نحوه تحلیل و بررسی ضریب بازگشت سایت

ارسال شده در
نحوه تحلیل و بررسی ضریب بازگشت سایت

در مقاله ای پیرامون ضریب بازگشت سایت و نحوه محاسبه آن صحبت کردیم و متوجه شدید که در واقع ضریب بازگشت، میزان جذابیت سایت شما را برای ترغیب به ماندن بازدید کننده در آن مشخص می کند. لذا هر وبمستر باید همیشه از میزان ضریب بازگشت سایت خود اطلاع داشته باشد تا بتواند برنامه های درست و مناسبی را برای پیشبرد سایت به سمت رتبه اول گوگل طراحی کند اما مسئله ای که مطرح است این است که قبل از این که به تحلیل ضریب بازگشت سایت بپردازیم باید مشخص کنیم که بازدیدکنندگان سایت ما در کدام دسته قرار دارند و سپس تحلیل ضریب بازگشت را براساس تحلیل آن گروه از بازدیدکنندگان انجام دهیم.

انواع بازدیدکنندگان سایت

۱- کاربران ورودی از طریق لینک دهی سایت
شاید ر برخی از سایت ها مشاهده کرده باید که تبلیغاتی ارائه شده که در انتهای آن جملاتی از این قبیل وجود دارد: ” مطالب دیگر سایت ما را دنبال کنید” و یا ” از سایت ما دیدن فرمایید” و سپس لینک سایت قرار گرفته است. کاربرانی که از این طریق وارد سایت شما می شوند، صرفا کنجکاو هستند که بفهمند محیط سایت شما چگونه است و برای ان ها محتوای سایت مهم نیست لذا ممکن است زمان زیادی را در سایت شما باقی نماند.
۲- سایت های ارجاع دهنده نامناسب
برخی از سایت ها صرفا برای این طراحی شده اند که حجم انبوهی از اطلاعات را از اینترنت گرفته و در سایت خود در اختیار کاربر قرار دهند به این سایت ها، ارجاع دهنده کم ارزش یا نا مناسب می گویند بنابراین افرادی که از سایت ها بیشتر بازدید می کنند، به دنبال همین دسته مطالب هستند حال اگر این افارد از طریق این سایت ها به سایت شما که مطالب به روز دارد هدایت شوند، چون انتظار دیدن مطالب جدید را نداشته اند و به دنبال همان گروه مطالبند، سریع سایت شما را ترک می کنند.
۳- بازدیدکنندگان ثابت
افرادی که مدام به سایت شما سر می زنند و مطالب را مطالعه می کنند که این افراد نقش مهمی در ضریب بازگشت سایت دارند البته اگر تعداد دفعات مراجعه کاربر به سایت بیشتر از دفعات به روز رسانی باشد و خیلی سریع سایت را ترک می کند چون آن روز هنوز مطلب جدید در سایت نگذاشته ای و مطالب قبلی برای ان ها تکراری است.
۴- کاربران ورودی از طریق موتور جست و جو
این دسته از کاربران عبارت خاصی که جز کلمات کلیدی شما هست را در گوگل سرچ کرده و از این طریق وارد سایت شما می شود پس چون دنبال آن مطلب بوده در سایت شما می ماند و مطلب را مطالعه می کند. لذا شناسایی کلمات کلیدی که گوگل برای ان جایگاه خاصی قائل است در جذب کاربر و ضریب بازگشت سایت شما بسیار اهمیت دارد.

حتما بخوانید :

آخرین مطالب سئو

لینک دوستان

ریپورتاژ آگهی

تجهیزات کراس فیت

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر ال جی

سئو

ترجمه فوری

تعمیر ماکروفر

بیمه ایران

تعمیر لوازم خانگی

سئو

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه پارسیان

تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

سیگار

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

درج آگهی رایگان

سئو

مشاوره سئو

نمایندگی تعمیرات آبسال

نمایندگی تعمیرات ارج

نمایندگی تعمیرات پاکشوما

نمایندگی تعمیرات کنوود

نمایندگی تعمیرات ویرپول

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نمایندگی تعمیرات باکنشت کرج

نمایندگی تعمیرات ویرپول کرج

نمایندگی تعمیرات کندی کرج

نمایندگی تعمیرات کنوود کرج

تعمیر لوازم خانگی در تبریز

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال مابه

تعمیر یخچال دوو

بیمه شخص ثالث

بیمه بدنه

بیمه آتش سوزی

بیمه مهندسی

بیمه مسئولیت

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر ماکروویو ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

تعمیر ماشین لباسشویی AEG

تاسیسات ساختمان در تبریز

تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت

تعمیر ماشین لباسشویی کندی

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

دانلود اپلیکیشن بیمه عمر پاسارگاد

بیمه آتیه کودکان

اکستنشن مو

سایت نقاشی

تعمیر پکیج بوتان

نصب بازی روی ps4

تعمیرات لپ تاپ دل در تبریز

تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام حریق

تحصیل پزشکی در ترکیه

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =