بهینه سازی

محتوای دوقلو یا Duplicate Content

شاید شما به عنوان یک کاربر در زمانی که به دنبال موضوعی در گوگل سرچ می کنید، به سایت هایی برخورد می کنید که درباره [...]

درباره ی سئوی ارگانیک چه می دانید

در دنیای امروز که کسب و کار در دنیای مجازی افزایش یافته است، مسلما رقابت افراد برای موفقیت بیشتر در فعالیت و تجارت [...]

تاثیر فیسبوک در سئو سایت

سئو سایت، یک دغدغه مهم برای هر وبمستر است تا بتواند رتبه سایت خود را افزایش داده و میزان بازدید از سایت را بالا [...]

گوگل پلاس و تاثیر آن بر رنکینگ سایت

همان گونه که قبلا گفته ایم، حضور در شبکه های اجتماعی، یک راه بسیار مناسب برای افزایش رنکینگ سایت شما است و به ویژه [...]

پنهان کردن متن در سایت ترفندی در سئو

ترفند هایی که در سئو به منظور افزایش بازدید سایت به کار می روند به دو دسته تقسیم می شوند: ۱ – ترفندهای قانونی [...]

ارتباط در مقابل اعتبار : کدام لینک‌ها از ارزش بیش‌تری در سئو برخوردارند ؟

در دنیا ایده‌ال سئو همه چیز همان طور است که گوگل می‌خواهد. نویسندگان لینک‌ساز‌های حرفه‌ای هستند و هر لینکی که در وب [...]

نگاهی به جنب و جوش حلزون وار جستجو در گوگل

بر خلاف اکوسیستم نمایش که هزاران برند رنگارنگ در آن آمد و شد داشته‌اند و تکنولوژی‌های بسیاری را در غالب ابزارو [...]

صفحات چندگانه یا دروازه Doorway pages در سئو

اهداف بهینه سازی سایت، افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش تبلیغات از کسب و کار و محصولات شما است. در دنیای [...]

نحوه تحلیل و بررسی ضریب بازگشت سایت

در مقاله ای پیرامون ضریب بازگشت سایت و نحوه محاسبه آن صحبت کردیم و متوجه شدید که در واقع ضریب بازگشت، میزان جذابیت [...]

منظور از ضریب بازگشت یا Bounce Rate چیست

همان گونه که می دانید، مخاطبین سایت ها، کاربران هستند و رقابت سایت های هم موضوع، به سمت جذب کاربران بیشتر به سمت [...]

لینک داخلی (Cross-linking) و اهمیت وجود آن

یکی از روش های بهینه سازی سایت، تولید محتوا است. زمانی که شما مقاله ای برای سایت خود می نویسید، لینکی به آن صفحه که [...]

آیا گرفتن رتبه بالا بدون سئو شدنی است؟

هر فردی که یک سایت برای کسب و کار و حرفه خود راه اندازی کرده است، همیشه باید از وضعیت رتبه سایت های رقبای خود با [...]