نقل مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو

ارسال شده در
نقل و مکان محتوایی در سئو

شاید دم به دقیقه تغییر کردن گوگل کسانی را که همه هم وغمشان پیدا کردن رتبه بهتری در گوگل به امید کسب درآمد بیش‌تر است را کلافه کند. اما وقتی به این موتور جستجو زحمت‌کش و سیر تحولاتش نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم همه تلاش گوگل تامین تجربه کاربری بهتر و نمایش هر چه مرتبط‌تر نتایج به کاربرانی است که از طریق دستگاه‌های مختلف موبایل، تبلت و لپ‎تاپ به جستجو می‌پردازند.

هر چند برخی از کاربران همیشه از همراه بودن با گوگل و تحت فرمان او بودن سرباز می‌زنند اما بسیاری از وب سایت‌ها تحولات آن را هدف خود قرار می‌دهند و سعی دارند با بهترین محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را دارد ظاهر موجه‌تری از دید گوگل داشته باشند.

مدتی است هر تغییری هم که در الگویتم همیشه در حال تغییر رخ داده است کیفیت و نوع محتوا ثابت مانده‌اند. از این رو برای ثابت ماندن در جایگاهی که در حال حاضر گوگل به ما داده است باید تمام تغییراتش را پیش‌بینی کنیم تا به این وسیله جاپای خود را محکم کرده باشیم!

بین شش تا یک سال بعد و بنا به تغییراتی که به وجود آمده است لازم است شیوه تولید محتوا توسط هر برند تغییر پیدا کند و با نقل و مکان محتوایی در سئو یک خانه‌تکانی اساسی در رویه نگارش مطالب و انتشار آن داشته باشیم. این بار لزوم نقل مکان از “سئو” به “همگرایی محتوا در سئو” را بررسی خواهیم کرد.

 

نقل و مکان محتوایی در سئو
نقل و مکان محتوایی در سئو

 

از “سئو” تا “همگرایی محتوا در سئو”

بازاریابان برای جذب تعامل مشتریان باید به دنبال محتوا هوشمند باشند. محتوایی که زیرکانه بتواند تمام خواسته‌های یک کاربر را در برگیرد. بدین منظور هر بازاریاب باید تغییرات زیر را برای همگرایی محتوا خود انجام دهد:

نگارش محتوا بر اساس داده‌ها

بازاریابی محتوایی که بر اساس داده‌ها نباشد فعالیتی بی‌ثمر و بی‌هدف است. از این رو هر برند برای تولید محتوایی که نه فقط خاص امروز، بلکه برای فردا و آینده هم باشد باید مخاطب خود را بشناسد و به زبان داده‌ها سخن بگوید.

ترافیک ارگانیک در کنار نشر محتوا در شبکه اجتماعی

یک ارتباط نزدیک بین محتوا با کیفیت، ترافیک ارگانیک در گوگل و شهرت و محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. به این شکل که هر چه قدر محتوا کاربردی‌تر باشد نشر آن در فضا مجازی نتایج بهتری به دنبال دارد.

به حداکثر رساندن SERP یا محتوا

برتری در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل نیاز به بزرگنمایی دارد. یک مطلب از طریق قرار دادن اینفوگرافیک، ویدیو و فعالیت همزمان در صفحات اجتماعی شکل می‌گیرد.

به این شکل یک سایت می‌تواند از تمرکز یک جانبه روی سئو به همگرایی محتوا در سئو برسد. دقیقا همان چیزی که گوگل امروز از وب سایت‌ها می‌خواهد!

 

حتما بخوانید :

آخرین مطالب سئو

لینک دوستان

تجهیزات کراس فیت

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر ال جی

ترجمه فوری

تعمیر ماکروفر

بیمه ایران

تعمیر لوازم خانگی

سئو

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه پارسیان

تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

سیگار

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

درج آگهی رایگان

سئو

مشاوره سئو

نمایندگی تعمیرات آبسال

نمایندگی تعمیرات ارج

نمایندگی تعمیرات پاکشوما

نمایندگی تعمیرات کنوود

نمایندگی تعمیرات ویرپول

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نمایندگی تعمیرات باکنشت کرج

نمایندگی تعمیرات ویرپول کرج

نمایندگی تعمیرات کندی کرج

نمایندگی تعمیرات کنوود کرج

تعمیر لوازم خانگی در تبریز

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال مابه

تعمیر یخچال دوو

بیمه شخص ثالث

بیمه بدنه

بیمه آتش سوزی

بیمه مهندسی

بیمه مسئولیت

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر ماکروویو ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

تعمیر ماشین لباسشویی AEG

تاسیسات ساختمان در تبریز

تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت

تعمیر ماشین لباسشویی کندی

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

دانلود اپلیکیشن بیمه عمر پاسارگاد

بیمه آتیه کودکان

اکستنشن مو

سایت نقاشی

تعمیر پکیج بوتان

نصب بازی روی ps4

تعمیرات لپ تاپ دل در تبریز

تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام حریق

تحصیل پزشکی در ترکیه

تحصیل دندانپزشکی در گرجستان

تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل پزشکی در چین

تحصیل پزشکی در ایتالیا

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =