نقل مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو

ارسال شده در
نقل و مکان محتوایی در سئو

شاید دم به دقیقه تغییر کردن گوگل کسانی را که همه هم وغمشان پیدا کردن رتبه بهتری در گوگل به امید کسب درآمد بیش‌تر است را کلافه کند. اما وقتی به این موتور جستجو زحمت‌کش و سیر تحولاتش نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم همه تلاش گوگل تامین تجربه کاربری بهتر و نمایش هر چه مرتبط‌تر نتایج به کاربرانی است که از طریق دستگاه‌های مختلف موبایل، تبلت و لپ‎تاپ به جستجو می‌پردازند.

هر چند برخی از کاربران همیشه از همراه بودن با گوگل و تحت فرمان او بودن سرباز می‌زنند اما بسیاری از وب سایت‌ها تحولات آن را هدف خود قرار می‌دهند و سعی دارند با بهترین محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را دارد ظاهر موجه‌تری از دید گوگل داشته باشند.

مدتی است هر تغییری هم که در الگویتم همیشه در حال تغییر رخ داده است کیفیت و نوع محتوا ثابت مانده‌اند. از این رو برای ثابت ماندن در جایگاهی که در حال حاضر گوگل به ما داده است باید تمام تغییراتش را پیش‌بینی کنیم تا به این وسیله جاپای خود را محکم کرده باشیم!

بین شش تا یک سال بعد و بنا به تغییراتی که به وجود آمده است لازم است شیوه تولید محتوا توسط هر برند تغییر پیدا کند و با نقل و مکان محتوایی در سئو یک خانه‌تکانی اساسی در رویه نگارش مطالب و انتشار آن داشته باشیم. این بار لزوم نقل مکان از “سئو” به “همگرایی محتوا در سئو” را بررسی خواهیم کرد.

 

نقل و مکان محتوایی در سئو
نقل و مکان محتوایی در سئو

 

از “سئو” تا “همگرایی محتوا در سئو”

بازاریابان برای جذب تعامل مشتریان باید به دنبال محتوا هوشمند باشند. محتوایی که زیرکانه بتواند تمام خواسته‌های یک کاربر را در برگیرد. بدین منظور هر بازاریاب باید تغییرات زیر را برای همگرایی محتوا خود انجام دهد:

نگارش محتوا بر اساس داده‌ها

بازاریابی محتوایی که بر اساس داده‌ها نباشد فعالیتی بی‌ثمر و بی‌هدف است. از این رو هر برند برای تولید محتوایی که نه فقط خاص امروز، بلکه برای فردا و آینده هم باشد باید مخاطب خود را بشناسد و به زبان داده‌ها سخن بگوید.

ترافیک ارگانیک در کنار نشر محتوا در شبکه اجتماعی

یک ارتباط نزدیک بین محتوا با کیفیت، ترافیک ارگانیک در گوگل و شهرت و محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. به این شکل که هر چه قدر محتوا کاربردی‌تر باشد نشر آن در فضا مجازی نتایج بهتری به دنبال دارد.

به حداکثر رساندن SERP یا محتوا

برتری در صفحه نتایج موتور جستجو گوگل نیاز به بزرگنمایی دارد. یک مطلب از طریق قرار دادن اینفوگرافیک، ویدیو و فعالیت همزمان در صفحات اجتماعی شکل می‌گیرد.

به این شکل یک سایت می‌تواند از تمرکز یک جانبه روی سئو به همگرایی محتوا در سئو برسد. دقیقا همان چیزی که گوگل امروز از وب سایت‌ها می‌خواهد!

 

حتما بخوانید :

نقل مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو
  • نقل مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو
۵

خلاصه

نقل مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو !!! در این مقاله لزوم نقل مکان از سئو به همگرایی محتوا در سئو را بررسی خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفده =