الگوریتم فرد Fred

ارسال شده در
الگوریتم فرد

گوگل همیشه در خصوص تغییراتی که در الگوریتم خود انجام می دهند سکوت می کند اما تغییر صورت گرفته در هفتم و هشتم ماه مارس آنقدر برای بسیاری از صاحبان وب سایت و شرکت های بازاریابی دیجیتال بزرگ بود که متوجه تغییرات قابل توجهی در ترافیک و رتبه بندی شوند. در خصوص این بروزرسانی جدید الگوریتم که تنها با نام «فرد» شناخته می شود، باور بر آن است که هدف اصلی آن وب سایت هایی با محتوا و بک لینک های بی کیفیت باشند. اغلب این دو فاکتور به صورت همزمان و روی وب سایت هایی روی می دهند که از شرکت های سئو برای ایجاد سریع محتوای و بک لینک های بی کیفیت استفاده کرده اند.
گوگل بروزرسانی الگوریتم فرد را تأیید کرده است اما در خصوص ارائه ی اطلاعات زیادی در مورد آن محتاط عمل کرده اند. تنها راهنمایی که به صاحبان وب سایت ارائه کرده اند این بود که هدف الگوریتم فرد وب سایت هایی است که از دستورالعمل های وب مستر تبعیت نمی کردند. بر اساس پژوهش های فست سئو، مشخص شد که سایت هایی با محتوای بی کیفیت و بک لینک های غیرطبیعی که فقط به منظور کسب درآمد تولید شده اند، به شدت توسط این بروزرسانی آسیب می بینند.
در اینجا ۵ کاری که می توانید هم اکنون انجام دهید تا مشاهده کنید که آیا تحت تأثیر این الگوریتم قرار می گیرید یا خیر را ارائه می کنیم. همچنین شما می توانید شروع به بازیابی رتبه بندی ها و ترافیک از دست داده خود نمایید.

۱) به تحلیل های خود نگاهی بیندازید. آیا افت ترافیک یا افت تعداد کلمات کلیدی که بین روز های ۵ مارس و ۲۰ مارس برای رتبه بندی شما استفاده می شد مشاهده می کنید. اگر نه، احتمالاً مشکلی ندارید.
۲) ببینید آیا می توانید محتوای خود را به ۲ قسمت دسته بندی کنید—با کیفیت و بروزرسانی شده در برابر بی کیفیت و قدیمی.
۳) بر اساس حجم ترافیک و رتبه بندی های پیشین، کلمات کلیدی از دست داده ی خود را با هر گونه صفحات دارای محتوای کم کیفیت تطبیق دهید.
۴) به سرعت کیفیت محتوای خود را بهبود بخشید. با اضافه کردن، بازنویسی کردن و بهتر کردن کیفیت محتوای صفحات خود کار را شروع کنید. با صفحاتی کار را شروع کنید که بیشترین حجم ترافیک را پیش از اعمال فرد داشتند (به شماره ۳ رجوع شود)
۵) از ابزار اسپم یا بررسی کننده ی بک لینک برای پیدا کردن و حذف هر بک لینک سوال برانگیز و مشکل دار استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که بک لینک های باقیمانده ی «خوب» شما، به نظر طبیعی می آیند و نسبت های معقولی دارد. برای مثال، نسبت های نو فالو به فالو، شباهت های انکر تکست ها و مواردی از این دست، تمام مواردی هستند که گوگل در زمان تعیین ارزش بک لینک های شما در نظر می گیرد.

الگوریتم فرد Fred
الگوریتم فرد Fred

تغییرات و نگرانی های بروزرسانی الگوریتم فرد

این بروزرسانی اکنون به اندازه ی کافی اعمال شده است که ما شروع به کنار هم گذاشتن قطعات پازل آن نماییم. اولین فاکتور، محتوا است. اگر رتبه بندی های سایت شما به شدت به کلمات کلیدی چندگانه ی طولانی و محتوایی وابسته است که با آن کلمات کلیدی تناسب دارد و قبل از سال ۲۰۱۴ نوشته شده اند، ممکن است تحت تأثیر این بروزرسانی قرار گرفته باشید. اساساً، اگر الگوریتم فرد، محتوای شما را بی ارزش، قدیمی یا بسیار تبلیغاتی در نظر بگیرد، ممکن است افت رتبه بندی را مشاهده کنید.
فاکتور دوم بک لینک های بی کیفیت هستند. اگر حتی برای شناسایی کلی و آسان برای بک لینک های «ساختگی» هزینه کرده باشید، الگوریتم فرد ممکن است شما را مجازات کند. وب سایت هایی که محتوای بسیار قدیمی دارند احتمالاً بک لینک های بسیار قدیمی دارند. چون بک لینک های ضعیف و محتوای بی کیفیت اغلب دست به دست هم می دهند، این همبستگی تعیین این مطلب را دشوار می سازد که آیا این دو فاکتور موجب ایجاد تغییرات در رتبه بندی شده اند یا خیر.

اجتناب از مجازات الگوریتم Fred

این اولین بروزرسانی الگوریتم گوگل نیست که برای تشویق محتوای با کیفیت ارائه شده است و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود. بهترین روش برای اجتناب یا بازیابی مجازات الگوریتم فرد، تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت، عمیق و معتبر در سایت تان است.
اگر وب سایت شما محتوای قدیمی زیادی دارد ممکن است نیاز باشد که به عقب برگشته و این صفحات را بهبود بخشید تا استانداردهای کیفیت مربوط به آنها را رعایت کنید.
چرا این بروزرسانی فرد نامیده می شود؟
بسیاری از افراد این بروزرسانی را فرد می نامند، نامی که ما نیز انتخاب کرده ایم. این نام از سخنان گری ایلییس در شرکت گوگل گرفته شده است که به طنز پیشنهاد داد که تمام بروزرسانی ها «فرد» نامیده شود. این نام برای این بروزرسانی نیز استفاده شد.

حتما بخوانید :

آخرین مطالب سئو

لینک دوستان

ریپورتاژ آگهی

تجهیزات کراس فیت

تعمیر ماکروفر سامسونگ

تعمیر ماکروفر ال جی

سئو

ترجمه فوری

تعمیر ماکروفر

بیمه ایران

تعمیر لوازم خانگی

سئو

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه پارسیان

تعمیر ماکروفر بوتان

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

سیگار

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات دوو

نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

درج آگهی رایگان

سئو

مشاوره سئو

نمایندگی تعمیرات آبسال

نمایندگی تعمیرات ارج

نمایندگی تعمیرات پاکشوما

نمایندگی تعمیرات کنوود

نمایندگی تعمیرات ویرپول

نمایندگی تعمیرات ایندزیت

نمایندگی تعمیرات باکنشت کرج

نمایندگی تعمیرات ویرپول کرج

نمایندگی تعمیرات کندی کرج

نمایندگی تعمیرات کنوود کرج

تعمیر لوازم خانگی در تبریز

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال پروفایل

تعمیر یخچال مابه

تعمیر یخچال دوو

بیمه شخص ثالث

بیمه بدنه

بیمه آتش سوزی

بیمه مهندسی

بیمه مسئولیت

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر ماکروویو ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی بکو

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس

تعمیر ماشین لباسشویی AEG

تاسیسات ساختمان در تبریز

تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت

تعمیر ماشین لباسشویی کندی

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

دانلود اپلیکیشن بیمه عمر پاسارگاد

بیمه آتیه کودکان

اکستنشن مو

سایت نقاشی

تعمیر پکیج بوتان

نصب بازی روی ps4

تعمیرات لپ تاپ دل در تبریز

تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام حریق

تحصیل پزشکی در ترکیه

مطالب مرتبط

مطالب قبلی و بعدی

2 دیدگاه ارسال شده در “الگوریتم فرد Fred

  • سلام
    من دقیقا همین مشکل برام پیش اومده وب سایت من تا دو سال تو تمام کلمات کلیدی اول بود
    ولی الان ۲ هفته ای سقوط کرده ایم و به جایکاه ۵ ام نزول کردیم
    ممنون میشم یک راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =