بهینه سازی محتوا

ارسال شده در
بهینه سازی محتوا

‫تولید محتوا، یکی از مهمترین فاکتورهای قانونی سئو در بهینه سازی سایت شما است اما این منوط به ان است که محتوا شما بهترین کیفیت را داشته باشد و مطالب ان بکر و ناب باشد تا کاربر بیشتری را به سمت خود جلب کند. لذا وبمستر باید بخشی از فعالیت های خود را به بهینه سازی محتوای سایت خود اختصاص دهد تا همیشه محتوای به روز داشته باشد. برای این منظور باید اقدامات زیر را انجام دهد:
۱- بررسی کنید که کلمات کلیدی مورد نظر گوگل در حیطه کاری شما چیست و سپس محتوای خود را براساس ان ها تنظیم نمایید.
۲- شما باید از کلمات کلیدی به اندازه مناسب و در موقعیت های درست استفاده کنید و به عبارتی، کلمات کلیدی را بهینه کنید.
۳- محتوای خود را بهینه کنید و سعی کنید مطالب ارائه شده در سایت را متناسب با یافته جدید، به روز کنید.
۴- راه های معرفی محتوای خود را بیابید. برای مثال در شبکه های اجتماعی عضو شوید و مطالب سایت را در ان به اشتراک بگذارید.

فرایند بهینه سازی محتوا برای ارتقای کیفی و ارتباطی محتویات سایت انجام میگردد. ما در مورد چند چیز که‬ باعث میشود موتورهای جستجو و کاربران‬ محتوایی را خوب تفسیر کنند صحبت کردیم‬ ولی اول از همه، قصد دارم‫ چند مثال برایتان بزنم‬ که چطور من و شما به عنوان انسانها‬ میتوانید یک قطعه محتوا را بخوانیم‬ و موضوع آن را بفهمیم‬. به مثال سفر در کالیفرنیا میپردازیم‬‬‬. ‫فرض میکنیم که فردی به ما‬ یک سند تک صفحه داده است‫ و به ما گفته که‬ این سند در مورد سفر در در کالیفرنیا است.‬ ما متنی در مورد نقاط برجسته ی‬ ساحل غربی ایالت متحده میخوانیم، چند عکس از ساحل و اقیانوس‬ میبینیم و در مورد قوانین پارک کردن در‬ کنار آزاد راه ها میخوانیم‬. ممکن است این در مورد سفر‬ در کالیفرنیا باشد ولی خواندن سند چندان روشن نیست. صفحه را میبندید و احتمالا دلسرد میشوید‬ حتی اگر عبارت ” سفر در‬ کالیفرنیا ” در متن اینجا استفاده شده باشد‬ و شرحی از داستان وجود داشته‬ باشد ولی هیچ قالب مرکزی بر‫ای تمرکز در آن دیده نشده است‬. هم موتورهای جستجو و هم مردم‬ انتظار وضوح و کیفیت را از صفحات وب دارند‬ انها میخواهد بدون لحظه ای درنگ‬ موضوع محتویات صفحه را در یابند‬ و مهمتر از آن، میخواهند بتوانند به محتوا اعتماد کنند.

دلیل اصلی بهینه سازی محتوا

‬ اگر من از شما بخواهم که‬ منبعی در مورد سفر در کالیفرنیا پیدا کنید‬ و صفحه ای برایم بیاورید که‬ حاوی چند عبارت و متن باشد‬ که ارتباطی به نقاط برجسته و ایالت کالیفرنیا نداشته نباشد‬ دفعه ی بعد دیگر از شما درخواستی نمیکنم‬ و یا اینکه اگر درخواست کنم دیگر به شما اطمینان نمیکنم‬ از طرف دیگر، اگر شما محتوایی‬ قابل توجه در اختیارم قرار دهید‬ که توصیفی از سفر در نقاط‬ برجسته ی کالیفرنیا با نقشه ها، راهنماهای پیمایش‬ توصیفی از زندگی جانوری و گیاهی‬ کالیفرنیا را همراه داشته باشد‬ و نظرات دیگر مسافرین از این‬ سفر در کالیفرنیا را در خود جای داده باشد‬ بعدا سوالهای بیشتری در موردش از شما میپرسم‬ و به پاسخهای شما اعتماد میکنم‬ و در جهان اینترنت وقتی مردم‬ محتوایی که میخواهند را پیدا میکنند، به اشتراکش میگذارند موتورهای جستجو بسیاری از این به اشتراک گزاری ها را پیدا میکنند و ان را به عنوان نشانه ای از اعتماد در نظر میگیرند و با نمایش بیشتر شما به شما پاداش میدهد‬. وقتی که به بهینه سازی محتوا‫ میپردازید ، توجه داشته باشید‬ که ما محتوای خود را بهینه سازی میکنیم‬ تا از کاربران و. موتورهای جستجو امتیاز بگیریم و‬ ما تمرکز خود را بر قالبها و ایجاد اعتماد میگذاریم‬.‬‬‬‬ مبحث بهینه سازی محتوا در مورد انواع محتوا صدق می کند و این طرز فکر باید در مورد تمام محتوا ها در نظر گرفته شود.

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =