02146011014 پشتیبانی سریع

سئو سایت خبری

1810 بازدید
سئو سایت خبری
سایت خبری بعنوان یک رسانه، یکی از جنجالی ترین سایت های دنیا و ایران می باشد که طرفداران و خوانندگان زیادی دارد. بهینه سازی سایت خبری مبحثی است که نیاز دیدیم راجع به آن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. یک سایت خبری بدلیل اتفاقات و رویداد های واقعی و غیر قابل پیش بینی، بصورت دائمی و همیشگی بایستی اقدام به انتشار مطالب نماید که این اخبار بصورت آنلاین و موازی با اتفاقات در حال وقوع یا اتفاقاتی که جدیدا به وقوع پیوسته است، گزارش می شود.

این روزها خبرگزاری ها و روزنامه های آنلاین، یکی از رسانه های پرطرفدار در بین مردم به حساب می آیند و اکثر افراد تمامی اخبار روز را می توانند با ورود به سایت های خبری دریافت نمایند. شاید برایتان عجیب باشید اما بیشتر سایت های خبری بسیار قدیمی هستند و حتی چندین سال پیش طرفداران بسیار زیادی در بین سایت ها دارا بودند.

معمولااکثر فعالان در سایت های خبری به علت محتوای زیادی که روزانه در این سایت ها قرار می دهند، بیشتر بر روی محتوا کار می کنند و کمتر به  مسائل سئوی سایت اهمیت می دهند.

در رابطه با سئوی سایت های خبری باید گفت، سئو سایت‌های خبری اکثرا براساس ورودی جذب شده از گوگل محاسبه  می‌شود و باید گفت به طور کلی در سایت های خبری، ترافیک ورودی گوگل اهمیت بسیار بالاتری به نسبت سایر سایت ها دارا می باشد.

 

ساختار سایت خبری و تاثیر آن در سئو چیست؟

 

همانطور که می دانید سایت‌های خبری دارای ساختار پیچیده‌ای به نسبت سایر سایت های اینترنتی می باشند.  نیاز مخاطبین این سایت ها به استفاده از دسته‌بندی‌های متنوع موجب می‌شود تا سایت های خبری به سایت های پیچیده ای تبدیل شوند.

در سایت‌های خبری معمولا افراد با دو نوع محتوا روبرو هستند: دسته اول اخبار روزانه و دسته دوم مقالاتی که درباره اخبار در این سایت ها منتشر می شود. توجه به این نکات شما را برای ایجاد یک دسته‌بندی مناسب کمک خواهد نمود:

1.     ابتدا همیشه دسته بندی‌های اصلی خبرها را مشخص کنید و آن ها را از سایر اخبار متمایز کنید.

2.     تگ‌ها و زیر دسته بندی‌ها را به سایت خبری بیفزایید.

3.     برای خبرهای طولانی، امکان ارائه خبر در چند صفحه را ایجاد نمایید.

4.     سایتتان را هرروز به روزرسانی کرده و اخبار قدیمی را از آن حذف کنید.(این کار موجب افزایش سرعت سایت شما نیز می گردد.)

5.     همانطور که می دانید، معمولا سایت های خبری محتوای زیادی را در روز وارد سایت می کنند پس توصیه می کنیم؛هنگام انتشار اخبار جدید آنها را به ترتیب اولیت دسته‌بندی کنید و اخبار مهم تر را در صفحه ی نخستین سایت قرار دهید.

6.     توجه داشته باشید قسمت اخبار گوگل به مقالات خبری شما به صورت روزانه رتبه خواهد داد، پس سرعت ویرایش اخبار را زیاد نکنید و سعی کنید هر چند روز یکبار محتواهای قبلی را پاک کنید.

 

ساختار سایت خبری

ساختار سایت خبری

 

چه تفاوتی میان سئو سایت خبری با سئوی سایر سایت‌ها وجود دارد؟

 

·       معمولا در سایت های خبری، تولید محتوا توسط افراد مختلفی انجام می شود که این افراد ممکن است حتی با اصول سئویی آشنایی کامل نداشته باشند، اما در سایت های دیگر عموما یک  فرد مسئولیت تولید محتوا را برعهده می گیرد که معمولا با قواعد سئو آشنایی کامل دارد..

·       با توجه به اعتبار سایت  های خبری، برنامه ریزی های استراتژیک برای این سایت ها متفاوت از سایر سایت ها می باشد.

·       حجم محتوای سایت های خبری بسیار زیاد تر از سایر سایت ها است که برای بهینه کردن کلی محتوای این گونه سایت ها، برنامه ریزی های گسترده از نظر سئو لازم می باشد.

·       ساختار سایت خبری می‌تواند کمک زیادی به بهبود وضعیت سئوی این نوع سایت ها نماید.

·       در سایت های خبری، ورودی گوگل از اهمیت بالاتری نسبت به رتبه کلمات کلیدی برخوردار است.

