تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت

ارسال شده در
تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت

حتما شما زمانی که مشغول جست و جو در میان مطالب و محصولات سایت های مختلف هستید به گزینه ارسال دیدگاه در انتهای هر صفحه از سایت برخورد کرده اید. این قسمت مختص کاربران است که پس از خواندن مقاله یا مطالعه محصول، از کاربر درخواست شده است که نظر خود را برای مدیر سایت ارسال کند.

حال این سوال در ذهن شما به عنوان یک کاربر پیش می آید که نظر من چه سودی برای سایت دارد؟ پاسخ سوال را در سه مورد بیان می کنیم:حتما شما زمانی که مشغول جست و جو در میان مطالب و محصولات سایت های مختلف هستید به گزینه ارسال دیدگاه در انتهای هر صفحه از سایت برخورد کرده اید. این قسمت مختص کاربران است که پس از خواندن مقاله یا مطالعه محصول، از کاربر درخواست شده است که نظر خود را برای مدیر سایت ارسال کند.

حال این سوال در ذهن شما به عنوان یک کاربر پیش می آید که نظر من چه سودی برای سایت دارد؟ پاسخ سوال را در سه مورد بیان می کنیم:

۱- زمانی که شما از کاربر می خواهید که نظر خود را اعلام کند، یعنی به او احترام گذاشته اید و همین امر سبب می شود که سایت شما به عنوان یک سایت محبوب شناخته شود.

۲- شما می توانید از نظرات کاربران برای پیشرفت سایت خود استفاده کنید.۳- نظر کاربران در زمان فروش محصول بر روی تصمیم سایر مشتریان تاثیر می گذارد زمانی که کاربران از محصول شما تعریف می  کنند مسلما سبب تاثیر مثبت بر سایر مشتریان می شود.

اصلاح تغییرات و تجربه مشتری سایت باید هدف اصلی نظرات کاربران باشد. اما مزایای قابل توجه آن بر سئو سایت فراموش نشود. تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت نه تنها موجب افزایش انتخاب مشتری و فروش می شود، بلکه موجب بوجود آمدن کلمات کلیدی جدید در سایت خواهد شد و این خود در سئو تاثیر خواهد داشت.

موارد مهم در تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت

از مخاطبان خود درخواست کنید نظرات خود را بیان کنند
اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، به احتمال زیاد اهمیت نظرات مشتریان سایت را می دانید. از نظر یک بازاریاب الکترونیکی، دو دلیل اصلی برای اهمیت نظرات مشتریان سایت وجود دارد.
۱ –  داشتن نظرات محصولات یا خدمات شما یک اثر واقعی روی مشتریان بالقوه ای که آنلاین خرید می کنند دارد.
۲ –  داشتن نظرات متعدد در سایت هایی مانند +Google و Yelp، برای کسب و کار شما مفید بوده و سایت شما در موتور های جستجو بهینه خواهد بود.
پس از مخاطبان خود، نه به طور مستقیم، بلکه با ایجاد اولین نظر و یا ایده برای محصول خود، آنها را به چالش بکشید.

به دیدگاه های کاربران پاسخ دهید
انتقادات و پیشنهادات مشتریان سایت و دیدگاه کاربران سایت، بازخورد ارزشمندی برای کسب و کار شما خواهد داشت و پاسخ به نظرات کاربران سایت می تواند اعتماد مشتریان را جلب کند.
چند نکته در پاسخ به نظرات کاربران را رعایت کنید
۱ –  مودب باشید و از شخصی جواب ندهید.
۲ –  کوتاه و مختصر جواب دهید.
۳ –  از نظر دهندگان سایتتان تشکر کنید.
۴ –  با مشتریان خود مانند یک دوست باشید نه یک فروشنده.

از دوستان و آشنایان خود دیدگاه و نظرشان در مورد پستتان را بخواهید
گرفتن اولین دیدگاه یا نظر کاربر سایت بسیار زمان بر می باشد. به همین دلیل می توانید از دوستان خود در این رابطه یاری جویید. با ارسال اولین دیدگاه در سایت، دیگر کاربران درگیر ارسال دیدگاه و نیز پاسخ به نظرات دیگران می شوند و به همین صورت ادامه پیدا خواهد کرد. شما نیز در پاسخ به نظرات کاربران کوتاهی نکنید.

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =