4 استراتژی مختصر و زودبازده برای بهبود سایت‌های کوچک در گوگل

 

سئو وب سایت‌های تازه‌کار، نوپا و تازه‌ تاسیسی که فعلا در ابتدا راه قرار دارند و کوچک هستند خیلی سخت‌تر از سایت‌های بزرگ است. چنین وب سایت‌هایی به سان کودکان نوپایی هستند که نیاز به مراقبت، توجه و رسیدگی مداوم دارند تا بتوانند رشد کنند و در میان رقبا سرسخت خود مطرح شوند. در این زمینه تلاش‌های بیش‌تری برای بازاریابی اینترنتی و اعمال تکنیک‌های سئو لازم است و در عین حال مدیر این سایت‌های کوچک  باید صبر ایوب داشته باشند تا بتوانند تاثیر جادو سئو و بهینه‌سازی را در کنار سایر خدماتی که ما در فست سئو ارائه می‌کنیم به چشم ببینند!

اما همان طور که می‌دانیم هر کسی صبر ایوب ندارد و هر از طرفی این وقت گذاشتن برای پروژه‌های کوچکی که نیازمند بازدهی سریع هستند جوابگو نیست. این سایت‌ها محتاج چیزی با تاثیرگذاری سریع شبیه به شعبده‌بازی هستند!

هر چند که تکنیک‌های سئو با اصول و منطق پیش می‌روند و هرگز چیزی در این حوزه با حقه و ترفندهای شعبده‌بازی پیش نمی‌رود اما ما تکنیک‌های مفیدی را قصد داریم با شما در میان بگذاریم که بهبود سایت‌های کوچک در گوگل را به دنبال دارد.

استراتژی‌های زودبازده برای بهبود سایت‌های کوچک

استراتژی‌های تولید محتوا

در بررسی استراتژی‌های تولید محتوا ۳ رکن واقع‌گرایی و ویرایش زیرکانه متون، ارزیابی رقبا و تحلیل نیازمندی و تمایل مشتری به چشم می‌خورد.

در این راه توصیه می‌کنیم:

۱.      مطالبی که عمیق درباره آن‌ها جستجو کرده‌اید را عرضه کنید

۲.      از ویرایش آنی محتوا در طول نوشتن خودداری کرده تا رشته کلام از دستتان خارج نشود

۳.      با توجه به اهمیت سئو معنایی در گوگل روی خواست کاربر تمرکز کنید تا کلمات کلیدی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

در این مرحله انتخاب مشتریان یا مخاطبان هدف، جلب اعتماد و سازماندهی کارها، انتخاب شبکه اجتماعی واحد و تمرکز روی رسانه‌های اجتماعی کم‌تر اهمیت دارد.

لینک‌سازی در محتوا و صفحات فرود

شاید بعد از تاسیس یک وب سایت که هنوز کوچک و ناشناخته است تولید محتوا برای شما اهمیت بیش‌تری داشته باشد و بیش از هر چیز روی سئو شبکه‌های اجتماعی و…تمرکز کنید. بد نیست بدانید که برای سایت‌های کوچکی که تازه راه‌اندازی شده‌اند به سه دلیل سئو off-page مهم‌تر است:

۱.      روال آف پیج به صورت خودکار توسط تولید محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی پوشش داده می‌شود

۲.      تولید محتوا با کیفیت در طول سئو آف پیج بهترین راه برای جذب لینک‌ است

۳.      همه چیز در گوگل در تولید لینک‌های طبیعی خلاصه می‌شود

کمپین‌های تبلیغاتی

این مرحله در صورتی لازم است که بودجه‌های لازم را برای تبلیغات کلیکی و امثال آن جهت بهبود سایت کوچک خود در گوگل داشته باشید و جزئیات آن به کلمه کلیدی دلخواه شما و موقعیتی که به دنبال آن هستید بستگی دارد.

حتما بخوانید :

درباره تگ های HTML بیشتر بدانید
نقل مکان محتوایی در سئو : از موبایل تا ایندکس اول موبایل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • 6 − شش =