بررسی مزایای محتوای ایجاد شده توسط کاربر

ارسال شده در
بررسی مزایای محتوای ایجاد شده توسط کاربر

هر وبمستر می داند تمام اقداماتی را که در سایت خود انجام می دهد برای این منظور است که نهایتا منجر به جذب کاربر بیشتر شود و این مسئله به خصوص درمورد سایت هایی که تجارت الکترونیک دارند اهمیت بیشتری دارد زیرا وبمستر به دنبال این است که کاربران بیشتری را به مشتری تبدیل نماید.
در کل برای افزایش جذب کاربر و افزایش ترافیک سایت، وبمستر باید تکنیک های مختلفی را به کار گیرند و در این میان، یکی از روش ها، کمک کردن از کاربران برای تولید محتوا است. در این روش شما بخشی از سایت را طراحی می کنید و از کاربر می خواهید که در مورد موضوع سایت، هر گونه محتوا از جمله متن، عکس، ویدیو و یا حتی فایل های دیگر را به اشتراک بگذارند با این کار، کاربر می داند که شما برای فعالیت های او در سایت ارزش قائل هستید و به همین دلیل تمایل بیشتری برای ورود به سایت شما دارد. سایت هایی که در شبکه های اجتماعی نیز مشارکت دارند، بیشتر می توانند از این طریق کاربر جذب کنند.

‫یک استراتژی مهم برای رشد سئو سایت و بهینه سازی سایت و نمایشهای‬ سایت شما در موتورهای جستجو‬ که همیشه از محتوای منحصر به‬ فرد، جدید و با کیفیت استفاده نمایید‬ ولی تنها ۲۴ ساعت در روز‬ وجود دارد و انجام اینکار با منابع شخصی میتواند کمی دشوار باشد. خوشبختانه شما میتوانید علاقه و آگاهی‬ بازدیدکنندگان سایت خود را سنجیده‬ و محتوای جدیدی برای خود بسازید و این‬ به عنوان محتوای ساخته شده توسط کاربر شناخته میشود‬.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

محتوای ایجاد شده توسط کاربر ، محتوایی‬ است که بازدیدکنندگان عادی وب سایت‬ برای شما میسازند و با استفاده‬ درست از آن ، میتواند‬ بسیار منعطف و بهینه باشد.‬ حال به چند نمونه از این نوع محتوا میپردازیم‬. کامنتهای وبلاگ و انجمنها نمونه ای‬ از آنها هستند که مردم میتوانند‬ دیدگاه های خود را در مورد محتوای سایت شما بگذارند.‬ برخی از وب سایتها با ایجاد کامنتهای حرفه ای‬ و ایجاد رای گیری بین کاربران‫ برای اندازه گیری تعداد اعضای‬ یک گروه گام را فراتر گذاشته اند‬ و با اجازه دادن به شرکت‬ کنندگان و دیگر حرفه ای ها از خارج از سازمان‬ برای نوشتن پستهای وبلاگ و مقالات‬ میتواند یک راه عالی برای‬ پست کردن محتوای جالب و جدید‬ و ترقیب دیگران برای گذاشتن کامنت برای آن محتوا باشد‬.

اگر شما محصولی در سایت خود‬ میفروشید، شما میتوانید کاربران را قادر سازید تا‬ نظر خود را در مورد محصول‬ بگذارند تا محتوای جدید و مربوطی ساخته شود،‬ همچنین شما میتوانید راهی برای سازمان‬ دهی و نمایش این نظرات پیدا کنید‬ و راه هایی برای ترقیب مشتریهای بیشتر استفاده کنید.‬ در فضای کاری ممکن است نظر‬ مشتریان راضی خود را برای‬ ایجاد مطالعات موردی یا مصاحبه بپرسید‬‬‬ ‫و توجه داشته باشید که‬ حتما نیازی نیست که از محتوای متنی استفاده کنید.‬ اگر کاربران شما میخواهند اطلاعات جالبی‬ را در مرود شکلی از کلیپهای ویدئویی، تصاویر و‬ دیگر فرمتهای مدیایی به اشتراک میگذارند‬ پس اجازه اینکار را بهشان بدهید.‬ برای هر محتوایی که میتواند در سایت قرار گیرد‬ به بازدید کنندگان اجازه ی تولید محتوای جدید را بدهید‬ و فراموش نکنید که از محتوای ساخته شده توسط کاربر‬ در ساختارهای اجتماعی بهره برداری کنید.‬ یک دلیل اصلی رشد این سرویسهای‬ شبکه اجتماعی در سالهای اخیر‬ علاقه ی مردم برای به اشتراک‬ گذاری محتوا با افراد دیگر است‬ و این سرویسها کار را برایشان آسان نموده است.

به یاد داشته باشید که به‫ اشتراک گذاری محتوا، چه‬ کاربر چه شما آن را ساخته باشید‬ فرصتهای بسیاری را برای موتورهای جستجو و مردم‬ برای پیداکردن و دیدن محتوای شما فراهم می آورد‬. در نهایت یادتان نرود که از یک فرایند تاییدی برای‬ قرار دادن نظرات و پستهای بازدیدکنندگانتان استفاده نمایید. متاسفانه جهان پر از افراد بد‬ دهن، ربات های اتوماتیک و افراد عصبانی است‬ و آنها میتوانند از این فرصت استفاده کنند‬ و چیزهای نامناسبی را در وب سایت قرار دهند‬  پس حتما هر چیزی را که میگذارند‬ را ببینید و تماشا کنید‬‬‬. نکته آخر اینکه محتوایی که منتشر می کنید باید از نظر سئو کاملا بهینه شده باشند.

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =