جستجوی محلی در گوگل

جستجوی محلی در گوگل

جستجوی محلی در گوگل

‫Google+ Local که قبلا Google Places‬ بوده، مکانی است که در آن کسب و کارها میتوانند ‫لیستی برای رایگان بدست آورند.‬ وقتی که شما لیست کسب و‬ کاری در Google+ Local‬ میسازید، فرصت این را خواهید داشت‬ تا اطلاعاتی در مورد کسب و‬ کار، عکسها و غیره تهیه نمایید.‬ کاربران نظرات خود را میگذارند و شما به عنوان مدیر‬ آمارهایی در مورد بازدید کنندگان مشاهده میکنید‬ و جستجوها، آنها را به صفحه شما می آورد‬ ولی تمام اینها تنها زمانی که‬ بازدید کننده صفحه را ببیند قابل انجام است‬ و در واقع سه عامل وجود‫ دارد که رنکینگ را در ‬ Google+ Local تحت تاثیر قرار میدهد‬.

عوامل مهم در جستجوی محلی در گوگل

ارتباط، فاصله و برتری.‬ ارتباط در واقع چگونگی انطباق کسب و‬ کار شما با واژه ی مورد جستجوی کاربر است.‬ در اکثر موارد هر چه لیست‬ کامل تر و دقیقتر باشد‬ درک آن برای گوگل راحتتر بوده‬ و سریعتر در نتایج جستجو قرار میگیرید‬ و هر چقدر که کسب و کار‬ شما به عبارت جستجو مرتبط تر باشد‬ به جستجو گرها نیز مرتبط تر‬ است و تجربه با کیفیتی را‬ برای موتورهای جستجو تعبیه میکند و‬ بر آدرس سایت شما کلیک خواهد شد. عامل دوم فاصله است. جستجو های محلی مبتنی بر موقعیت جغرافیایی هستند و‬ گوگل از اطلاعاتی که در مورد موقعیت جستجوگران دارد و‬ واژه های مرتبط به مکان در کوئری استفاده میکند‬ تا مرتبط ترین نتیجه را در لیست قرار دهد . در اکثر موارد شهرهای پایتختی به بخشهای کوچکتر تقسیم میشوند.‬ شما باید چگونگی انتخاب لیست در ‫کسب و کار ‬ Google+ Local را در نظر بگیرید.‬ برای نمونه، شهرهایی مانند ری ،‬ دماوند بخشی از پایتخت بزرگ تهران‬ در نظر گرفته میشوند ولی اگر شما در هر یک از بخشهای‬ آن زندگی کنید، هرگز با واژه‬ تهران جستجو نمیکنید.‬ به عنوان یک دارنده ی کسب و کار سعی میکنید‬ که در کوئریها دقیقتر عمل کنید.‬ اگر شما چندین مکان دارید باید‬ لیستهای مجزایی برای هر یک بسازید‬ تا بیشتر در نتایج جستجو نمایش یابید و‬ مطمئن شوید که نزدیک ترین موقعیت‬ در دید کاربران قرار میگیرید.‬‬‬‬‬‬
‫در نهایت برتری لیست گزاری بر‬ رتبه بندی شما تاثیر خواهد داشت.‬ برتری واحدی برای اندازه گیری چگونگی‬ شناخته شده بودن کسب و کار شما در ‫فضای وب میباشد‬ و مانند صفحات محتوای معمولی به‬ دنبال شواهدی در وب میگردد که‬ دیگران در مورد شما در حال صحبت هستند.‬ چیزهایی مانند بررسی ها، مقالات، وبلاگها، لیستهای دایرکتوری و‬ دیگر موضوعات در مورد کسب و‬ کارتان همگی در نظر گرفته میشوند‬ و هر چه بیشتر در مورد‬ کسب و کار شما گفته شود بهتر است‬. برای افزایش شانس دریافت رتبه در نتایج جستجوی محلی‬ در گوگل این سه موضوع را به یاد داشته باشید.‬ مطمئن شوید که لیست شما کامل، دقیق و مربوط به جستجوهای محلی باشد . حتما با مشخص کردن ناحیه و آدرس کسب و کارتان‬ فاصله دقیق با جستجوگران را‫ تعیین نمایید و مانند کاری‬ که شما در استراتژی سئو و بهینه سازی سایت انجام میدهید‬ و به ساخت برند خود میپردازید، روابط مشتری و وفاداری‬ موجب برتری در فضای وب میشود‬‬‬‬.
‫‬

آینده جستجوی محلی
جستجوی محلی چیست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =