02146011014 پشتیبانی سریع

سئو سایت شرکتی

1367 بازدید
سئو سایت شرکتی

در دنیای امروزه، وبسایت ها یکی از اجزای بسیار مهم در کسب و کارها و خدمات شرکت های کوچک و بزرگ به حساب می آیند. به طور کلی تقریبا تمامی شرکت ها برای ارائه ی خدمات و معرفی پلتفرم خود احتیاج به تاسیس وبسایت انحصاری دارند. سایت‌های شرکتی معمولا به دو دسته: سایت‌های محلی (منطقه‌ای) و سایت‌های بین‌المللی تقسیم می‌شوند.

سایت محلی به معنای ارائه ی خدمات سایتی درون کشور است و سایت بین المللی به معنای ارائه ی خدمات سایت به سراسر دنیا است.

با توجه به این موضوع که اکثر شرکت‌ها خدمات خود را از یک محدوده جغرافیایی مشخص شروع کرده و به تدریج رشد می‌کنند، می توان گفت که باید در ابتدا از سایت هایی با سئو محلی آغاز کرده و سپس سایت خود را به سایت بین المللی تبدیل کنند.

سایت شرکتی یک سایت مورد نیاز شرکت ها و صاحبان کسب و کار جهت معرفی حرفه و کسب و کار مربوط به شرکت می باشد. امروزه شرکت ها و کارفرمایان اقدام به درج قسمتی به نام استخدام در وب سایت خود می نمایند، که این یک شیوه بسیار عالی در جذب کارمندان و نیرو های بازار کار می باشد و نیازمند یک بهینه سازی سایت شرکتی اصولی و استاندارد می باشد.

نکته : توصیه فست سئو به شرکت هایی که تا به حال سایت خود را طراحی نکرده اند، طراحی سایت وردپرسی می باشد. وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا را داشته و می تواند به خوبی سئو شود. سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی که در مورد آن توضیح دادیم، بسیار سریع و با بهترین نتیجه ممکن انجام می شود.

 

سئو محلی برای سایت شرکتی چه ویژگی هایی دارد؟

 

یکی از قابلیت های فوق العاده ی گوگل، ثبت وب سایت های شرکتی محلی به صورت رایگان است که البته متاسفانه به دلایل تحریم ها، این قابلیت برای کشور ما امکان پذیر نمی باشد. اما برای استفاده از این قابلیت شما می توانید یک سرور را از یک کشور خارجی تهیه کرد و از طریق آن تحریم ها را دور بزنید.

 

سئو سایت شرکت‌های کوچک

 

گاهی اوقات پیش می آید که بسیاری از شرکت های کوچک نیز برای ارائه ی خدمات خود به دنبال طراحی یک وبسایت هستند و نمی دانند که چگونه این مسیر را طی نمایند. شرکت های کوچک معمولا برای جذب مخاطب باید روی کلمات کلیدی Longtail یا کلمات کلیدی طولانی تمرکز نمایند.

همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشید که قرار نیست سئو وبسایت برای شما نقش یک جادوگر را ایفا کنند. سئو در حقیقت یک سیستم بازاریابی است که با افزایش رتبه سایت شما به وسیله ی اقداماتی خاص، به گوگل ثابت می کند محتوای شما بهتر از رقبایتان است و این موضوع در نهایت موجب جذب مشتریان شما می شود.

 

سئو سایت شرکت‌های کوچک

 

با چه اصولی یک سایت شرکتی را سئو کنیم؟

 

۱. توسعه استراتژی کلمات کلیدی در محتوا

کلمات کلیدی یکی از اصلی ترین اجزای یک محتوای سایت شرکتی است. برای انتخاب کلمه ی کلیدی مناسب شما باید ابتدا نیاز مخاطبین حوزه ی کاری خود را بررسی کنید و پس از آن با سرچ و جستجو در سایت های مشابه و رقیب، بهترین و پربازدید ترین کلمات کلیدی مرتبط با حوزه ی کاری خود را در مطالب به کار ببرید.

معمولا برای شرکت‌هایی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، می توان محتواها را با  کلمات کلیدی طولانی LONGTAIL را سئو نماییم. معمولاً هنگام سئو کردن یک سایت شرکتی باید به دو مورد کلمه کلیدی به صورت ویژه ای توجه نمود:

1-    کلمات کلیدی که رقابت بسیار بالایی برای استفاده از آنها در محتوا وجود دارد و موجب تبلیغ محصول نهایی شرکت می شوند.

