۳ نوع محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را در سئو دارند

ارسال شده در
۳ نوع محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را در سئو دارند

قبلا همه چیز در مبحث سئو قانون‌مند تر بود. کافی است سری به مطالب مرتبط با سئو در فضا وب بزنید و مطالبی که بین ۴ تا ۶ سال پیش منتشر شدند را زیرو رو کنید. همه مطالب یک سری قوانین و اصول مشترک هستند که بر اثر تکرار به کلیشه تبدیل شدند. اما بعد از انتشار الگوریتم پنگوئن و الگوریتم پاندا همه این کلیشه‌ها از بین رفت و گوگل نشان داد همه متغیر‌ها را به صورت خاص در رتبه‌بندی سایت‌ها در نظر می‌گیرد. مهم‌ترین این متغیر‌ها محتوایی است که این روز‌ها نقل و نبات تمام مجالس سئو شده است!
در میان این همه مختصص‌نمایی که هر یک ساز خود را می‌زنند و روشی را برای بازاریابی محتوا و از نو ساختن آن معرفی می‌کنند فست سئو کارکشته شده و شناخت دقیقی از انواع این محتوا‌ها و آن چیزی که وضعیت سئو سایت را تکان اساسی بدهد دارد.
همراه ما باشید تا از ۳ نوع محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را در سئو دارند شناخت بیش‌تری پیدا کنید.

سئو محتوا
سئو محتوا

انواع محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را در سئو دارند

برخی از بهترین نوع محتوا موجود برای این که بیش‌ترین بازدهی را از سرمایه‌گذاری خود در سئو داشته باشید عبارتند از:
۱ – محتوا معتبر و مستند
۲ – اینفوگرافیک‌ها
۳ – ویدیو‌ها

محتوا معتبر و ارزشمند

وبلاگ یا وب سایت متداول‌ترین ابزار برای بازاریابی و تبلیغات یک برند است. این درگاه اینترنتی فضایی برای پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان است؛ نه فقط یک جاذبه بصری خوش آب و رنگ که رنگ و لعابش قرار باشد مشتری را جذب کند.
هدف بسیاری از کاربران کشف محتوا معتبر و قابل اعتماد است. حتی ترجمه مطالب از هر منبع انگلیسی هم نمی‌تواند صحت یک مطلب را مشخص کند. یکی از بهترین انواع محتوا در سئو برای جلب اعتماد کاربران استفاده از برترین و بزرگ‌ترین سایت‌های زبان اصلی است.

اینفوگرافیک حرفه‌ای

اینفوگرافیک بهترین ابزار جهت اطلاع‌‌رسانی جذاب و جالب‌توجه کاربر برای یک برند است. در حال حاضر این نوع محتوا ۳ برابر بیش‌تر از محتوا متنی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. اینفوگرافیک بهتین تکنیک بازگشت سرمایه در بازاریابی در بنگاه به نگاه یا B2B در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ معرفی شده است.

ویدیو‌ها

حقیقتا ویدیو از آن دسته محتواهایی پرطرفدار در سئو است که نمی‌توان از خیر کلیک روی آن گذشت! اگر به آمار محبوبیت ویدیو در شبکه‌های اجتماعی اطمینان ندارید بد نیست بدانید در ۷۴ درصد از ترافیک وب تا پایان سال ۲۰۱۶ ویدیو نقش داشته است و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ این رقم به ۸۰ درصد برسد.
احتمالا خود شما هم به عنوان یک مشتری از میان انواع محتوا در سئو برای بازگشت سرمایه ویدیو را ترجیح دهید!

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

4 دیدگاه ارسال شده در “۳ نوع محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را در سئو دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =