دیجیتال مارکتینگ

طعم متفاوت دیجیتال مارکتینگ را با فست سئو تجربه کنید

گسترش اینترنت و استفاده روز افزون افراد از فضای مجازی همه چیز را تغییر داده است. از شیوه های برقراری ارتباط با دیگران تا تبلیغات.
این تغییرات در دنیای تبلیغات ادامه یافت تا یکی از پیچیده ترین و کارآمدترین روش های تبلیغاتی مدرن به نام بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ وارد این عرصه شد.
اگرچه هم اکنون بازاریابی دیجیتالی حرفه ای تازه و کسب وکاری نوپا به شمار میرود؛ اما فست سئو در کنار خدمات بهینه سازی وب سایت شخصی، وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاهی و انواع و اقسام وب سایت های دیگر مدت ها است که فعالیت خود را به صورت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ آغاز کرده است و همزمان با ارائه خدمات سئو در این زمینه فعالیتی رضایت بخش داشته و پیشرو بوده است.
اگر فست سئو را برای انجام امور بازاریابی دیجیتالی خود انتخاب می کنید دیگر جای نگرانی برای مطرح شدن در این بازار آشفته و پر رقابت دیجیتالی وجود ندارد. فست سئو مرجع خوبی برای آشنایی با اهمیت دیجیتال مارکتنیگ و روند این شیوه از بازاریابی می باشد.

مفهوم دیجیتال مارکتینگ

استفاده از اینترنت و سایر رسانه های دیجیتال و تکنولوژی به منظور بازاریابی اقلام، خدمات و محصولات مختلف را بازاریابی دیجیتالی می گویند. به زبان ساده تر می توان بازاریابی دیجیتالی را جذب مخاطب از طریق اینترنت و مجراهای مبتنی بر اینترنت دانست.
دیجیتال مارکتینگ به ترویج محصولات از طریق رسانه های دیجتالی کمک می کند و طی چند مرحله شامل جذب مخاطب، ترغیب مخاطب، نگهداری و جلوگیری از خروج کاربران از وب سایت یا هر رسانه دیگر و نهایتا ارتباط مداوم با آن ها منجر به سودآوری خواهد شد.

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ

ظهور بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ به دهه ۱۹۸۰ باز میگردد. دوره ای که آغاز ذخیره سازی انبوه اطلاعات در دل کامپیوتر های پیچیده بود. در واقع تغییر در تکنولوژی سبب تغییر در روش های سنتی و متداول تبلیغاتی شد. دیجیتال مارکتینگ در این سال ها اولین بار به نفع مشتری و در جهت ارتباط بیش تر با وی توسط پیشگام این حرفه ، رابرت و کیت کستنبام توسعه داده شد. ایجاد پایگاه های داده یا دیتابیس های عظیم برای نگهداری نام های تجاری، اطلاعات تماس مشتری و چشم اندازی از وضعیت فعلی خرید آن ها مقدمه ای برای معرفی اولین نرم افزار بازاریابی در سال ۱۹۸۶ به دنیای کسب وکار بود.
از آن پس این حرفه به صورت مداوم و بی وقفه شروع به گسترش کرد و کسب و کار های مختلف و برندهای اصیل و شناخته شده ای نظیر فست سئو اصول بازاریابی دیجیتال را در کنار بازاریابی و بهینه سازی موتور های جست و جو پیش گرفتند.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی سنتی؟

منظور از بازاریابی سنتی همان روش های دیرینه و شناخته شده نظیر روزنامه، بروشور، نشریه و سایر اوراق چاپی می باشد. در مقابل بازاریابی سنتی، دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد که حوزه وسیعی را از جمله وب سایت ها، بهینه سازی و بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی با محتوای مناسب، تبلیغات بنری و بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ را در بر میگیرد.
در واقع نمی توان میان تبلیغات سنتی و دیجیتالی یکی را به تنهایی برگزید؛ چرا که هر یک از این روش ها مزایای خود را دارند. اما به نظر می رسد با توجه به مزایای بیش تری که دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات سنتی دارد باید تمرکز بیش تری روی این روش گذاشت.
هزینه های کمتر، دسترسی سریع تر و آسان تر، انتقال بهتر پیام و…معیارهایی هستند که با مقایسه آن ها در این دو روش در می یابیم بازاریابی دیجیتالی انتخاب بهتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی و بازاریابی قدیمی است.
فست سئو با به کارگیری استراتژی های نوین دیجیتال مارکتینگ و جایگزینی آن ها با روش های قدیمی آینده ای که درانتظار آن هستید را همین امروز پیش چشمان شما قرار می دهد.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی سنتی؟

بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ ؟ کدام بهتر است؟

تفاوت بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ آن چنان فاحش نیست. این دو روش از اصول تبلیغاتی در کسب و کار هستند و تقریبا می توان آن ها را مکمل یکدیگر دانست.
آنلاین مارکتینگ روش های بازاریابی مبتنی بر ابزار های آنلاین است و همان طور که می دانید تمام روش های بازایابی در اینترنت زیرمجموعه دیجیتال مارکتینگ هستند.
دقت داشته باشید که در بازاریابی دیجیتالی صرفا ابزار ها آنلاین نیستند و بنابراین عکس این قضیه صادق نیست.
ویژگی های بازاریابی اینترنتی این روش را به یکی از کلیدی ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ تبدیل کرده است. اگر امور بازاریابی دیجیتالی خود را به فست سئو می سپارید مطمئن باشید که فست سئو از هر دریچه ای برای نفوذ در ذهن مخاطبان استفاده می کند. چه بازاریابی آنلاین و چه روش های دیگری که در بازاریابی دیجیتال شناخته شده اند.

نقش دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز

از آن جایی که :
۱٫ بین ۴ تا ۵ میلیون کاربر فعال اینترنت به شیوه ی آنلاین خرید یا تقاضای خدمات خود را انجام می دهند
۲٫ بیش از ۸۹ درصد کاربران فعالیت هایی نظیر چک کردن ایمیل، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و وب گردی را با موبایل انجام می دهند
۳٫ ۳ تا ۵ میلیون از کاربران موبایل به تبلیغات موبایلی نسبت به شیوه های دیگر اهمیت بیش تری می دهند
۴٫ هرکسی حدود ۱٫۸ ساعت در روز را برای مشاهده مدیا و محتوای چندرسانه ای که عمدتا حاوی تبلیغات جهت بازاریابی هستند صرف می کند
به جرئت می توان گفت که نقش دیجیتال مارکتینگ مشابه با پیش بینی های انجام شده برای سئو ۲۰۱۶ ، در سال ۲۰۱۷ نیز در درآمدزایی غیرقابل چشم پوشی است.

آیا نیاز به مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ دارید؟

مشاوره سئو