تعریف کلمه کلیدی

ارسال شده در
تعریف کلمه کلیدی

زمانی که سوالی در ذهن یک انسان پیش می آید، به دنبال یافتن پاسخ آن بر می خیزد. در این راه از همه روش ها برای یافتن جواب سوالات خود استفاده می کند. امروزه با گسترش علم و ورود اینترنت به دنیای اطلاعات، بسیاری از افراد در همان ابتدا سعی می کنند به سراغ گوگل بروند و جواب سوال خود را از آن جا جویا شوند. اما شما نمی توانید همه سوال خود را در باکس مربوط به جست و جوی گوگل سرچ کنید زیرا این طرز سرچ کردن برای گوگل تعریف شده نیست. بلکه شما باید مهمترین بخش از سوال را به صورت یک کلمه یا یک عبارت جست و جو کنید تا نتیجه برای شما ارائه شود. به این کلمات یا عبارت ها، کلمات کلیدی گفته می شود.
گوگل برای دسته بندی مطالب سایت های مختلف، از کلمات کلیدی استفاده می کند و مطالب را برحسب این کلمات دسته بندی می کند. با این کار یک نظم خاصی در زمان سرچ کردن مطالب برای تمام کاربران حاکم باشد و همچنین کاربر سریع تر به نتیجه خود دست می یابد.

‫در این قسمت ما میخواهیم‬ به تعریف کلمه کلیدی و چگونگی استفاده از آن بپردازیم.‬ کلمات کلیدی به عبارت دقیقتر خلاصه ای‬‬‫ از فکر مردم هستند‬. مردم از ایده ها الهام میگیرند و سوالهایی میپرسند. آنها میخواهند چیزی یاد بگیرند و در عصر موتورهای جستجو‬ رفتار ما به شکل قابل توجهی تغییر کرده است، چون‬ پاسخ ها در مقابل انگشتان دست ما قرار دارد.‬ کلیدواژه ها خلاصه ای از افکار‬ مردم است که بر کیبورد پیاده میشود. ‬۹۱% افراد بالغ هر روزه‬ برای پیدا کردن اطلاعات جستجو میکنند،‬ وقتی که ما اعمال مردم بر اینترنت را بررسی میکنیم‬ میبینیم که اولین کاری که هر فرد انجام میدهد‬ استفاده از موتور جستجو به عنوان‬ دروازه ای برای پیدا کردن اطلاعات‬ مورد نیاز روزانه اش میباشد‬ در واقع؛ حتی وقتی ما به‬ اعمال دیگر آنلاین افراد نگاه میکنیم‬ آنها از موتور جستجو برای پیدا‬ کردن این اطلاعات استفاده میکنند.‬ اطلاعاتی همچون سرگرمی، نقشه‬ هواشناسی، بررسی های محصولات یا وضعیت و خبرهای محلی.‬ مردم از موتورهای جستجو به عنوان راهی‬ برای دسترسی به مقدار قابل توجهی‫ از اطلاعات استفاده میکنند که‬‬‬‬‬‬ به طور گسترده در اینترنت دیده میشود پس کلیدواژه ها چه چیزی هستند؟

تعریف کلمه کلیدی یا کلیدواژه

کلیدواژه ها خلاصه ای از نیازهای مردم‬ در هنگام تایپشان در موتورهای جستجو میباشد.‬ آنها ایده های مردم نیز هستند‬، آنها ممکن است نخواهند در مورد‬ آن ایده، عملی انجام دهند‬ ولی میخواهند در موردش بدانند‬. چه جایی برای شروع جستجو در‬ مورد مسافرت خوب است؟ یا ایده های دکوراسیون یا سوالهایی که روزانه به آنها بر میخوریم‬ در اداره یا خانه که باید جوابشان را پیدا کنیم. موتورهای جستجو برای تحقیقات تبدیل به عمل روزمره ی ما شده اند‬‬‬ ‫چه برای جستجوی یک محصول، یا مسافرت یا حتی‬ مدرسه، موتورهای جستجو اولین جایی است‬ که باید به آن سر بزنید‬‬‬ ‫ولی در نهایت، وقتی که ما‬ میخواهیم در مورد هر یک‬ از اینها جستجو کنیم برای استفاده از‬ کمترین تعداد واژه از عبارت های بهینه استفاده میکنیم‬ تا به بیشترین مقدار اطلاعات دست یابیم‬ و به این صورت ما باید‬ بیاموزیم که چه کلیدواژه هایی،‬ عبارتهایی که مردم استفاده میکنند را‬ منطبق میسازد تا به پاسخ مورد نظرشان برسانیمشان‬.

ما میخواهیم اطلاعات، محصولات و هدفی که به دنبالش هستند را‬ بر اساس اطلاعات محدودی که با تایپ در باکس جستجو‬ در اختیارمان میگذارند برآورده کنیم. ما همچنین میخواهیم مفاهیم کلیدواژه ای را نیز توسعه بخشیم.‬ درک ساده آن چون با یک واژه شروع میکنند‬ معناهای مختلفی میتواند داشته باشد و‬ میتواند منظورشان فراتر از یک واژه باشد‬ بنابراین چگونه باید تعیین کنیم که‬ چطور از وب سایت استفاده میکنند؟‬ چطور تعیین کنیم که کدام واژه ها‬ برایشان اهمیت دارد؟‬ و وقتی که ما رفتار آنها را مبتنی بر‬ عبارت کلیدواژه ای که در‬ موتور جستجو تایپ کرده اند درک میکنیم‬‬‬ شانس بهتری برای ارتباط برقرار کردن‬ با آنها و رسیدن به هدف نهایی خواهیم داشت‬ و به این صورت قادر به‬ ساختن کسب و کار هستیم‬.

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =