02146011014 پشتیبانی سریع
man man

پشتیبانی طولانی مدت

پشتیبانی طولانی مدت بعد از به اتمام رسیدن سئوسایت

هزینه مناسب

هزینه مناسب برای راه اندازی هر کسب و کاری

بهینه سازی کدهای سایت

بهینه سازی کدهای سایت در جهت بهبود برای موتورهای جستجو

بهینه سازی سرعت سایت

سرعت وب سایت یکی از مهم ترین المان های بهینه سازی سایت می باشد.

آیا به دریافت مشاوره رایگان و تخصصی ما نیاز دارید؟

فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید!
02146011017 پشتیبانی سریع
اطلاعات بیشتر
10 سال فعالیت
شرکت <span>فست سئو</span>

شرکت فست سئو

افتخار داریم در فست سئو که دارای سابقه طولانی می باشد، با جلب رضایت شما، بیان اهداف خود و موارد مورد نیاز جهت آگاهی شما عزیزان را یادآور شویم. این رضایتمندی همواره دور از انتظار مشتریان بوده اما دور از حرفه و تخصص ما نیست. شعار بهینه سازی تضمینی و …. ! این عبارات پر کاربرد جایگاهی در سئو ندارند. باید بگوییم که تضمینی در برابر تغییرات استراتژی الگوریتم های گوگل و پیش بینی آن ها وجود ندارد. اما هر اندازه سئوسایت به طور اصولی و صحیح انجام شده باشد، تمامی این تغییرات به نفع شما خواهد بود.
تخصص ما ارائه یک سئوسایت ماندگار است. افزایش قدرت ایندکس شدن مطالب، افزایش بازدید کننده واقعی با موضوع مرتبط را با ما تجربه خواهید کرد. چگونه دستورات گوگل را اجرا کنیم؟ تبعیت از گوگل یعنی به دست آوردن نتیجه مناسب در کسب و کارتان. یعنی رسیدن به هدف از راه قانونی گوگل که موجب پیشرفت در رتبه سایت از جمله استفاده از متن ها و لینک های مفید که نتیجه آن رفتن به رتبه اول می باشد. این اقدام افرادی می باشد که خود را هوشمند تر از گوگل نمی دانند.

شاید وصف سئوسایت و تیمی که وظیفه تغذیه شریان های حیاتی وب سایت شما را در طول سئو بر عهده دارند مشکل باشد. شرکت سئو تیمی متشکل از نیروهای باتجربه، کارآزموده، تحصیل کرده، آشنا با امور وب و کاملا آموزش دیده برای اعمال مختلف سئو می‌باشد که دیده شدن در گوگل را هدف اصلی خود قرار داده اند. اهداف شرکت سئو متفاوت است؛ اما ما در تیم ما همواره یک رویکرد مشترک را در انجام وظایف خود در نظر داشته ایم: بهینه سازی وب سایت شما گویی که در حال سئوسایت شخصی خودمان هستیم! رویکردی که باعث شده است از هیچ تلاشی برای بهینه شدن وب سایت ها مضایغه نکنیم و تا کنون نیز رضایت مشتریان از خدمات فست سئو گویا همین رویکرد بوده است.

کاهش نرخ فرار سایت

گاهی همه چیز مطابق با میل کاربر یا بازدید کننده پیش نمی‌رود. مطالب با تمام تلاشی که به کار برده اید چندان جذاب و قانع کننده نیست. این وضعیت نه فقط برای وب سایت‌های تازه کار که اوضاع بحرانی تری را تجربه می‌کنند بلکه برای تمام کهنه کاران مورد اعتماد گوگل هم ممکن است رخ دهد. یک صفحه از وب سایت شما توسط بازدیدکننده باز می‌شود و گوگل به سرعت متوجه این قضیه می‌شود، اما چیزی نمی‌گذرد که همزمان با همین صفحه جستجو دیگری انجام می‌شود و وب سایت شما بدون معطلی بسته می‌شود. این فرآیند همان سرنوشت تلخ و فاجعه بزرگی است که اغلب وب سایت‌ها از آن می‌ترسند. همان چیزی که در نمایش آمار مربوط به هر سایت از آن به عنوان نرخ فرار یاد می‌شود.

