02146011014 پشتیبانی سریع
آموزش سئو

راه اندازی و سفارشی سازی افزونه Yoast SEO به سادگی آبی خوردن!

1316 بازدید
راه‌اندازی و سفارشی سازی افزونه Yoast SEO

راه‌اندازی و سفارشی سازی افزونه Yoast SEO – بعد از نصب افزونه Yoast SEO و تنظیمات عمومی آن که گفتیم بهتر است روی حالت پیش فرض قرار گیرد نوبت به راه‌اندازی نهایی و سفارشی‌سازی آن دقیقا مطابق با نیازهای شما می‌رسد. شاید بسیاری از افزونه‌های وردپرسی نیازی به سفارشی‌سازی نداشته باشند اما Yoast SEO دقیقا مثل لباسی است که باید سایت شما بر تن کند تا سایز دقیق و آراستگی آن ارزیابی شود.

برای این که ببینید این لباس چه طور می‌تواند برازنده سایت شما باشد مراحل راه‌اندازی و سفارشی‌سازی افزونه  Yoast SEO را دنبال کنید.

راه‌اندازی و سفارشی‌سازی افزونه Yoast SEO

مرحله اول : انتقال داده‌ها

خیلی از کاربران وردپرس ممکن است از افزونه‌هایی مثل All in One SEO pack (که در آینده با آن‌ در فست سئو بیش‌تر آشنا خواهید شد) استفاده کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید برای استفاده بهینه از افزونه Yoast SEO باید کل اطلاعات افزونه قبلی را پیش از غیرفعال کردن آن به Yoast SEO انتقال دهید.

مرحله دوم : تنظیمات عمومی

بعد از نصب Yoast SEO گزینه‌ای به داشبورد تحت عنوان سئو ( Seo در نسخه انگلیسی) افزوده می‌شود. با کلیک روی آن وارد تنظیمات عمومی افزونه  Yoast SEO خواهید شد. روی تب عمومی یا General  کلیک کنید.

نصب Yoast SEO

نصب Yoast SEO

در این بخش با پیکره‌بندی wizard یا جادویی افزونه رو به رو می‌شوید که پیشنهاد ما این است این گزینه را نادیده بگیرید؛ واگرنه مجبور می‌شوید تک تک تب‌ها را بررسی کنید.

مرحله سوم : تنظیمات تب Features

برای صرفه‌جویی در وقت و این که به سادگی آب خوردن راه‌اندازی و سفارشی‌سازی افزونه  Yoast SEO را انجام دهید از این تب،  زبانه مربوط به  advanced settings page یا صفحه تنظیمات پیشرفته را فعال‌سازی کنید.

تنظیمات تب Features

تنظیمات تب Features

بعد از ذخیره‌سازی تنظیمات زیرمنو تازه‌ای به گزینه Seo مطابق با تصویر زیر اضافه خواهد شد.

گزینه Seo

گزینه Seo

مرحله چهارم : ویرایش اطلاعات شخصی

تب Your Info بخشی برای درج اطلاعات کمپانی یا شخص صاحب سایت است. این بخش ضروری است و باید حتما نام سایت و نامی که قرار است در موتور جستجو نمایش داده شود تکمیل بشود. اگر این بخش خالی بماند افزونه  Yoast SEO به صورت خودکار نام سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی می‌کند.

ویرایش اطلاعات شخصی

ویرایش اطلاعات شخصی

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • نگهداری گل
    3 سال پیش

    عالی بود ممنون

  • سحر
    3 سال پیش

    ممنونم لطفا هزینه هارو هم اعلام نمایید

    • علی عطازاده
      3 سال پیش

      این پست جنبه آموزشی داره فقط

  • غزاله
    2 سال پیش

    مطالب خوبی یاد گرفتم

  • سعید
    2 سال پیش

    جالب بود

  • کیانی
    2 سال پیش

    مفید بود

  • نام شما *
    ایمیل شما *

     02146011014