بهینه سازی جستجوی محلی گوگل

ارسال شده در
بهینه سازی جستجوی محلی

‫شما باید کسب و کار خود را در‬ Google+ Local لیست نمایید تا‬ نتایج جستجو محلی ظاهر شود و‬ اولین گام برای این کار‬، رفتن به‬ www.google.com/placesforbusiness میباشد.‬ پیش از وارد شدن باید نکته ای را بدانید،‬ وقتی که در Google+ Local‬ ثبت نام میکنید، بهتر است یک اکا‫نت گوگل مجزا ساخته و با آن‬‬ لیست خود را مدیریت کنید و‬ این اکانت باید با دامین شرکتی اتصال یابد.‬ چیزی مانند local@yourdomain.com‬ میتواند اکانت شما‬ را به کسب و کار متصل‬ کرده و از اکانت شخصی جدا سازد.‬ اگر شما و سازمانی که برایش‬ کار میکنید تصمیم بگیرید که نقشی بیافرینید،‬ این جدا سازی میتواند شما را‬ از مشکلات بسیاری دور کند.‬

کار با Local در بهینه سازی جستجوی محلی

وقتی که برای اولین بار وارد‬ سایت میشوید، باید شماره تلفن خود را وارد کنید‬‬ و گوگل اگر کسب و کار شما‬ را بشناسد این موضوع را اطلاع میدهد.‬ اگر اینکار را انجام دهید هر اطلاعاتی که بتواند را برایتان پر میکند. در اینجا شما میتوانید هر اطلاعاتی‬ که میخواهید را در مورد کسب و کار‫تان در اختیار گوگل قرار دهید‬‬ بنابراین شما باید تمامی فیلدهای لازم و هر‬ فیلد اختیاری که وجود دارد را پر کنید.‬ برای شروع نام شرکت را در فیلد‬ Company/Organization بنویسید‬ سعی نکنید برای گرفتن رتبه ی‬ بالاتر کلیدواژه هایی به نام شرکت خود اضافه کنید‬. به یاد داشته باشید که نقل‬ قول شما باید همیشه ثابت باشد‬ و با این کار در واقع‬ با مشکل روبرو میشوید و همچنین ضد قوانین نیز میباشد. از آنجایی که نام،‬ آدرس و شماره تلفن ضروری است‬ گاها میتوانید از پیشفرض در آن استفاده کنید.

‬ یک راهی که برای نوشتن نام‬، آدرس و شماره تلفن وجود دارد که‬ استفاده از یک فایل متنی است.‬ شما میتوانید آن را در هرجایی که‬ فردی به آنها نیاز دارد قرار‬ دهید و وقتی که نقل قول خود‫ را به روز رسانی میکنید‬‬ آن اطلاعات را در فیلدها کپی کنید.‬ به این صورت همیشه اطلاعات شما‬ ثابت و دقیق باقی میماند‬ سپس ایمیلی که میخواهید برای کسب‬ و کار و وب سایتتان استفاده کنید را وارد نمایید.‬ با وجودی که این موضوع اختیاری‬ است ولی استفاده از آنها میتواند مفید باشد‬‫ و شما میتوانید در آن تا‬ ۲۰۰ کاراکتر توضیح نیز بنویسید‬. شما میتوانید از کلیدواژه های هدف استفاده کنید‬ ولی این باید بتواند کسب و‬ کار شما را توضیح دهد‬ و مشتری را ترقیب کند که‬ شما را در مقایسه با رقیب انتخاب نماید.‬ در مرحله ی بعد دسته ای‬ را در لیست انتخاب نمایید.

‬ پیشنهادهای دسته بندی وقتی شروع به‬ تایپ کنید ظاهر میشود و‬ در صورت تمایل میتوانید یکی از‬ دسته های پیشنهادی را انتخاب نمایید‬. شما همچنین میتوانید لینک دسته بندی‬ دیگری را برای انتخاب ۵ دسته استفاده نمایید‬ Service Areas و Location Settings‬ نشان میدهند که مشتریان به‬ سمت شما میایند یا شما به سمت آنها‬ میروید. برای نمونه اگر شما کافی شاپی‬ دارید احتمالا مشتریان به سمت شما میایند.‬ عکاس عروسی از طرف دیگر به سمت مشتریانشان میرود.‬ همچنین شما میتوانید ساعت کاری و‬ تعرفه ها را نیز مشخص کنید.‬ شما میتوانید هر اطلاعاتی که میخواهید‬ را در لیست قرار دهید.‬

به یاد داشته باشید که مشتری های‬ بالقوه در آخرین لحظه جستجو میکنند‬ و اگر بدانند که در زمان‬ مشخصی باز هستید و یا اینکه کارت اعتباری قبول میکنید‬ ممکن است به سمت شما بیایند و‬ رقبای شما را انتخاب نکنند‬. عکسها و ویدئوها راهی عالی برای‬ نمایش کسب و کارتان است‬ و با آن میتوانید نشان دهید‬ که در صورت دریافت خدمات‬ چه چیزی دریافت میکنند. اگر شما صاحب رستورانی هستند عکسی‬ از غذاهای وسوسه انگیز، پذیرایی دوستانه‬ و جو خوب رستوران میتواند مشتریان جدیدی را جذب کند.‬ شما حتی میتوانید ویدئویی از میز‬ سالاد و یا راه رفتن در سالن پذیرایی بگذارید.‬ اگر کسب و کار شما در‬ پروفایلش ۱۰ عکس یا ۵ ویدئو داشته‬ باشد میتواند به تصمیم گیری مشتریان بالقوه کمک کند.‬

آخرین قطعه ی این پازل فیلد‬ Additional Details میباشد‬ و این جایی است که باید خلاقیت داشته باشید.‬ اگر شما میخواهید در مورد کسب‬ و کار حرفی بزنید باید در اینجا بنویسید‬ و با اینکه Google+ Local‬ این بخش را در لیست نشان نمیدهد‬‬ ولی همچنان ارزش صرف زمان برای‬ پر کردن این جزئیات در مورد ‫کسب و کار را دارد.‬‬

بعد از پر کردن این فرم،‬ باید لیست کسب و کار خود را‬ پیش از قرار دادنش تایید نمایید. Google+ Local یک کد‬ تاییدی را برایتان ارسال میکند‬ که این کار را با آدرس‫ کسب و کار، شماره‬‬ تلفن و وقتی که آن را دریافت کردید انجام میدهد‬. شما باید آن را در اکانت‬ Google+ Local وارد نمایید‬ که تایید کنید صاحب کسب و‬ کار مورد ادعای خود هستید‬. وقتی که لیست گزاری تان آنلاین‫ شد، شما میتوانید بر گردید آن‬‬ را ویرایش کرده و یا عکسهای جدید‬ یا ویدئوهای جدید یا چیزهایی که‬ در حال حاضر قرار ندارند را اضافه کنید.‬ هر چه بیشتر در مورد کسب‬ و کارتان به گوگل بگویید‬ موتور جستجو راحت تر میتواند کسب‬ و کار شما را درک کند‬ و سریعتر در نتایج جستجو قرار میگیرید.‬ هر چه جزیئات بیشتری در لیست داشته باشید‬ مشتریان بیشتری ترقیب میشوند که به شما سر بزنند‬.‬‬‬‬

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 17 =