·       با توجه به حجم بالای اخبار منتشر شده در سایت های خبری، سرعت خزش گوگل بر روی این سایت ها تاثیر زیادی در افزایش رتبه ی این سایت ها دارد.

·       هدف گذاری در اکثر سایت های خبری می‌تواند بر اساس گروه مطالب و سرویس‌های خبری و همچنین کلمات کلیدی پر جستجو (تگ ها) و اخبار روز انجام گیرد.

·       به طور کلی سایت های خبری نیز مانند هر نوع سایت و هر زمینه‌ی کاری با توجه نوع مخاطبانی که دارد باید بهینه سازی شود، بنابراین سایتی که به صورت سایت خبری فعالیت می‌کند، تفاوت‌های بسیاری با سایت‌های فروشگاهی خواهد داشت.

 

همراه با فست سئو

 

 

چگونه می توان کلمات کلیدی مناسب در محتواهای سایت خبری را انتخاب کرد؟

 

یکی از مزایای سایت های خبری، استفاده از اخبار روز وکلمات پربازدید آن اتفاق در طول روز می باشد. از این رو انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای این سایت ها و انتخاب این کلمات در زمان مناسب، نقش بسیار مهمی در بازدهی سایت های خبری ایفا می کند.

در صورتی که در محتواهای سایت های خبری از کلمات کلیدی صحیحی استفاده نکنیم، ممکن است تمامی انرژی صرف شده برای بهبود رتبه آن عبارت در گوگل به هدر برود و سایت خبری شما هیچ بازدهی نداشته باشد.

حال به غیر از کلمات کلیدی مرتبط با اخبار روز، کلمات کلیدی دیگری نیز وجود دارند که می توان در محتواهای سایت های خبری به صورت دائمی از آن ها استفاده نمود.

با توجه به این موضوع که اکثر نحوه درآمدزایی این سایت‌ها از راه دریافت تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی است، رتبه الکسا در این سایت‌ها یکی از مهم ترین اقدامات است که می تواند بر روی افزایش و یا کاهش درآمد شما تاثیر مستقیمی بگذارد، از این رو انتخاب کلمات کلیدی که مخاطب زیادی دارند برای سایت های خبری اهمیت بالایی دارد و می تواند بر روی درآمد شما تاثیر ویژه ای داشته باشد.

 

مزایای بهینه سازی و مدیریت سئو در سایت های خبری

 

1.     کسب درآمد از راه کاربران و مخاطبینی که قصد ارسال خبرنامه به ایمیل خود را دارند.

2.     افزایش کسب درآمد از تبلیغات به وسیله ی مدیریت صحیح سایت خبری

3.     افزایش اعتبار سایت از نظر مخاطب

4.     افزایش تعداد مخاطب فعال

 

مزایای بهینه سازی و مدیریت سئو در سایت های خبری

مزایای بهینه سازی و مدیریت سئو در سایت های خبری

 

سرعت ایندکس‌شدن صفحات در سایت‌های خبری چه نقشی در سئو دارد؟

 

یکی از عوامل بسیار مهم در بهینه سازی سایت های خبری، سرعت ایندکس صفحات می باشد. یکی از موارد بسیار مهم در افزایش سرعت ایندکس، نقشه سایت می باشد. در سایت های خبری نیز به علت سرعت بالای اخبار روزانه، سرعت ایندکس بسیار مهم است و باید در این سایت ها به آن توجه ویژه ای نمود.

برای افزایش سرعت ایندکس شدن سایت های خبری باید چه کارهایی انجام داد؟

·       استفاده از یک پنل CMS حرفه‌ای و متناسب با نیازمندی‌های سئوی وب سایت خبری

·       ایجاد مقالات مرتبط با اخبار در قسمت بلاگ سایت.

·       استفاده از نقشه سایت داینامیک

·       اطمینان پیدا کردن از درج اخبار جدید در نقشه سایت.

·       بهتر است برای سایت‌های خبری ای که روزانه تعداد اخبار زیادی را منتشر می‌کنند، از زمانبندی بازدید ربات‌های گوگل بهره برد.

 

روش سئو و بهینه سازی سایت خبری

 

رقابت های زیاد در سایت های خبری و موضوعات متعدد آن از جمله اخبار آموزشی، سئو، ورزشی، حوادث و … که موجب می شود سئو سایت خبری نیز نیاز به زمان و یک سئو گسترده و دائمی داشته باشد. سایت های خبری نیاز به سئو سایت دائمی دارند و تنها یک روش سئو سایت خبری وجود دارد.
چرا سئو دائمی؟
1) به علت بروزرسانی های دائم سایت های خبری و انتشار محتوا بصورت روزانه و روتین
2) پراکندگی موضوعی سایت های خبری
3) رقابت شدید سایت های خبری در میان کاربران علاقه مند به اخبار

 

کدام روش سئو سایت؟
تنها روش سئو سایت خبری ، سئو کلاه سفید یا White Hat Seo که در مقاله سئو کلاه سفید توضیح داده ایم و تنها روش مورد استفاده فست سئو در تمامی سایت ها بدون محدودیت بوده و یک روش اصولی که طبق شرایط و قوانین گوگل انجام می شود و نتیجه آن همیشگی می باشد.
هشدار : در صورتی که شرکت خدمات سئو ادعای سئو سایت خبری در مدت کوتاهی را داشته باشد، صد در صد مقصود آن استفاده از سئو کلاه سیاه Black Hat Seo که در قسمت سئو کلاه سیاه در مورد آن صحبت کرده ایم، می باشد.

