مفهوم چیدن میوه در دسترس در سئو

ارسال شده در
مفهوم چیدن میوه در دسترس در سئو

بهینه سازی هر سایتی باید به کمک روش های مبتنی بر قوانین سئو انجام شود. روش های زیادی برای این منظور وجود دارد ولی چیزی که اهمیت دارد این است که وبمستر به قدری ماهر باشد که نه تنها بتواند روش های مناسب متناسب با سایت خود را انتخاب کند بلکه شکارگر ماهری باشد و بتواند فرصت ها را غنیمت شمرد و در فرصت های ویژه بهترین انتخاب را داشته باشد. این که می گوییم چیدن میوه در دسترس در سئو، منظور این است در زمان خاص خود، بتواند روش هایی را استفاده کند که در آن زمان بیشترین بازدهی را دارد. برای مثال این که لینک ها باید در مکان هایی از سایت قرار گیرند که تحت کنترل شما باشد و یا این که وارد شبکه های اجتماعی شوید. این روش یک میوه همیشه در دسترس است. شما همیشه باید ابتدا به سراغ روش هایی برود که در دسترس تر و آماده تر هستند و می دانید که زود بازده تر هستند.

میخواهیم چند لینک بسازیم،‬ اولین کاری که باید انجام دهید‬ این است که چند میوه ی در دسترس را بچینید‬‬. لینکها را در مکانی واضح قرار دهید.‬ منظور از مکان واضح در جایی‬ از وب سایتی است که در کنترل شما قرار دارد‬‬. برای نمونه اگر وبلاگی دارید شما‬ میتوانید مقاله ی کوتاهی در مورد‬ سایتی که میخواهید تبلیغ کنید بنویسید.‬ حتما از کلمات کلیدی در آن استفاده نمایید‬ تنها با استفاده از آدرس یا‫ نام سایت به سایت لینک نکنید‬T از کلیدواژه ها استفاده نمایید‬ تا رنک بهتری دریافت کنید‬‬‬. ‫برای نمونه فرض کنید که میخواهیم‬ به وب سایتی در مورد سفر در شیراز اشاره کنیم‬، شما از دامینی به نام‬‬‬ shiraztrip.ir استفاده میکنید.‬ با وجودی که شما میتوانید از‫ نام دامین به عنوان کلید واژه‬ استفاده کرده و به آن لینک کنید‬‬‬ ‫ولی باید از کلیدواژه هایی مانند این نیز استفاده نمایید‬. شما همچنین میتوانید به صفحات مختلفی‬ از هر لینک نیز لینک کنید‬‬. دیگر از کجا میتوانید لینک بگیرید؟

مکان چیدن میوه در دسترس

‬‬ اکانتهای شبکه اجتماعی چطور؟ احتمالا شما فیسبوکی دارید‬ در مورد گوگل پلاس چطور؟‬ فیسبوک، لینکدین و‬‬ بسیاری از سایتهای شبکه اجتماعی‬ از لینکهای‬ no follow میباشند‬ ولی نگذارید این موضوع دلسردتان کند‬. هر چه باشد با قرار دادن‫ لینکها بازدیدکنندگانتان‬ افزایش می یابد. من متقاعد نشده ام که موتورهای‬ جستجوی اصلی تمامی شبکه های اجتماعی را نادیده میگیرند‬ در ضمن گوگل پلاس از لینکهای‬ follow استفاده میکند‬‬‬. ‫آیا شما کنترل یا دسترسی به‬ سایتهای دیگر نیز دارید؟ ‫احتمالا یک وب سایت معمولی دارید که ‬شما میتوانید لینکهایی در فوترهای صفحه‬ قرار داده تا مکانهای مختلفی برای جاگزاری لینک پیدا نمایید.‬

این یک مکانیسم مبتنی بر زمان‫ برای ساختن لینکها بوده و‬‬‬‬‬ ‫اکثر شرکتهایی که سایتهای چندگانه ای دارند‬ انجامش میدهند، چرا شما نه؟‬ حتما از کلیدواژه ها استفاده کنید‬‬، ‫بسیاری از شرکتها با استفاده از‬ نام به سایتهای دیگر لینک میکنند‬ ولی دلیلی ندارد که شما نتوانید‫ از لینکهای تبلیغی همچون « با‬‬‬‬ ‫shiraztrip.ir به شیراز سفر کنید » استفاده نمایید.‬ به ندرت پیش میاید که امروزه‬ کسی وب سایتی برای خود نداشته باشد‬‬ ‫بنابراین به تمامی مکانهای ممکن برای‬ قرار دادن لینک فکر کنید.‬ صفحات پروفایل انجمنها و بردهایی که عضو آن هستید چطور؟‬‬ ‫و یا حتی میتوانید در پیام‬ رسانی فروم، سایت خود را معرفی کنید‬. در مورد دایرکتوریهای حرفه ای که عضوش هستید چطور؟‬‬ ‫کمی به این موضوع فکر کنید‬ و یک مکان خوب پیدا میکنید.‬ دیگر چی؟ البته دوستان و خانواده خود‬ کسی را میشناسید که لینک شما‬‬ را قرار دهد؟ چه کسی را میشناسید که‬ حاضر باشد لینک شما را در گروه و یا‬ وب سایت شخصی یا تجاری اش معرفی کند؟‬‬ ‫از دوستان و خانواده خود کمال استفاده را ببرید‬. کارمندان چطور؟ شرکای شرکت و یا کارمندان.‬

اگر شرکت شما محصولی را برای‫ فروش مجدد خریداری کنید آیا‬ آن تامین کنندگان لینکی به شما ارایه میکنند؟‬ اگر شما محصولاتی به شرکتهای دیگر‬ بفروشید، آیا میتوانید لینکی از آنها دریافت کنید؟‬ همکاران حرفه ای چطور؟ آیا حاضرند‬ که شما را لینک کنند؟‬ آیا شرکت شما پولی را اهدا‫ کرده است ؟ آیا میتوانید‬ لینکهایی در صفحات اهدایی قرار دهید؟‬ از هر کجایی میتوانید این لینکهای‬ سهل الوصول را بدست آورید‬‬‬‬. ‫اگر کمی فکر کنید مطمئن باشید که مکانهایی برای اینکار به ذهنتان میرسد‬‬.

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =