با بهترین کلمات کلیدی نگین محتوا باشید

با بهترین کلمات کلیدی نگین محتوا باشید و در دنیای وب بدرخشید

یکی از خدمات پرطرفدار فست سئو تولید محتوا است. اگرچه محتوا در سئو پادشاهی می‌کند اما در دل محتوا عامل مهم دیگری به نام کلمات کلیدی یا کلید واژه‌ها هستند که ارزش هر مطلب را برای گوگل مشخص می‌کنند. حتی با معرفی رویکرد سئو معنایی کلمات کلیدی همچون گذشته روی بورس هستند و هر کسی بخواهد با اصول سئو پیش برود اول از او می‌پرسند کلمه کلیدی دلخواه شما چیست. تا جایی که برای ارزیابی و انتخاب کلمات کلیدی از روش‌های تحلیل اس دبلیو اُتی استفاده می‌شود تا قوت، ضعف، فرصت و تهدید‌های پیش رو با استفاده از کلید واژه مشخص شود.
اگر اصولی محتوا تولید می‌کنید و می‌خواهید همچون نگینی در امر تولید محتوا در سطح وب بدرخشید با تحلیل کلمات کلیدی در تولید محتوا همراه باشید. محتوا در گوشه گوشه سایت شما،در رتبه بندی و رنکینگ تاثیرگذار است.

تحلیل مختصر برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی

ارتباط اجرا صفحات فرود و کلمات کلیدی
اگر کلمات کلیدی مشخصی داشته باشید و پیوسته روی همان کلمات مانور دهید می‌تونید تاثیر این کلمات را روی لنیدنگ پیج یا صفحات فرود وب سایت ارزیابی کنید. در این روش از نموداری خورشیدی استفاده می‌شود. کافی است یک بخش خاص از صفحه ورود در مرکز دایره قرار بگیرد و تمام کلمات کلیدی به کار برده شده در این صفحه به صورت اشعه‌های خورشید در اطراف آن گنجانده شوند. مشاهده این نمودار در کنار اطلاعاتی که از بازدید صفحات به دست آمده است نشان می‌دهد که:
۱ – ترافیک ارگانیک یا طبیعی صفحه چه قدر است؟
۲ – کدام صفحات در هدایت کاربران به سایر صفحات سایت نقش داشته اند؟
۳ – نرخ فرار هر صفحه به چه صورت است؟
چشم انداز نتایج گوگل و کلمات کلیدی
کلمات کلیدی در محتوا زمانی بیش‌تر نتیجه می‌دهد که کاملا مطابق با نیاز کاربران، الگو‌های گوگل و هدف و مقصود هر دو آن‌ها باشد. اگرچه متخصصان فست سئو در انتخاب یا تغییر کلمات کلیدی هدف شما را راهنمایی می‌کنند اما بد نیست قبل از این که مسیر خود را شروع کنید نگاهی به نتایج گوگل داشته باشید. در این راه فاکتور‌های زیر را حتما در نظر داشته باشید:
۱ – انواع نتایج نظیر گراف، باکس پاسخ‌ها، نتایج محلی و نتایج بصری یا تصاویر گوگل
۲ – انواع وب سایت‌ها: وب سایت تجاری، وب سایت فروشگاهی، وب سایت شرکتی
۳ – انواع محتوا: پست‌ها و مطالب جدید، صفحه محصولات و…
در تحلیل این نتایج برای این که نگین محتوا را داشته باشید و در کنار سایر وب‌سایت‌ها بدرخشید باید نیاز خود را با امکانات موجود بسنجید. ببینید آیا تولید محتوا مشابه با آن چه که در دنیا وب وجود دارد کافی است یا باید متفاوت باشید؟

راهنمای بهینه سازی تصاویر در سئو: عکس‌ها از متون ارزشمند‌تر می‌شوند
3 اشتباه سرنوشت ساز در سئو که اغلب وبمستران مرتکب می‌شوند
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 7