محتوای بیشتر، ترافیک کمتر – بخش اول ارسال شده در ۱۸ شهریور ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 155 با ما همراه باشید؛ این تحلیل شاید میلیون ها تومان برای شما ارزش داشته باشد! بله! محتوا همیشه در سئو پادشاه بوده و [...]
۴ استراتژی مختصر و زودبازده برای بهبود سایتهای کوچک در گوگل ارسال شده در ۳۱ تیر ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 165 سئو وب سایتهای تازهکار، نوپا و تازه تاسیسی که فعلا در ابتدا راه قرار دارند و کوچک هستند خیلی سختتر از [...]
نقل مکان محتوایی در سئو : از سئو تا همگرایی محتوا در سئو ارسال شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 176 شاید دم به دقیقه تغییر کردن گوگل کسانی را که همه هم وغمشان پیدا کردن رتبه بهتری در گوگل به امید کسب درآمد بیشتر [...]
محتوای دوقلو یا Duplicate Content ارسال شده در ۱۴ تیر ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 158 شاید شما به عنوان یک کاربر در زمانی که به دنبال موضوعی در گوگل سرچ می کنید، به سایت هایی برخورد می کنید که درباره [...]
درباره ی سئوی ارگانیک چه می دانید ارسال شده در ۱۳ تیر ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 188 در دنیای امروز که کسب و کار در دنیای مجازی افزایش یافته است، مسلما رقابت افراد برای موفقیت بیشتر در فعالیت و تجارت [...]
تاثیر فیسبوک در سئو سایت ارسال شده در ۳۱ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 178 سئو سایت، یک دغدغه مهم برای هر وبمستر است تا بتواند رتبه سایت خود را افزایش داده و میزان بازدید از سایت را بالا [...]
گوگل پلاس و تاثیر آن بر رنکینگ سایت ارسال شده در ۳۱ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 163 همان گونه که قبلا گفته ایم، حضور در شبکه های اجتماعی، یک راه بسیار مناسب برای افزایش رنکینگ سایت شما است و به ویژه [...]
معرفی الگوریتم Page layout یا طرح بندی گوگل ارسال شده در ۳۰ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 169 وبسمترها، به منظور بهینه سازی سایت خود و افزایش بازدید توسط کاربران، از روش های مختلفی استفاده می کنند که این روش [...]
پنهان کردن متن در سایت ترفندی در سئو ارسال شده در ۲۹ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 166 ترفند هایی که در سئو به منظور افزایش بازدید سایت به کار می روند به دو دسته تقسیم می شوند: ۱ – ترفندهای قانونی [...]
ارتباط در مقابل اعتبار : کدام لینکها از ارزش بیشتری در سئو برخوردارند ؟ ارسال شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 196 در دنیا ایدهال سئو همه چیز همان طور است که گوگل میخواهد. نویسندگان لینکسازهای حرفهای هستند و هر لینکی که در وب [...]
نگاهی به جنب و جوش حلزون وار جستجو در گوگل ارسال شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 163 بر خلاف اکوسیستم نمایش که هزاران برند رنگارنگ در آن آمد و شد داشتهاند و تکنولوژیهای بسیاری را در غالب ابزارو [...]
صفحات چندگانه یا دروازه Doorway pages در سئو ارسال شده در ۲۰ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 159 اهداف بهینه سازی سایت، افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش تبلیغات از کسب و کار و محصولات شما است. در دنیای [...]
نحوه تحلیل و بررسی ضریب بازگشت سایت ارسال شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 150 در مقاله ای پیرامون ضریب بازگشت سایت و نحوه محاسبه آن صحبت کردیم و متوجه شدید که در واقع ضریب بازگشت، میزان جذابیت [...]
منظور از ضریب بازگشت یا Bounce Rate چیست ارسال شده در ۱۷ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 154 همان گونه که می دانید، مخاطبین سایت ها، کاربران هستند و رقابت سایت های هم موضوع، به سمت جذب کاربران بیشتر به سمت [...]
لینک داخلی (Cross-linking) و اهمیت وجود آن ارسال شده در ۱۶ خرداد ۱۳۹۶۲۰ دی ۱۳۹۶ توسط علی عطازاده 154 یکی از روش های بهینه سازی سایت، تولید محتوا است. زمانی که شما مقاله ای برای سایت خود می نویسید، لینکی به آن صفحه که [...]