توزیع کلمات کلیدی

درک مفهوم توزیع کلمات کلیدی

توزیع کلمات کلیدی فرایندی از تهیه‌ و آنالیز کلمات کلیدی مشخصی برای وب سایت میباشد.‬ این گام مهمی در فرایند تولید محتوا است و‬ موجب مرتبط شدن و همخوان شدن کلیدواژه های مورد هدف صفحه میگردد. تا زمانی که شما کلیدواژه های‬ مورد نظرتان را نشناسید نمیتوانید برای صفحه بهینه سازی کنید‬. وقتی که کلیدواژه های مورد هدفتان‬ در فرایند تحقیق کلمات کلیدی را پیدا کردید‬ ما فهمیدم که کار کردن با Microsoft‫Excel‬‬ یا برنامه های دیگر صفحه گسترده‬ شما را قادر به نقشه بندی‬ کلمات کلیدی در صفحاتی در سایت به صورتی سازمان یافته میسازد و به این صورت شما میتوانید در آینده آماری‬ از کلیدواژه های مورد هدف هر صفحه داشته باشید.

‬ البته شما باید لیستی از صفحات‬ حاضر وب سایت خود داشته باشید‬ ولی توجه داشته باشید که بسیاری‬ از کلیدواژه های هدف، هنوز صفحه ای نداشته‬ و شما باید یکی از آنها را بسازید.‬ با استفاده از صفحه گسترده شما‬ به آسانی میتوانید بفهمید که در کجای معماری‬ سایتتان میخواهید قرارش دهید و مشخصات کلیدی از اطلاعات را‬ پیش از نوشتنش تعیین نمایید.‬ هر جور که دلتان میخواهید صفحه گسترده خود را بسازید‬ ولی چند فیلد رایج برای اینکار وجود دارد‬، برای هر‬ صفحه ما ستونی برای کلمات کلیدی داریم‬ که در این صفحه آنها را‬ مورد هدف قرار میدهیم، آدرس صفحه، تگ عنوان و توضیح‬ هدر. ما حتی از تابع Length‬ در Excel برای شمارش‬ کاراکترها استفاده می کنیم‬ تا ببینیم چقدر به اهداف اصلی نزدیک هستیم.‬ هدف ۶۵ کاراکتر برای عنوان و ۱۵۶ کاراکتر برای‬ یک توضیح اصلا محدودیتهای سختی نیستند‬ ولی قوانینی وجود دارد که‬ از موتورهای جستجویی که این اطلاعات‬ را در صفحات جستجو نادیده میگیرند اجتناب میکند‬.

شروع توزیع کلمات کلیدی

اولین گام پر کردن صفحه گسترده‬ با صفحات وب موجود است.‬ حتما تمامی صفحات سایت را اضافه ‫نمایید، صفحه خانگی‬، صفحه درباره ما‬، تماس با ما‬ و دیگر صفحات دارای محتوای خود را اضافه کنید.‬ به یاد داشته باشید که موتورهای‬ جستجو به دنبال اطلاعات منحصر ‫به فردی در هر صفحه میگردند‬ و لیست کردن آن ها یک‫ راه عالی برای پیدا‬ کردن هر گونه کپی از کارتان است.‬ مرحله دوم این است که به‬ دنبال کلیدواژه هایی از لیست کلیدواژه ای خود بگردید و‬ مناسب ترین صفحات سایت برای هر‬ کلیدواژه ها را پیدا نمایید.‬ شما باید در هر صفحه یک کلیدواژه را توزیع کنید‬. به یاد داشته باشید که موتورهای‬ جستجو به دنبال محتوای مربوط ‫و منحصر به فرد میگردند،‬‬ بنابراین اگر کلیدواژه ها با هیچ یک‬ از صفحات سایت همخوانی نداشته باشند‬ باید یک صفحه ی جدید بسازید‬.

وقتی که شما یک صفحه ی‫ جدید را به صفحه گسترده‬‬ اضافه میکنید، شما یک بوم خالی بدست می آورید.‬ شما میتوانید آدرس، عنوان توضیح و هدری‬ مناسب سئو در این صفحه گسترده تعیین کنید.‬ نوشتن محتوا وقتی که شما کلیدواژه ی‬ بهینه سازی را میدانید‬ شما را قادر میسازد تا بهترین اقدامات محتوای نوشتاری‬ برای کلیدواژه های مورد نظر را بررسی نمایید‬. به یاد داشته باشید که اساس‬ هر صفحه، کپی بدنه است و‬ شما باید به صفحه های موجود‬ رفته تا مطمئن شوید برای‬ کلیدواژه های مورد هدف بهینه سازی شده است‬. حال که کلیدواژه های هدف مورد‬ نظرتان است، زمان خوبی برای‬ رفتن به یکی از ابزارهای تحلیل صفحه دارید که می توانید در صفحه سایت های سئو مطالعه کنید.‬ پیشنهادهای این ابزارها میتواند شما را در تغییرات انجام گرفته در صفحات یاری کنند.

با استفاده از صفحه گسترده توزیع‬ کلمات کلیدی کارتان راحتر میشود‬. اول اینکه مکانی برای سازمان دهی‬ و ثبت کردن محتوای سایت دارید‬ که از کلیدواژه های مورد هدف شما پشتیبانی میکند‬ دوم اینکه منبع عالی برای کپی نویسیهای شماست‬ و موجب جریان کار بین اعضای‬ تیم تولیدی وب سایت شما میشود‬ و استفاده از آن به عنوان‬ یک سند زنده باعث میشود که‬ با طبیعت متغیر فضای جستجو سازش کرده و‬ استراتژی محتوای خود را در ماه‬ و سالهای بعد پیگیری کنید‬‬‬‬‬‬‬.

کار با متا تگ canonical و ریدایرکت ها
سئو و تجارت الکترونیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 2 =