محتوای بیشتر، ترافیک کمتر – بخش اول ارسال شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,221 با ما همراه باشید؛ این تحلیل شاید میلیون ها تومان برای شما ارزش داشته باشد! بله! محتوا همیشه در سئو پادشاه بوده و [...]
۴ استراتژی مختصر و زودبازده برای بهبود سایتهای کوچک در گوگل ارسال شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,301 سئو وب سایتهای تازهکار، نوپا و تازه تاسیسی که فعلا در ابتدا راه قرار دارند و کوچک هستند خیلی سختتر از [...]
نیم نگاهی به ۲ پنالتی اسپم گوگل و راههای برطرف کردن آنها ارسال شده در ۳ تیر ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,297 وقتی صحبت از پنالتی به میان میآید نزدیکترین چیزی که به ذهن هر کسی میرسد پنالتیهای مشهور فوتبال است. وقتی که [...]
تاثیر فیسبوک در سئو سایت ارسال شده در ۳۱ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,637 سئو سایت، یک دغدغه مهم برای هر وبمستر است تا بتواند رتبه سایت خود را افزایش داده و میزان بازدید از سایت را بالا [...]
گوگل پلاس و تاثیر آن بر رنکینگ سایت ارسال شده در ۳۱ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,339 همان گونه که قبلا گفته ایم، حضور در شبکه های اجتماعی، یک راه بسیار مناسب برای افزایش رنکینگ سایت شما است و به ویژه [...]
معرفی الگوریتم Page layout یا طرح بندی گوگل ارسال شده در ۳۰ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,429 وبسمترها، به منظور بهینه سازی سایت خود و افزایش بازدید توسط کاربران، از روش های مختلفی استفاده می کنند که این روش [...]
پنهان کردن متن در سایت ترفندی در سئو ارسال شده در ۲۹ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,552 ترفند هایی که در سئو به منظور افزایش بازدید سایت به کار می روند به دو دسته تقسیم می شوند: ۱ – ترفندهای قانونی [...]
آغاز سئو سایت اورژانس سرویس ارسال شده در ۲۷ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,360 آغاز سئو سایت اورژانس سرویس توسط شرکت تخصصی فست سئو در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ با کلمات مربوط به نمایندگی برندهای لوازم [...]
ارتباط در مقابل اعتبار : کدام لینکها از ارزش بیشتری در سئو برخوردارند ؟ ارسال شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,724 در دنیا ایدهال سئو همه چیز همان طور است که گوگل میخواهد. نویسندگان لینکسازهای حرفهای هستند و هر لینکی که در وب [...]
نگاهی به جنب و جوش حلزون وار جستجو در گوگل ارسال شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,252 بر خلاف اکوسیستم نمایش که هزاران برند رنگارنگ در آن آمد و شد داشتهاند و تکنولوژیهای بسیاری را در غالب ابزارو [...]
صفحات چندگانه یا دروازه Doorway pages در سئو ارسال شده در ۲۰ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,334 اهداف بهینه سازی سایت، افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش تبلیغات از کسب و کار و محصولات شما است. در دنیای [...]
نحوه تحلیل و بررسی ضریب بازگشت سایت ارسال شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,265 در مقاله ای پیرامون ضریب بازگشت سایت و نحوه محاسبه آن صحبت کردیم و متوجه شدید که در واقع ضریب بازگشت، میزان جذابیت [...]
منظور از ضریب بازگشت یا Bounce Rate چیست ارسال شده در ۱۷ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,267 همان گونه که می دانید، مخاطبین سایت ها، کاربران هستند و رقابت سایت های هم موضوع، به سمت جذب کاربران بیشتر به سمت [...]
لینک داخلی (Cross-linking) و اهمیت وجود آن ارسال شده در ۱۶ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,352 یکی از روش های بهینه سازی سایت، تولید محتوا است. زمانی که شما مقاله ای برای سایت خود می نویسید، لینکی به آن صفحه که [...]
آیا گرفتن رتبه بالا بدون سئو شدنی است؟ ارسال شده در ۹ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,508 هر فردی که یک سایت برای کسب و کار و حرفه خود راه اندازی کرده است، همیشه باید از وضعیت رتبه سایت های رقبای خود با [...]