آخرین مقالات سئو:

سئو محلی در سال 2017

سئو محلی در سال ۲۰۱۷ ؛ تحولات چشمگیری در راه است

اگر پیگیر سئو و تحولات آن باشید به خوبی می‌دانید که هیچ ثباتی در قوانین سئو وجود ندارد و هر لحظه باید منتظر یک تغییر جدید بود؛ خصوصا مقوله سئو محلی که همیشه پرچالش بوده است و به دلیل ارتباط مستقیمی که با فعالیت‌های تجاری دارد اهمیت بیش‌تری نیز دارد. انجام عملیات سئو محلی هم به خودی خود حساس است وزمانی که سخن از رنکینگ و رتبه بندی به میان می‌آید سئو محلی اولین چیزی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.
همچون گذشته فست سئو در کنار شما است تا آخرین تغییرات سئو محلی در سال ۲۰۱۷ را به اطلاع شما برساند. به نظر می‌رسد تحولات چشمگیری در راه است…

تغییرات سئو محلی در سال ۲۰۱۷

عناوین و توضیحات متا مثل قبل مهم هستند
عناوین و توضیحات متا عناصر HTML هستند که اصل محتوا صفحه اینترنتی را بازتاب می‌دهند. از این رو باید روی این دو بخش دقت بیش‌تری داشته باشید. بهتر است فکر کنید عنوان مطلب یک عنوان تبلیغاتی برای جذب مشتری است. گوگل سال گذشته فضا نمایش نتایج را تا ۶۰۰ پیکسل افزایش داد. با این تغییرات در قسمت راست و در نتایج انگلیسی حداکثر کاراکتر‌های عنوان به ۵۰ الی ۶۰ کاکراکتر افزایش یافت وطول عبارت توضیحات متا حتی تا ۲۰۰ کاراکتر قابل قبول است. این خبر خوبی برای کسانی است که مشغول سئو محلی هستند و با محتوا بیش‌تر تبلیغ می‌کنند. از این فضا در بازاریابی محتوا عاقلانه استفاده کنید و سعی داشته باشید از این محدوده فراتر نروید. بد نیست در این زمینه از افزونه‌های سئو کمک بگیرید.
ثبت صحیح وب سایت‌ها در لیست یا دایرکتوری گوگل
از هر ۵ کاربر تقریبا ۴ کاربر از جستجو محلی یا با بهره گیری از سئو محلی در گوگل گردش می‌کند. بنابراین فرصتی را که گوگل به مدیران وب سایت‌ها داده است را باید غنیمت شمرد. حتما باید نام وب سایت یا فعالیت آنلاینی که قرار است گوگل در بهبود آن نقش داشته باشد در دایرکتوری ثبت شده باشد. بهتر است مثلا دسته بندی خاصی را مطابق با زبان مقصد در گوگل انتخاب کنید. دسته بازرگانی یا معادل آن، Merchant، برای وب سایت‌های تجاری مناسب است. برای سایر مشاغل دسته بندی‌های دیگر را جستجو کنید.
بهره وری از سرویس همیشه کاربردی GMB
سرویس Google My Business یا GMB یک ابزار رایگان است که به فرآیند اعتبارسنجی برند شما توسط گوگل سرعت می‌بخشد. در این سرویس باید اطلاعات جزئی و کاملا معتبری نظیر آدرس، شماره تلفن و کدپستی را وارد کنید. گوگل یک پین به شما اختصاص می‌دهد و به این شکل تمام وب سایت‌ها را نظیر همان کد پستی واقعی سازماندهی می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1