثیرات یک صفحه خاص را در سئو بهتر به شما نشان میدهد.
ضریب بازگشت و آمار دفع کاربر
معنا ضریب بازگشت را در افزونه Google Analytics by Yoast خیلی بهتر متوجه خواهید شد. دیدن آماری که در بخش Behavior مشاهده میکنید به خوبی نشان میدهد یک کاربر چرا صفحه فرود سایت را بدون هیچ عملیات خاصی ترک کرده است. گزینه Comparison راه خوبی است تا بتوانیم به وسیله آن بهترین صفحهای که ضریب بازگشت یا نرخ دفع کمتری داشته است را از بقیه صفحات تمیز دهیم.
نگاهی سریع به فست سئو در سال 95
متا تگ قطعات کوچکی از اطلاعات ذخیره شده در صفحه وب هستند ولی از فردی که صفحه را میبیند مخفی است. آنها برای…
دانلود نرم افزار SEO PowerSuite 2014
اگر از مدیران سایت های مختلف سوال کنید که هدف شما از راه اندازی این سایت چه بوده است، قطعا افزایش جذب…
سئو تلگرام – از زمانی که اینترنت با سرعت بالا در اختیار مردم قرار گرفت، صاحبان مشاغل از طریق راه اندازی وب…
شروع آموزش ویدئویی سئو در وب سایت فست سئو با معرفی نحوه آموزش های ویدئویی سئو. برای توضیحات تکمیلی فیلم ابتدائی سئو…
باز هم اینفوگرافیک جالب دیگری برای شما در نظر گرفتیم. اینفوگرافیک سئو پست های وبلاگ به صورت خلاصه نحوه سئو مطالب را به…
دیدگاه کاربران