محتوای دوقلو یا Duplicate Content ارسال شده در ۱۴ تیر ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,251 شاید شما به عنوان یک کاربر در زمانی که به دنبال موضوعی در گوگل سرچ می کنید، به سایت هایی برخورد می کنید که درباره [...]
چگونه مطالب جذاب سئو بنویسیم ارسال شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 2,602 در بهینه سازی سایت برای افزایش رتبه و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، روش های مختلفی وجود دارد که این روش ها تحت نظر [...]
۳ نوع محتوایی که بیشترین بازگشت سرمایه را در سئو دارند ارسال شده در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,278 قبلا همه چیز در مبحث سئو قانونمند تر بود. کافی است سری به مطالب مرتبط با سئو در فضا وب بزنید و مطالبی که بین ۴ تا [...]
۵ باید و نباید در لینک بیلدینگ – یک لینک بیلدر افسانه ای شوید! ارسال شده در ۲۱ بهمن ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,197 لینک در سئو معجزه نمیکند. تنها ابزاری برای ارجاع صفحات خارجی ارزشمند، یک ویدیو یا محتوا جالب و کارآمد است که در [...]
تولید محتوای جذاب ارسال شده در ۲۰ بهمن ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,250 برای ایجاد و ساخت یک نام تجاری موفق، نوشتن و تولید محتوا بایستی اصولی انجام شود. همچنین می توانید با انتخاب محتوای [...]
عملیات سئو و پاسخ به موتورهای جست و جو آری یا نه؟ ارسال شده در ۱۱ دی ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,276 عملیات سئو و پاسخ به موتورهای جستجو آری یا نه ؟ مسئله ای که تمامی سئو کاران و صاحبان سایت های اختصاصی باید به آن [...]
۳ فاکتور که نشان می دهد سئو به از خود گذشتگی نیاز دارد! ارسال شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,208 رباتهای گوگل گوی سبقت را از انسانها در جهانی غیرمادی و فضا مجازی اینترنت در زمینه از خود گذشتگی ربوده اند. این که [...]
تاثیرگذاری بعد انسانی در فرآیند سئو ارسال شده در ۲۰ آذر ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,287 اگر نگاه موشکافانه ای به عناصر موثر در انجام سئو و بهینه سازی وب سایت ها داشته باشیم متوجه خواهیم شد تنها عاملی که [...]
نبایدهایی در سئو حرفه ای که برندتان را نجات میدهد! ارسال شده در ۱۸ آذر ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 2,767 برای اغلب کسب وکارها صرف هزینه و وقت کمی تردید برانگیز است. به علاوه هنوز بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به سئو و [...]
راهنمای بازاریابی محتوا ارسال شده در ۱۷ آذر ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,175 سئو بر خلاف عنوان فریبنده و شیک خود دنیای عجیبی دارد! افراد زیادی درگیر این دنیا شده اند و خود را متخصص سئو [...]
مفهوم تولید محتوا یا بازاریابی محتوا ارسال شده در ۱ آذر ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,324 تولید محتوا تعریف ثابتی ندارد؛ به عبارتی بهتر است معنی تولید محتوا را از زبان کسی که مشغول به محتواگذاری است شنید [...]
تولید محتوا پادشاه قلمرو سئو ارسال شده در ۲۶ آبان ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 2,840 اگر فست سئو رتبه دوم وب سایت های خدماتی ایران است به دلیل اتخاذ یک رویکرد اساسی در کنار سایر اصول در پیشبرد اهدافش [...]
تفاوت بازاریابی محتوا با سئو سایت چیست؟ ارسال شده در ۲۲ شهریور ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,532 دو واژه بازاریابی محتوا و سئو سایت در ابتدا شاید به معنای دو مفهوم جدا باشد ولی باید بدانید این دو واژه با یکدیگر [...]
روش های بهینه سازی سایت با اعمال فشرده سازی خروجی سرور ارسال شده در ۱۴ شهریور ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,195 سرورها این قابلیت را دارند تا خروجی را به صورت فشرده شده به مرورگرها ارسال کنند. مرورگر ها این قابلیت را دارند تا [...]
اهداف سئو سایت چیست؟ ارسال شده در ۳ شهریور ۱۳۹۵۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 1,563 مفهوم و معنای سئو سایت دارای مراحلی است که تمام بخش های کدنویسی، تولید محتوا و هم چنین طراحی را شامل می شود. باید [...]