استفاده از سئو در کسب و کار

استفاده از سئو در کسب و کار ؛ معجزه یا تصادف؟

هزینه‌های زیادی را برای سئو صرف می‌کنید، خیلی از اوقات کاری خود را برای بهینه سازی وب سایتتان اختصاص دادید و بعد از چند ماه می‌خواهید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید. سری به وب سایت الکسا می‌زنید؛ چیز‌هایی می‌بینید که اصلا انتظارش را نداشته اید. نه تنها رتبه سایتتان بهبودی نداشته است بلکه وضعیت از قبل هم بدتر شده است! خیلی تعجب نکنید؛ این موارد در سئو زیاد پیش می‌آید! علی الخصوص کسانی که سئو را به صورت حرفه ای انجام نمی‌دهند و تصور می‌کنند می‌توانند با تکیه بر یافته‌های مختصر خود سایتشان را نجات دهند!
حقیقت این است که سئو نه تصادفی است و نه معجزه ! اگر می‌خواهید با انجام سئو کسب وکارتان را معجزه کنید یا به دنبال موفقیت‌های تصادفی به واسطه سئو هستید بهتر است از همین حالا مسیر خود را عوض کنید؛ چیزی از سئو عاید شما نخواهد شد. سئو کاملا بر تلاش شما متکی است.
برای این که بهتر به این حقیقت پی ببرید با لزوم استفاده از سایر عوامل موثر در موفقیت وب سایت‌ها متوجه خواهید شد که استفاده از سئو امری مبتنی بر منطق و استانداد‌های جهانی است؛ نه شانس یا معجزه!

استفاده از سئو و هم نیاز‌های آن

نیاز به طراحی مدل تجاری، نیاز به فروش و استراتژی‌ آن و در نهایت برندینگ بخش‌هایی از کسب و کار هستند که با وجود سئو به صورت کامل پوشش داده نمی‌شوند. فست سئو این خدمات را در کنار سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه می‌دهد.
طراحی مدل تجارت
قبل از این که بخواهید با استفاده از سئو نظر کاربران را به خود جلب کنید لازم است نقشه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خود را با معیار‌های خاصی طراحی کنید. این نقشه همان مدل تجاری شما خواهد شد. کسب و کار‌های بزرگ چاشنی ریسک پذیری را به این مدل اضافه می‌کنند و نهایتا سئو را تجربه می‌کنند. همان طور که می‌بینید استفاده از سئو موفقیت‌های تصادفی به دنبال نمی‌آورد.
فروش و درآمدزایی
فروش و درآمدزایی مربوط به بعد از طراحی زیرساخت کسب وکار به وسیله سئو است. به این معنا که بعد از انجام بهینه سازی وب سایت نمی‌توان سایت را به حال خود رها کرد و به معجزه الهی دل بست! هیچ مصرف کننده ای دوست ندارد برای خرید مجبور شود. به همین دلیل لازم است بعد از استفاده از سئو بستر لازم برای فروش و درآمدزایی را به وسیله قرار دادن گزینه‌های مختلف در اختیار مشتری فراهم آورید.
برندینگ
بعد از این که از ابزار سئو نهایت استفاده را بردید نوبت به قدرت نمایی می‌رسد. این خودنمایی به واسطه فرآیند برندینگ که در مطالب گذشته بدان اشاره کرده ایم ممکن خواهد شد.

هم صدا و یک دل با گوگل به وسیله سئو
3 فاکتور که نشان می دهد سئو به از خود گذشتگی نیاز دارد!
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

61 − 54 =