بهینه سازی ساختار وب سایت

هدف نهایی هر وبمستر این است که ترافیک سایت خود را بالا ببرد و بتواند رتبه عالی در گوگل کسب کنید و این به شرطی محقق می شود که سایت خود را به درستی بهینه نموده باشد. سئو سایت براساس اصولی صورت می گیرد که از نظر بهینه سازی و فاکتورهای گوگل قانونی است و به شما کمک می کند که کیفیت سایت را بالا ببرید. یکی از عواملی که در بهینه سازی سایت تاثیر دارد، ساختار سایت شما است.

جلوگیری از پنالتی گوگل

گوگل برای بهینه سازی سایت ها قوانین را وضع نموده که همه سئوکارها و وبسترها باید طبق این قوانین پیش بروند. این قوانین باعث می شود که همه در یک شرایط یکسان، رقابت کنند و درنتیجه میزان موفقیت هر سایتی به میزان و کیفیت فعالیت در ان بستگی دارد. اما برخی از سایت ها برای این که در این بازار داغ رقابتی بتوانند رنکینگ بالاتری نسبت به رقبا پیدا کنند، از روش های غیر قانونی استفاده می کنند که گوگل با لگوریتم های خود سریع می تواند آن ها را شناسایی و جریمه نماید که اصطلاحه به این حالت، پنالتی گوگل می گویند.

 

  • ساعات کاری شرکت : شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه‌ها ۹ الی ۱۲
  • بیشتر بخوانید
خدمات
سئو سایت
معرفی تعدادی از خدمات شرکت فست سئو
مشاوره
سئو سایت
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 01 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
سئو
سایت اختصاصی
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 02 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
سئو
سایت شخصی
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 03 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
سئو
سایت شرکتی
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 04 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر
سئو
سایت وردپرسی
این متن را می‌توانید از مسیر: پیشخوان > پیکربندی پوسته > خدمات > 05 > توضیحات کوتاه، ویرایش کنید.
اطلاعات بیشتر

نظرات جدید مشتریان

تازه‌ترین مقالات وبلاگ

تماشای همه
مراحل

شروع سئو

1

تماس با ما

تماس با شماره های شرکت
2

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در باره وب سایت شما
3

بررسی وب سایت

بررسی وب سایت شمابرای انجام کار
4

شروع کار

آغاز بهینه سازی وب سایت شما

سوالات متداول

فهرست برخی از سوالاتی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد.
چرا باید مساله ی سئوی سایت را جدی بگیریم؟
- سئو یکی از موثرترین کارها برای افزایش بازدید وب سایت ها می باشد. - سئوی سایت به ایجاد برند کمک زیادی خواهد کرد. - سئو موجب افزایش ترافیک سایت می شود. - سئو موجب افزایش رتبه ی سایت در صفحه نتایج موتور جستجو می شود. - سئوی سایت موجب افزایش فروش محصولات می شود. - سئو یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات سایت می باشد.
عملیات سئو به طور متداول به چند روش انجام می شود؟
- سئو کلاه سیاه یا عملیات خلافکارانه که معمولا با جریمه همراه است. - سئو کلاه خاکستری یا عملیات سالم با کمی تخلف که گاهی اوقات موجب مسدود شدن سایت می شود. - سئو کلاه سفید که عملیات کاملا قانونی است.
چرا سئو در افزایش فروش تاثیر گذار می باشد؟
- به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک خواهد کرد. - یک سایت سئو شده ی فروشگاهی تجربه بهتری را برای کاربران رقم می‌زند. - یک استراتژی بلند‌مدت به حساب می‌آید.
تماشای همه
 02146011014