نکته : سئو کلاه سیاه مساوی است با بلک لیست گوگل
جزئیات روش فست سئو در بهینه سازی سایت خبری به صورت زیر می باشد:
سئو سایت خبری با بهینه سازی استراکچر کلی سایت که اولین مرحله از 3 مرحله اصلی فست سئو می باشد، آغاز می شود و جزئیات آن در مقاله صفر تا صد بهینه سازی سایت بطور کامل تشریح شده است. محتوای گستره در سایت های خبری با عناوین پراکنده و مختلف نیازمند یک سئو اصولی و کارآمد می باشد.
با توجه به استفاده بیش 50% کاربران اینترنت و علاقه مندان به خبر های روز از موبایل، بهینه سازی قالب سایت شامل ایجاد نسخه موبایلی مطلوب نیز می باشد.
• دسته بندی صحیح مطالب
• قالب و محتوای بهینه شامل عکس ها، تصاویر و …
• نسخه موبایلی مطلوب

 

دلیل مشاوره سئو سایت خبری

 

دلیل مشاوره سئو سایت خبری توسط فست سئو ایجاد آگاهی، رسیدن به یک زبان مشترک و مواردی می باشد که در این بخش توضیح خواهیم داد. همانطور که اشاره شد، در سئو سایت خبری به علت پراکندگی موضوعی، با سایت های دیگر کمی متفاوت عمل می شود و فست سئو برای اینگونه سایت ها، سئو اصولی را انجام می دهد.
دلیل اینکه فست سئو مشاوره سئو سایت خبری را در خدمات سئو خود گنجانده است به شرح زیر است:
1) نیاز به سئو دائمی در سایت خبری.
دلیل؟ پراکندگی موضوعی، به روزرسانی های مداوم و دائمی
2) سئو کلی حدود 1 سال یا بیشتر به طول می انجامد.
دلیل؟ استفاده از سئو اصولی و قانونی گوگل، یعنی سئو کلاه سفید White Hat Seo توسط فست سئو. (ادعای کمتر از این زمان جهت سئو، غیر عادی بوده و خدمات سئو با استفاده از Black Hat Seo انجام می شود)
– پس از اتمام کار سئو توسط فست سئو
پس از حصول نتیجه ثمر بخش و ایده آل، همچنان خدمات فست سئو ادامه دارد و ادامه کار یعنی تولید محتوا و سئو سایت توسط تیم کارفرما انجام خواهد شد. چگونه؟
تمامی این موارد توسط فست سئو به تیم کارفرما آموزش داده می شود تا پس از آن بتوانند سئو سایت خبری خود را بطور اصولی و دقیق انجام دهند.
فست سئو ادعای برترین را ندارد، اما یکی از بهترین ها می باشد.

 

دلیل مشاوره سئو سایت خبری

دلیل مشاوره سئو سایت خبری

 

کاربرد سئو سایت خبری

 

کاربرد بهینه سازی سایت خبری را با طرح یک سوال پاسخ می دهیم.
آیا مفهوم یک سایت زنده را می دانید؟
سایت خبری بعنوان یک سایت زنده که اخبار تازه و رویداد های روزانه را بصورت روتین برای بازدیدکنندگان انتشار می دهد، شناخته شده است.
اما کدام بازدیدکنندگان؟
به علت یکسان بودن اخبار و وقایعی که اتفاق می افتد، اکثر وبسایت ها اقدام به کپی برداری از یک سایت مرجع نموده و باعث می شوند منبع اصلی خبر مشخص نباشد.

همچنین هنگام جستجوی یک خبر توسط کاربران، سایت شما به علت سئو نادرست و عدم بهینه سازی سایت، در نتایج موتور های جستجو نمایش داده نشده و یا در صفحات بعدی قرار می گیرد که امکان دیده شدن آن بسیار ناچیز است. اینجاست که نیاز به سئو سایت خبری بوجود خواهد آمد.
با رعایت اصول سئو، اقدامی در جهت نمایش اخبار سایت خود در نتایج موتور های جستجوگر نمایید تا کاربران مطالب و اخبار را در سایت شما مطالعه نمایند. که این کار موجب:
• افزایش سرعت سایت
• افزایش ترافیک بازدید
• دسته بندی صحیح و اصولی مطالب
• طبقه بندی صحیح اطلاعات و افزایش دسترسی کاربران
و در نهایت شناخته شدن سایت شما بعنوان یک برند در میان کاربرانی که مستقیما وارد سایتتان خواهند شد.

 02146011014