تفکیک درخواست کلمات کلیدی

ارسال شده در
تفکیک درخواست کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی، یکی از مهمترین تکنیک های سئو برای بهینه سازی سایت است. ما در مقالات دیگر بیان کرده ایم زمانی که به دنبال کلمات کلیدی هستید، باید ابتدا لیستی از کلمات که به مضوع شما مرتبط است را تهیه و سپس از میان آن ها، بهترین آن ها که به اهداف شما نزدیک تر هستند را انتخاب نمایید. اما نکته بسایر مهم این است که شما باید فرآیند به روزرسانی را درمورد همه قسمت های سایت انجام دهید و این قانون درمورد کلمات کلیدی هم صدق می کند.
توجه داشته باشید که اگر یک کلمه کلیدی در این بازه زمانی رتبه عالی داشته دلیل نمی شود که همیشه این گونه باشد بلکه ممکن است ماه آینده، نتیجه برعکس شود و رتبه این کلمه افت کند به همین دلیل توصیه می کنیم هر ماه کلمات را بررسی کنید و اگه رتبه کلمات قبلی افت کرده بود، آن ها را از لیست خود خارج کنید.

تفکیک درخواست کلمات کلیدی چیست؟‫ تحقیق کلمات کلیدی که انجام دادیم‬ شامل دو داده ی بعدی میشود.‬ در اینجا باید تعداد جستجوها را‬‬ برای بازه زمانی مشخص بررسی کنیم‬ تا بعد دیگری به داده ها اضافه شود‬. این شامل بررسی یک دوره زمانی گسترده میشود‬‬ و به همین خاطر است که‬ من از گوگل ترندز لذت بسیاری میبرم‬ تا داده های سه بعدی بدست آورم‬ تا درک کنم که کلیدواژه های مشخصی برای مقدار‬ زمان مشخص به این معنا نیست‬ که کلیدواژه ها همیشه محبوب هستند. متغیرهای فصلی و نمره هایی وجود‬‬ دارند که باید بررسی نمایید.‬ اکثر اوقات بسیار از بازاریابان میپرسند که‬ چرا تراقیک در زمان مشخصی از‬ سال کاهش می یابد؟‬‬

پیگیری درخواست کلمات کلیدی

‫وقتی که نمره را درک کردید‬ میتوانید افت و خیزها را‬ در کلیدواژه و مفهوم مشخصی از سال درک کنید‬ و تقریبا هر صنعتی یک نمره سالانه و نیروهایی در‬ سالها دارند که باید از آن آگاه باشند‬ و این کلیدواژه، در تحقیق توسط‬ گوگل ترندز در دسترس قرار میگیرد‬ و از این نمره ها آگاه تر خواهید بود‬. در گوگل ترندز ما اگر عبارتی را ارزیابی میکنیم‬ میتوانیم درکی از زمان جستجو داشته باشیم‬. چیزی که دوست دارم انجام دهم‬ داشتن یک عکس از صفحه میباشد‬ و سپس نواری برای زمان های مشخص از سال میباشد من دوست دارم از  December‬ به عنوان نوار آخر برای آن سال مشخص داشته باشیم.

برای محصولات مشخصی که شاخص واضحی از یک سال در‬ مقایسه با سال دیگر است‬ برای این کلیدواژه میتوانیم‬ ببینیم که  December‬ که عموما نقطه پایینی ازهر کلیدواژه میباشد‬ و همانطور که میبینید‬ January  نمره را برای‬‬ جستجوی مردم در سال آینده آغاز میکند‬. بنابراین با ایزوله سازی عبارت، نمره سالانه و همچنین‬ آن را با سال دیگر مقایسه‫ کنیم ما میتوانیم تجسمی‬ برای پیشبینی سال آینده یا دو سال آینده داشته باشیم‬ که مبتنی بر سطح درخواست تاریخی هر کلیدواژه میباشد‬‬‬.

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − پنج =