2-     کلماتی کلیدی که به محصولی خاص که به صورت انحصاری توسط شرکت تولید شده‌اند و رقبا آن محصول را تولید نمی‌کنند،اشاره دارند.

۲. به‌روزرسانی مداوم سایت شرکتی

یکی از اقدامات مهمی که باید برای افزایش رتبه سایت شرکتی انجام دهید، به روز رسانی مطالب و محتوای سایت شرکتی به صورت مرتب و مداوم می باشد. شما باید برای بارگذاری محتوا یک سیکل زمانی تعیین کنید و طبق آن محتواهای مرتبط با حوزه ی کاری خود را در سایت قرار دهید.

در صورتی که فاصله بین محتوا گذاری سایت زیاد باشد، به احتمال زیاد مخاطبان و رتبه گوگل خود را از دست می‌دهید و سایت شما افت شدیدی را تجربه خواهد کرد.

یکی از دلایل عمده ای که ممکن است مانع به روزرسانی مداوم سایت شما شود ، نداشتن محتوا است. یک سایت شرکتی معمولا  کالا و خدمات خود را تبلیغ می‌کند و شما می توانید با بارگذاری روزانه یک محصول نیز به آپدیت شدن و افزایش فعالیت سایتتان کمک زیادی نمایید.

همچنین شما می‌توانید با افزودن یک بخش مقالات یا بخش آموزش، مطالب مرتبط را در وبسایتتان بارگذاری کنید و موجب افزایش کیفیت وبسایتتان شوید.

۳. استراتژی تولید و بازارایابی محتوایی

بازاریابی محتوایی و سئو دو موضوع کاملا وابسته می باشند. برای موفقیت در سئوی سایت شرکتی شما ابتدا باید محتوای مناسب و جذاب برای مخاطبین خود تولید کنید. محتوای شما باید نیازهای مخاطب را برطرف کند و به سوال های او در زمینه ی کاری شما پاسخ دهد.

شما می توانید با درج محتوای آموزشی که به برطرف کردن مشکلات مخاطبان می‌پردازد، وبسایتتان را از رقبا چندین قدم جلو بیندازید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه مخاطبان از محتوای شما بیشتر بهره ببرند، می توانید هر قطعه از محتوایتان را با کلمات کلیدی جستجو شده توسط مخاطبین مرتبط بسازید.

۴. بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه هوشمند

همانطور که می دانید تلفن های همراه هوشمند در زندگی امروزی نقش بسیار پررنگی ایفا می کنند. شما باید وبسایت شرکتی خود را برای تلفن های همراه هوشمند نیز بهینه سازی کنید تا مشتریان و مخاطبین شما راحت تر به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

۵. تحلیل سایت و برطرف کردن مشکلات احتمالی

گاهی اوقات پیش می آید که شبکه‌های اجتماعی و صفحات اجتماعی کاری شما، برای شغل شما بازدهی ندارند و خدمات شما را به‌درستی تبلیغ نمی‌کند.

همچنین گاهی اوقات باگ ها و خطاهایی وجود دارد که موجب کاهش فروش شما و حتی توقف فعالیت شما می شود. شما می توانید در صورت بروز چنین مشکلاتی، این موضوع را با مشاورین سئو در میان بگذارید تا آن ها با تحلیل دقیق سایت شما به رفع مشکلات پیش آمده بپردازند و به افزایش بازدهی سایت شما کمک نمایند.

 

با چه اصولی یک سایت شرکتی را سئو کنیم؟

با چه اصولی یک سایت شرکتی را سئو کنیم؟

 

مراحل کلی سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

 

1) بهینه سازی قالب و کد های سایت
بهینه سازی سایت و قالب کلی آن جهت افزایش سرعت سایت و بهینه سازی کد های آن انجام می گردد که در مدت زمان مشخص و محدودی انجام خواهد شد.
2) سئو سایت
روند کلی کار در سئو سایت شرکتی همانند بهینه سازی سایت شخصی صورت می گیرد. که در دو بخش سئو On Page و سئو Off Page انجام می شود که مدت زمان آن با توجه به وضعیت سایت تعیین می گردد.
سئو On Page
1) تحلیل و مشخص نمودن کلمات کلیدی
2) بهینه سازی گرافیک و دسته بندی های سایت
3) سئو کلمات مرتبط با کلمات کلیدی اصلی که در نتایج جستجو نیز موجب بالا آمدن سایت می شوند.
4) ثبت نقشه سایت در Google Webmaster Tools که موجب افزایش سرعت ایندکس شدن صفحات سایت می گردد.
5) بهینه سازی ساختار URL ها
6) استراتژی محتوای مورد نیاز با استفاده از استاندارد های تولید محتوا
7) استراتژی نحوه پست گذاشتن و انتشار آن در سایت
سئو Off Page
1) راه اندازی شبکه های اجتماعی سایت
2) ایجاد وبلاگ های متعدد
3) ایجاد لینک ها
و بسیاری خدمات و اقداماتی که بصورت تخصصی و اصولی توسط فست سئو و استفاده از یک شیوه White Hat SEO انجام می گیرد. ما خدمات خود را تا مرحله مشاوره سئو سایت گسترش دادیم و آماده راهنمایی شما در خصوص بهینه سازی سایت و سئو هستیم.

 

همراه با فست سئو

 

نقش الگوریتم‌های جدید گوگل در سئو سایت شرکتی چیست؟

 

الگوریتم‌های جدید سایت گوگل مانند: الگوریتم گوگل پنگوئن، الگوریتم گوگل کبوتر، الگوریتم رنک برین، تغییرات زیادی را در سئو سایت‌های شرکتی ایجاد کرده‌اند. این الگوریتم‌ها مجموعا باعث افزایش شناوری جستجوی صفحه سایت و ثبات جایگاه سایت شما خواهند شد.

برای جلوگیری از تاثیرات منفی الگوریتم های گوگل در سئو سایت شرکتی چه اقداماتی باید انجام داد؟

•    عدم تولید بک لینک در سایت‌های نامربوط
•    عدم تولید محتوای بی‌کیفیت و تکراری
•    توجه به تغییر واژه‌های کلیدی جستجو شده توسط مخاطبین

•    توجه به تغییرات در صنعت و کار
•    افزایش تبلیغ در شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطب

 

مزایای سئو سایت شرکتی

 

یکی از مزایای بهینه سازی سایت شرکتی این است که کمک شایانی به شرکت ها و موسسات اداری جهت یافتن بازار هدف خواهد کرد.

در واقع شرکت هایی که سایت آن ها در نتایج اول موتور های جستجوگر رویت می شوند، شانس بیشتری در جذب مشتریان داشته و همچنین می توانند تعاملات کاری و حرفه ای خود را با سایر شرکت ها نیز افزایش دهند.

در صورتی که یک سایت شرکتی بهینه نباشد و اصول سئو را مورد استفاده قرار نداده باشد، امکان دیده شدن در نتایج موتور های جستجوگر را از دست خواهد داد.

هر چند محصولاتی با بهترین کیفیت و یکتا را بخواهد به عموم معرفی نماید یا بفروش رساند.
مواردی که از نتیجه بهینه سازی سایت و سئو سایت شرکتی حاصل می شوند:
1) معرفی شرکت در دنیای مجازی و اینترنت
2) معرفی محصولات و خدمات شرکت در دنیا و ایران
3) افزایش ترافیک سایت و فروش محصولات بصورت آنلاین
4) افزایش درآمد شزکت و شناخته شدن در میان کاربران و شرکت های اینترنتی

 

مزایای سئو سایت شرکتی

مزایای سئو سایت شرکتی

 

صفر تا صد سئو سایت شرکتی

 

فست سئو با ارائه خدمات صفر تا صد بهینه سازی سایت شرکتی اقدام به بهینه سازی این سایت ها با استفاده از سئو کلاه سفید White Hat SEO نموده و با هر گونه اقدامی جهت خریداری لینک و مواردی که با سئو کلاه سفید منافات دارد، مخالف است.
با استفاده از قالب استاندار وردپرس و پوسته سبک، سرعت سایت خود را چند برابر نمایید تا امکان جذب کاربران بیشتری داشته باشید.
3 ویژگی در سایت های شرکتی موجب می شود تا بهینه سازی سایت شرکتی به سریع ترین شکل ممکن انجام شده و مشکلی از نظر طولانی بودن زمان سئو وجود نداشته باشد، بخصوص اگر سایت مورد نظر با استفاده از سیستم وردپرس طراحی شده باشد.
1) صفحه های محدود
2) لندیگ پیج های محدود
3) کلمات کلیدی محدود
مقدمات و مراحل شروع سئو و بهینه سازی سایت شرکتی توسط فست سئو بصورت زیر می باشد که پس از یک بررسی کلی و ارائه مشاوره سایت، در دو مرحله کلی که صفر تا صد سئو سایت و به همراه گزارش دهی روتین از روند و نتایج کار، انجام می گردد.

 02146011014