لینک داخلی (Cross-linking) و اهمیت وجود آن ارسال شده در ۱۶ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,442 یکی از روش های بهینه سازی سایت، تولید محتوا است. زمانی که شما مقاله ای برای سایت خود می نویسید، لینکی به آن صفحه که [...]
انکر تکست (Anchor Text) یا کلمات لینک شده ارسال شده در ۲ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,268 بهینه سازی سایت و کمک به افزایش رتبه سایت در گوگل، مهمترین هدف سئو است. در این مسیر باید اقدامات مختلفی صورت گیرد [...]
ساخت لینک (Link Building) و قوانین انجام آن ارسال شده در ۲ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,434 همان گونه که قبلا گفته ایم، روش های مختلفی بر بهینه سازی سایت و افزایش رتبه آن تاثیر گذار هستند که درجه تاثیر آن ها [...]
لینک بیلدینگ به روش سئوی کلاه سفید (بخش دوم) ارسال شده در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 3,554 در پستهای قبلی در خصوص سئو و انواع آن و روشهای بهینه سازی سایت برای گوگل توضیح دادیم. در این پست قصد داریم لینک [...]
لینک بیلدینگ به روش سئوی کلاه سفید ارسال شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 2,263 سئو یکی از دغدغههای مهم صاحبان کسب و کارهای اینترنتی است. رقابت سایتها برای قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل [...]
پای درد دل وبمستران : لینکها مهم و موثر اما دوست نداشتنی (بخش دوم) ارسال شده در ۲۷ فروردین ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,288 گوگل همیشه نسبت به لینک بیلدینگ و شیوه دریافت لینکهای خارجی حساس بوده است. سیاستهای سفت و سختی پشت این رویکرد [...]
پیج رنک و اهمیت آن در سئو ارسال شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,258 پیج رنک و اهمیت آن در سئو بخش مهمی در بهینه سازی سایت می باشد، که کارشناسان این بخش باید به آن توجه ویژه ای داشته [...]
۵ باید و نباید در لینک بیلدینگ – یک لینک بیلدر افسانه ای شوید! ارسال شده در ۲۱ بهمن ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,197 لینک در سئو معجزه نمیکند. تنها ابزاری برای ارجاع صفحات خارجی ارزشمند، یک ویدیو یا محتوا جالب و کارآمد است که در [...]
این ۳ نکته را قبل از این که تصمیم به سئو سایت خود بگیرید بخوانید ارسال شده در ۱۴ بهمن ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,174 سئو گاهی خطرناک تر و حساس تر از آن چه که فکر میکنید میشود. این که تمام امور سئو و بهینه سازی سایت خود را به دست [...]
لینک گذاری تقابلی ارسال شده در ۷ آذر ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 2,569 در این آموزش میخواهیم به لینک گذاری تقابلی ( reciprocal linking ) بپردازیم چون این یک تکنیک مهم لینک گزاری برای [...]
لینک های بی ارزش ارسال شده در ۴ آذر ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,302 در این مقاله ما میخواهیم چند موضوع را درباره لینک های بی ارزش برای سئو بررسی کنیم. موضوعاتی که باید از آنها اجتناب [...]
ارزش لینک سازی برای وب سایت ارسال شده در ۲۸ شهریور ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,429 من فرصتهای زیادی برای لینک گزاری میبینم که به هدر میرود، چون بسیاری از افراد حاضر در سازمان از ارزش لینک بی [...]
روش موثر در بهینه سازی سایت ارسال شده در ۱۱ شهریور ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,241 لینک های داخلی سایت لینک های داخلی بخش های موثری است که باعث سرازیر شدن افراد به سمت سایت شما می شود. روش لینک [...]
ساخت لینک طعمه ارسال شده در ۱۰ مرداد ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,689 لینک طعمه مفهوم ساده ای در سئو است. شما چیزی را در سایت قرار میدهید که به عنوان یک طعمه برای لینکها عمل میکند و [...]
لینک nofollow ارسال شده در ۴ خرداد ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,481 حتما تابحال در بین مقالات و بحث های داغ سئو، به موضوعات لینک فالو و لینک nofollow برخورده اید و احتمالا آموزش های [...]