الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر گوگل

در دنیای امروز که با اینترنت، امکان ارتباط در نقاط مختلف دنیا فراهم شده است، همین امر زمینه را برای معرفی کسب و کارهای مختلف و تجارت های الکترونیکی در سراسر جهان فرهم نموده است. قبلا افراد برای خرید یک جنس باید به بازارها و محل های خرید می رفتند و این کار برای آن ها زمان بر بود ولی الان یکی از خدمات اینترنت، تجارت الکترونیکی و خرید اینترنتی کالا است. اما با راه افتادن تجارت های الکترونیکی، مسلما میزان تخلفات و بی قانونی ها در این زمینه نیز وارد دنیای اینترنت شد. به همین دلیل گوگل به دنبال راهکاری برای پیشگیری از وقوع این تخلفات افتاده است و برای این منظور الگوریتمی به نام گورخر گوگل را طراحی نموده است.

الگوریتم گورخر گوگل چیست

هدف اصلی طراحی این الگوریتم، این است که تجارت های الکترونیکی بی کیفیت و متخلف از جمع لینک های تجاری معتبر جدا شوند و غربالگری در میان این لینک ها انجام گیرد. با این کار، افرادی که با استفاده از انیترنت اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کنند، توسط گوگل شناسایی شدند و گوگل آن ها را به عنوان متخلف شناسایی می کند در نتیجه سایت آن ها در لیست سیاه قرار می گیرد و بلاک می شوند.

استانداردهای گورخر گوگل برای تایید تجارت های الکترونیک

۱- داشتن گواهی دیجیتال به منظور تایید واقعی و معتبر بودن سایت
۲- ارائه آدرس واقعی شرکت در سایت که خریدار به وجود واقعی ان اطمینان پیدا کند.
۳- نظارت روزانه بر روی محصولات و به روز رسانی سایت به منظور جدا کردن کالاهای فروخته شده از بقیه کالاها
۴- جایگزینی کالاهای فروخته شده با کالاهای جدید
۵- ارائه لینک برای تمام محصولات
۶- ارسال کالا به مشتری در کمترین زمان ممکن
۷- ارائه گارانتی برای محصولات شکننده و کالاهای الکترونیک
۸- تطبیق مبلغ کالا با قیمت آن در دنیای واقعی
۹- امکان انجام خرید در هر زمان
۱۰- برچسب داشتن تمام محصولات که شامل مشخصات و جزئیات سایت باشد.
۱۱- امکان ورود آسان به سایت
۱۲- وجود تنوع در درگاه های بانکی و همچنین بی نقص بودن آن ها
۱۳- ارائه روشی برای پیگیری کالای خریداری شده توسط خریدار
۱۴- در نظر گرفتن هدیه برای خریداران
۱۵- ارائه یک سیستم قوی برای حمل و نقل
زمانی فروشگاه شما معتبر است که از نظر گورخر گوگل قانونمند باشد لذا برای این منظور سایت شما باید از نظر ارائه خدمات به خریداران رتبه بالا داشته باشد، از نظر حمل و نقل و زمان تحویل کالا، اطمینان مشتری را جلب کند و در نهایت تمام استاندراهای فوق را داشته باشد.

الگوریتم عقاب ( Eagle )
وبمستر بینگ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

49 + = 50