آرشیو برچسب ها : آموزش بازاریابی

Ecommerce چیست ؟ تعریف تجارت الکترونیک اشاره به انجام کسب و کار از طریق شبکه های الکترونیکی بخصوص اینترنت دارد. تجارت الکترونیک محدود به راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا خرید و فروش آنلاین نیست. بلکه شامل بهره گیری از موبایل، آدرس ایمیل ها، فن آوری شبکه های اجتماعی برای هدایت کسب و کار است. […]

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا دقیقا مشابه با کاشت یک نهال است. بذر این نهال ایده‌هایی است که در سر می‌پرورانید. اراده می‌کنید و این بذر را در کشتزار فضای اینترنت قرار می‌دهید. منتظر می‌مانید اما نتیجه نمی‌دهد. زمین اینترنتی شما هنوز هم خشک و بی حاصل است! کارشناسان و متخصصان سئو این بی رونقی […]

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نه فقط در بازار تجارت، بلکه در سیاست و اقتصاد نیز تاثیرگذار بوده است. کافی است کمی نسبت به فعالیت در رسانه‌های اجتماعی آگاه باشید و با نگاهی از جنس همین شبکه‌ها به قضایا نگاه کنید. باور نمی‌کنید؟ یکی از سیاستمداران آمریکایی بعد از انتخابات پیروزی خود را موهبت بزرگی دانست که […]

چگونه یک برند موفق در یوتیوب شویم؟ بهینه سازی ویدیو در یوتیوب نیازمند انجام موارد زیر است و شما نیازمند سرمایه گذاری در ضوابط و معیار های زیر هستید. تکنیک های زیر در موفقیت به شما کمک خواهند کرد. ۱ – ارائه محتوای صحیح به منظور بهبود زمان مشاهده، بایستی از ارزش دیده شدن ویدیو خود […]

چگونه ویدیو های یوتیوب یا youtube videos موفق داشته باشیم؟ روزانه میلیارد ها بازدید از ویدیو ها در یوتیوب رخ می دهد. آیا نام تجاری شما مقداری از این ترافیک را دریافت می کند؟ در این مبحث به چگونگی بهینه سازی ویدیو ها برای حداکثر به نمایش گذاشتن ویدیو ها در معرض دید خواهیم پرداخت. […]

امروزه شبکه‌های اجتماعی نه فقط یک عرصه برای سرگرمی، بلکه میدانی برای رقابت برند‌ها و صاحب نامانی است که مدت‌ها است کسب و کار خود را از طریق فضای مجازی و تجارت الکترونیک پیش می‌برند. این میدان آن قدر پر طرفدار و پر ماجرا است که هیچ برندی نمی‌تواند در حالی که هیچ استفاده ای […]

از اوایل سال ۲۰۱۶ بود که پیش بینی کردیم بازاریابی اینترنتی و انواع آن در سال ۲۰۱۷ به جریان اصلی کسب وکار‌ها تبدیل خواهند شد. به عنوان یک بازاریاب و حتی کسی که بازاریابی اینترنتی و سایر خدمات مرتبط خود را به افراد متخصص می‌سپارد باید از آینده این بازار اطلاع داشته باشیم. همان طور […]

برای ایجاد و ساخت یک نام تجاری موفق، نوشتن و تولید محتوا بایستی اصولی انجام شود. همچنین می توانید با انتخاب محتوای ضعیف مسیری را انتخاب نمایید که به در نهایت به جایی نخواهد رسید و تنها به اتلاف وقت، انرژی و منابع ختم خواهد شد. جهت افزایش رتبه سئو سایت، دریافت ترافیک و هدایت […]

هزار و یک شبکه اجتماعی فعال در حال حاضر وجود دارد که تک تک معروف ترین آن‌ها برای بازاریابی محصولات شما مفید هستند. البته که هر یک از این شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و …امکانات و طرفداران خود را دارند؛ اما انتخاب رسانه ای موثر برای کارآفرینی که هنوز با محدودیت […]

سال ۲۰۱۶ با تمام قانون و مقرراتش گذشت. سال جدید را باید با رویکرد‌های متفاوتی که به موثر بودنشان اطمینان داریم شروع کنیم. تعداد لایک یا فالوور را فراموش کنید. امسال روی چیز‌های دیگری باید تمرکز کرد. چیز‌هایی که دیگر در تعدد لایک و کامنت خلاصه نمی‌شوند. یک نگاه کارآفرینانه به تمام جنبه‌های تجارت و […]