نرم افزار Backlink Speed 2.4
دانلود نرم افزار Backlink Speed 2.4
- خواندن ادامه
- ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
متا تگ قطعات کوچکی از اطلاعات ذخیره شده در صفحه وب هستند ولی از فردی که صفحه را میبیند مخفی است. آنها برای خوانده شدن توسط ماشین ها قرار داده شده اند نه افراد. این تگها در نزدیکی بالای کد منبع در بخش بالای سند ظاهر میشوند. این موضوع از نقطه نظر سئو و بهینه سازی وب سایت اهمیت دارد ، یک متا تگ توضیحات حاوی توضیحات صفحه میباشد . متا تگ کلیدواژه ای است که برای نگه داری لیستی از کلیدواژه های مرتبط به محتوای صفحه طراحی شده است.
متا تگ های دیگری نیز وجود دارد که به آن بر خواهید خورد. بسیاری از آنها از نقطه نظر سئو نامربوط است. چیزهایی مانند تگ سازنده که ابزارهای استفاده شده برای ساختن صفحه یا تگ محتوا که کاراکترهای به کار رفته در صفحه را مشخص میکند و تگ کپی رایت برخی از دارندگان سایت. برخی از افراد از متا تگ های مختلفی استفاده میکنند، حتی تگهای شخصی خودشان را میسازند به این امید که موتورهای جستجو آنها را بخوانند که این تنها تلف کردن وقت است. به طور کلی موتورهای جستجو علاقه ای به محتوای مخفی شده از کاربران ندارند. در مورد تگهای مشخص استثناهایی وجود دارد، مثلا متا تگ توضیحات . تگهای دیگری نیز برای اهداف بهینه سازی سایت و سئو سایت مورد استفاده قرار میگیرد.
من جزئیات چندانی را در این باره در این مقاله بررسی نمیکنم. برای کسب اطلاعات بیشتر در گوگل جستجو کنید. متا تگ Robots نیز وجود دارد که میتواند برای جلوگیری از ایندکس شدن صفحه یا فالو نشدن لینکها در صفحه توسط موتور جستجو گردد، همچنین با این تگ میتوان به موتور جستجو گفت تا صفحه ای را ایندکس کند یا لینکهای صفحه را فالو نماید ولی اینکار بی فایده ای است چون موتور جستجو تنها به میل خودش لینکها را فالو و صفحه را ایندکس میکند. همچنین یک متا تگ googlebot نیز وجود دارد که راهنمایی برای گوگل فراهم می آورد.
شما میتوانید از این تگ استفاده کنید تا به گوگل بگویید صفحه را آرشیو یا کش نکند. همچنین تگهای جغرافیایی نیز وجود دارد که برای موقعیتهای مشخصی برای سایت مورد استفاده قرار میگیرد که در کسب و کارهای محلی نمایش می یابد. البته توجه اصلی ما بر تگهای کلیدواژه ای و متا تگ توضیحات میباشد و همانطور که مطلع هستید تگ کلیدواژه ای اهمیت چندانی ندارد اما باز هم امروزه از آن استفاده می شود.
دانلود نرم افزار Backlink Speed 2.4
اینکه موتورهای جستجو مرتب سایت شما را بررسی کرده و محتوای شما را ایندکس میکنند عالی است، اما مواقعی وجود دارد که…
یوتیوب یکی از محبوب ترین سایتها است و علاوه بر تمام سرگرمیها، یوتیوب فرصتهای زیادی برای تبلیغ و جذب ترافیک به سایت…
یکی از اصطلاحات رایج در زمینه ی سئو، لینک بیلدینگ خارجی و یا همان لینک سازی خارجی می باشد. لینک بیلدینگ خارجی به معنای…
زمانی که شما قصد دارید یک سایت راه اندازی کنید، اولین قدم این است که باید یک نام دامنه مناسب برای سایت…
کاربران با اهداف مختلف وارد سایت ها شده و به دنبال موضوعات مورد نظر خود هستند که مهمترین انگیزه هر کاربر این…
زیردامنهها یا زیرشاخهها !!! آدرس وبسایت و انتقال به صفحات مختلف یک سایت برای سئو مهم هستند، اما عناصر ساختار سایت مانند…
دیدگاه کاربران
سلام استاد عطازاده یه سوالی داشتم خدمتتون.
چیجوری متای name=”keywords” رو در دسته ها قرار دادید؟ بنده از yoast استفاده می کنم و فقط امکان قرار دادن متای Description و title رو بهم میده.
ممنون.
تو تنطیمات yoast برید به قسمت عنوان ها & متاها و بعد روی تب دیگر کلیک کنید و دومین گزینه که مربوط به متا کیورد می باشد رو روی وضعیت قرار دهید تا این امکان تو تمام صفحات شما فراهم شود.
سلام، بله ممنون .
به نظرتون نیاز هست کلمات کلیدی رو هم برای دسته ها و پست ها بذاریم ؟
آخه yoast به صورت پیشفرض این گزینه رو فعال نکرده، حتما شاید دلیلی داشته.
فکر کنم چون همه برچسب های پست رو کپی میکنن تو قسمت متای keywords دیگه گوگل توجه نمیکنه، نظر شما چیه ؟
بله خیلی وقته که گوگل گفته متا کیورد رو نمی خونه ولی موتورهای جستجوی دیگه چطور؟ و اینکه مگه به هر حال متاها توسط خزنده های گوگل کرال نمی شن؟ این دو تا سوال ساده می تونه به شما کمک کنه تا این کار رو انجام بدید